Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (404) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 628 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Adam.
BMW Seria 3 E46
Compact 320 td 150KM 110kW
Wahacze, drążki skrętne, stabilizatorów, odma, wtryski, tuleje wahaczy, mechanizm drążka zmiany biegów szybko łapie luz (skrzynia 5 biegów). Generalnie przednie zawieszenie jest bardzo mało wytrzymałe. Zatarte tłoczki hamulców z tyłu. Poduszki pod silnikiem lewa strona 2x. Gumowe sprzęgło między skrzynią a wałem. Jest tego troszkę a części dość drogie. Auto eksploatowane dynamicznie.
5,0
~Zadowolony z auta
BMW Seria 3 E46
Compact 320 td 150KM 110kW
W poprzednim cos sie dzialo ale dopiero po 240000km(oprocz denerwujacych detali)W dieselku nic sie nie dzieje a przez rok ma duzy przebieg.Serwisowanie w cale nie jest takie drogie(porownywalne z golfemV mojej zony)W bydgoszczy serwis jest ok. Robie tylko przeglady. Jezdze baaardzo szybko dystans miedzi wawa a bydgoszcza przjezdzam srednio 2 2:20min i na prawde sie nic nie dzieje
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam że za poważną usterkę można uznać cenralny zamek. Po pojawieniu się problemów z przekażnikami poprostu nie można się dostać do auta. Brak możliwości otworzenia innych drzwi niż kierowcy innym sposobem niż za pomocą elektroniki jest dużym błędem kontruktorów auta. To samo przy słabym akumulatorze. Dosłownie nie wyobrażam soie tego. za to ogromny minus.
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam że za poważną usterkę można uznać cenralny zamek. Po pojawieniu się problemów z przekażnikami poprostu nie można się dostać do auta. Brak możliwości otworzenia innych drzwi niż kierowcy innym sposobem niż za pomocą elektroniki jest dużym błędem kontruktorów auta. To samo przy słabym akumulatorze. Dosłownie nie wyobrażam soie tego. za to ogromny minus.
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam że za poważną usterkę można uznać cenralny zamek. Po pojawieniu się problemów z przekażnikami poprostu nie można się dostać do auta. Brak możliwości otworzenia innych drzwi niż kierowcy innym sposobem niż za pomocą elektroniki jest dużym błędem kontruktorów auta. To samo przy słabym akumulatorze. Dosłownie nie wyobrażam soie tego. za to ogromny minus.
5,0
~Rafał
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
"Odpukać", samochód jeździ niezawodnie. Umówmy się, że przy zachowaniu minimum "formalności" można utrzymać samochód w bardzo dobrej kondycji. Nie "katować" na zimnym, na ciepłym już można - BMW to wytrzymuje i nie ma z tym problemu. Po jeździe odczekać jakiś czas przed zgaszeniem i wymieniać regularnie to co trzeba bez śmiesznych oszczędności ;)
3,0
~lowell
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Klapki na dolocie to tragedia jakaś. Cały silnik był do wymiany. Ostrzegam kazdego posiadacza tego modelu żeby nie lekceważyl tego problemu bo to drogo kosztuje. Pozatym to prawda że BMW jeżdzi sie jak zadnym innym autem. Jestem mimo wszystko zakochany w tej marce.Prowadzenie wspaniałe, skrzynia super, zadnych niepotrzebnych fajerwerków w kabinie, wszystko na swoim miejscu.
4,0
~Łukasz
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
U mnie zerwało się w 1 dnia po zakupie koło pasowe wału (metalowo-gumowe) z winy poprzedniego właściciela bo nie wymienił go na czas, od tamtej pory spokój. Dodatkowo przestrzegam aby koniecznie w tym silniku usunąć profesjonalne fabryczne klapki zawirowań bo wpadnięcie jej do silnika może mieć kosztowne konsekwencje- niestety wada fabryczna tego silnika.
2,0
~vicki
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Pierwsze dwa tysiące km i sprzęgło do wymiany - ból w kieszeni, ale trudno, żyje się dalej. No niestety, ale nie za daleko - termostat daje oznaki \"braku zycia\". No i niestety te gumy na zawieszeniu. Ogółem: bardzo cieniutko, jak na taką legendę. Mam dosyć, może jakiś dres będzie się nim jeszcze zachwycał, ja mówię adios swojej Beem-padace!
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46
Średni koszt przejechania 100 km
45,33 zł
8,3
l/100km
10,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Prezes-51
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
W moim przypadku z poważniejszych napraw to (prócz wymiany oleju i filtrów co jasne) wymiana przednich wahaczów (ale pojedynczo)... jak dowiedziałem się od moich mechaników, w tych modelach to \"normalne\" bo wahacze są z tulejami aluminiowymi. Kiedyś były mosiężne i pracowały o wiele dłużej- aluminiowe choć dużo lżejsze to krócej sprawne.
BMW Seria 3 E46