Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (404) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 628 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~predator
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Nie wiem jaką wartość zaznaczyć w tym dziale, gdyż nie ukrywam, że przy przebiegu 165.000 km wymieniłem wahacze i tuleje, klocki przód, kompletne koło dwumasowe z tarczą sprzęgła i łożyskiem oporowym. Z kołem dwumasowym mogłem jeszcze jeździć, ale denerwował mnie ten dźwięk przy zgaszaniu oraz przy przyspieszaniu, oraz tzw efekt żabkowania przy ruszaniu. Praca koła nie była głośna i można było spokojnie jeszcze jeździć. Teraz po wymianie jest...
2,0
~wojt123
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Komfort jazdy super, dobre wyciszenie, elegancki wyglad i sportowy charakter. Silnik 2.0 nie nadaje sie niestety do tego auta. Osiagi przecietne a spalanie bardzo wysokie. 2.5l pewnie mniej spala a ma duzo lepsze osiagi i dynamike. Zawiodlem sie na tym aucie poniewaz ma za duzo wad fabrycznych np. Wyrywajace sie mocowanie tylnego wózka, stuki przy wale których nie idzie sie pozbyc, podstawki filtra oleju przez co szklanki czasami slychac. W...
2,0
~Jacek
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Ja chyba trafiłem na pecha. Pomimo że auto było bezwypadkowe od 1 właściciela z oryg przebiegiem. Przez ok 3,5 roku zrobiłem chyba wszystko co się w tych bmw psuje: - przekładnia kierownicza - reanimacja - awaria pompy wody - awaria termostatu - sprężyny tył - pęknięte - problemy z centralnym zamkiem - silniczek krokowy - cieknąca chłodnica - nieustanne problemy z ładowaniem - alternator 2xrobiony - 2x sworznie wahaczy przód -...
4,0
~m_dysarz
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
Jedyną poważną usterką, które mnie spotkała to problemy z przegrzewającym się silnikiem podczas stania w korku, latem z włączoną klimą. W czasie jazdy bez oznak przegrzewania. okazało się, że już poprzedni właściciel borykał się z tym problem, bo wymienił chłodnicę i termostat (ucieszyło mnie to) natomiast winowajcą okazał się wentylator chłodnicy (częsta przypadłość). po wymianie na inny używany (drogi niestety, bo brak w sprzedaży części...
1,0
~Piter
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Silnik !!! Kolektor dolotowy i klapki sterujące przepływem powietrza, nie jestem pewien dlaczego (podobno ze względu na olej jakiego używa się w silniku) potrafią się złamać, taki kawałem metalu zostaje zassany do komory spalania i silnik do śmieci. W aucie tej klasy to absurd do tego jeszcze przy 85000km. Na diesla to żaden przebieg. W kolejnym silniku kazałem je mechanikowi zdemontować bo za filtrem powietrza też jest klapka sterująca...
2,0
~soda
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Wahacze nie wytrzymują pracy na naszych wspaniałych drogach, w sumie nie można mieć do nich pretensji, ale nie można ( w oryginalnych ) wahaczach wymienić sworzni i trzeba kupić całe wahacze. Uszkodzenia koła pasowego, poduszek silnika, przekaźnika i świec żarowych, uszkodzenia łącznika elastycznego wału. Jest to auto klasy premium i utrzymanie jego nie należy do tanich. Jeśli Cię nie stać ,żeby u mechaników regularnie zostawiać w okoliach...
2,0
~Kastor
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.8 328i 193KM 142kW
Może powinienem był to napisać w układzie jezdnym, ale tutaj dodam tą opinię. WALENIE pod tylną kanapą w czasie włączania biegu to była porażka. Żaden mechanik nie był w stanie stwierdzić co to takiego ich opinie to: luz na półosi, luz na dyferencjale, poduchy mocowania tylnych sanek i inne brednie. Sami wymieniacze a nie mechanicy. Jakby im się udało to by kazali na siebie mówić mistrzu, ale było inaczej. Każdy wie, że to przypadłość tych aut...
2,0
~stachursky25@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
Jest problem z ukladem chlodzenia.. Mianowicie ubywa plynu chlodniczego ok 1 litr na 500km.Wyciekow z zadnej strony nie widac,pompa wody jest szczelna,wymienilem nawet uszczelke pod glowica, a problem jest nadal! Zadne uszczelniacze w proszkach,plynach nie pomagaja.Podejzewam jekies mikro pekniecie w glowicy lub bloku silnika:( P .s. pewnego razu zablokowala sie maska i nie dalo siejej otworzyc.Koszt 100euro za otwarcie+100euro czesci w...
3,0
~Norbert
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Tutaj za to trochę gorzej. Niestety przy 160 000km musiałem wymienić turbinę, dla zainteresowanych koszt wymiany w serwisie 6000zł, ale dla pocieszenia to standard w serwisie otrzymałem informacje że turbina wytrzymuje około 150 000km. Pozostałe elementy to STANDARD EKSPLOATACJI, czyli hamulce przód i tył to koszt 1200zł (tarcze + klocki + wymiana, nie w serwisie), akumulator 450zł (również nie w serwisie) i czeka mnie jeszcze wymiana...
5,0
~EZRoller
BMW Seria 3 E46
Cabrio 325 i 192KM 141kW
to przecież BMW - a nie jakieś Reno..... albo inny wynalazek - Niemiecka solidność jest widoczna w każdym szczególe auta - posiadam starszy model BMW 325 coupe - na liczniku - 180,000 KM i chodzi bez jakichkolwiek zakłuceń - jednak należy pamiętać o serwisowaniu za granicą - np. Berlin - bo w Polsce jeszcze nie ma uczciwych mechaników - i w serwisie jedno naprawią a drugie zepsują - a trzecie wykręcą - miałem kilka takich doświadczeń - i...
BMW Seria 3 E46