Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 (392) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 446 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pablo widli@interia.pl
Audi A6 C5
S6 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
Jak Audi to QUATTRO to najdoskonalszy system dopracowany przez 30 lat od 1979 !!! Permanentny w pelni mechaniczny TORSEN jest najdoskonalszy i niezawodny !!! Trzeba nawet nie rajdowca a raczej \"KATA\" (czy bardziej katownika) zeby to zajezdzic. Faktycznie po przesiadce z A6 sedana o przednim napedzie do tdi 2.5 avant z quattro okazalo sie ze pomimo slabszego silnika 4x4 pozwolilo mi szybciej pokonywac te same odcinki tras tym bardziej...
5,0
~Marek Satwicki (marek_stawicki(at)poczta(dot)onet(dot)pl_nospam_
Audi A6 C5
S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW
pneumatyka. Auto jedzie jak poszynach praktycznie bez względu co ma pod oponami. Asfalt - trudno o lepszą precyzję, servotronic działa niesłychanie precyzyjnie Asfalt dziurawy - trzęsie niemiłosiernie (nastawy sport i normal, komofort nigdy nie używany) ale trzyma zadany tor, informuje o wszystkim co sie dzieje pod kołami szybko i dogłębnie Szuter - bajka!!! pełna kontrolna nad ustawieniem auta, czasem czujesz średnicę kamieni/głębokość...
4,0
~Igorek
Audi A6 C5
Avant 2.8 V6 193KM 142kW
Zawieszenie na prawde niezle. Wszyscy narzekaja ze wielowachaczowe po 4 wachacze na kolo. Jeden wachacz Lemfordera kosztuje ok 200 zl Podobno starczaja na 80 000 km. kazdy musi sobie sam przeliczyc. Ale teraz juz wiekszosc aut tej klasy ma wielowachacz. No i problem nie stoi po stronie zawieszenia tylko drog. Niestety to zawieszenie bylo projektowane na normalne drogi. Kupilem autko jak mialo 145 000. Jezdzilo w Polsce. wymienilem 2 wahacze i...
5,0
~ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
To jest to, co w Audi chyba najlepsze - doskonałe właściwości jezdne. Auto jest bardzo komfortowe a jednocześnie doskonale trzyma się drogi (zwłaszcza wersja z pakietem "sport" o obniżonym zawieszeniu. Doskonałe wyczucie drogi za kierownicą. Jeszcze bardziej komfortowe (miękkie) są np. Mercedesy E-class, Toyota Camry, Opel Omega, ale zdecydowanie słabsze jest wyczucie i trzymanie się drogi. Dla mnie A6 jest najlepszym możliwym kompromisem...
2,0
~Garrett
Audi A6 C5
Sedan 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Jakby trochę zbyt miękkie, bardzo komfortowe jednak na zakrętach przydałoby się troszkę niżej i sztywniej. Zawieszenie z przodu, konstrukcja oparta na systemie 4 wahaczy sprawdza się pod względem ograniczenia właściwie zupełnego wpływu napędu na sterowność pojazdu. Jednak nie wytrzymuje jakości, a właściwie jej braku na polskich drogach. Po 50 - 60 tysiącach mamy jak w banku wymianę któregoś z wahaczy. Co jak napisałem na początku kosztuje...
2,0
~Jerry
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Rozczarowanie. Z jednej strony pewność prowadzenia i brak reakcji na obciążenie/boczny wiatr. Twardość zawieszenia zachęca do dynamicznej jazdy. Wchodzenie w ostre zakręty z większą prędkością przynosi frajdę pod warunkiem, że jest sucho... Właśnie trakcja jest największą bolączką wersji z napędem na jedną oś. Mokra nawierzchnia, śnieg, błoto i opony nie dają rady. Auto jest po prostu za ciężkie (1600 kg) i łatwo się nim zakopać. Wymiana...
5,0
~Audibus6
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
To chyba najlepiej prowadząca się kombi-limuzyna w swojej klasie z przednim napędem na rynku. Bardzo podoba mi się układ kierowniczy, nie przekazuje on prawie żadnych drgań do rąk kierowcy, a jednocześnie jest wysoce precyzyjny. pozwala na bardzo dokładne i spokojne prowadzenie w zakrętach i daleko mu do \"nerwowej precyzji\" wielu japońskich samochodów, w których milimetrowy ruch kierownicą wyzwala skręcanie pojazdu. Zbytnia czułość też nie...
4,0
~Klodex
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Trwałość zawieszenia jest dobra. Wbrew powszechnym opiniom na temat wielowahaczowego zawieszenia nigdy nie miałem żadnego problemu. Auto prowadzi się bardzo dobrze zarówno w zakrętach jak i przy większych prędkościach autostradowych. Zawieszenie jest zestrojone bardzo miękko dzięki czemu w trakcie jazdy mamy zapewnioną świetną amortyzację. Trzeba jedynie uważać przy pokonywaniu progów zwalniających bądź przy zjeżdżaniu z krawężników na to by...
4,0
~Michał
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Układ jezdny precyzyjny, bardzo dobrze wybiera nierówności, trochę ciężko kręciło się u mnie kierownicą ale nie tylko u mnie bo sprawdzałem w innych takich autach, u konkurencji zdecydowanie lepiej i nowszy model C6 wspaniale. Zawieszenie komfortowe, ale trwałość hm u mnie katastrofa bo poprzedni właściciel zamontował tanie zamienniki firmy której marki nie podam ale inna firma o bardzo podobnej nazwie produkuje serki, piszę to dlatego żeby...
5,0
~Piotr.
Audi A6 C5
Sedan 2.0 130KM 96kW
Też wypowiem się pozytywnie, należę do ludzi tzw. pedancików i naprawdę pilnuję aby nic nie stukało-nic nie pukało. Tylko raz przy 150 tyś. zmieniałem wahacze (koszt wahaczy 1350 zł. za oryginalne). Nie należy na tym oszczędzać-żadnych zamienników za 600 zł. !!! Czasem ludzie piszą ,że aluminiowe wahacze , że to lipa. Śmiało powiem,że kierowcy jak tak piszą to nie umieją jeździć, nie raz widzę śmiałków , którzy jadą po dziurach tak jak na...
Audi A6 C5