AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
E39
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 E39
(315) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
448
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Malew32
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Mam to Auto 2 lata kupiłem od rodziny w której było od 14 lat,zadbane i serwisowane,ale tu chyba wiek robi swoje:Non stop padają mi uszczelki,wymieniłem już uszczelkę miski olejowej,podstawy filtra,simmering bagnetu i obydwie w skrzyni.Padają mi węże od układu chłodzenia.Czujniki ABS/ASC padały mi co miesiąc po jednym. Popsuł się mechanizm szyby w tylnych drzwiach.Teraz poci mi się dyfer.Zakup wachaczy to porażka Lemforder czy inny markowy to...
Dodane
11 lat temu
1,0
~antonio
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
zaliczyłem awarię skrzyni biegów (padała pompa w automacie), padła turbosprężarka, padło webasto, padł sterownik ABS, trzykrotnie padły czujniki położenia zawieszenia (do sterowania ustawieniem ksenonów). Mam podwójne atermiczne szyby - wszystkie się rozwarstwiają, do tego korozja maski, korozja klapy bagażnika, korozja tylnego pasa i okolic wlewu paliwa, odłazi czarny lakier z mocowań lusterek, pękło plastikowe mocowanie wewnątrz przedniej...
Dodane
17 lat temu
2,0
~ANKR65
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
niestety, zdarzają się usterki. U mnie: wewnętrzne zwarcie w webasto - pobierało prąd w czasie postoju. Wysiadł sterownik abs (wymiana 2.400 zł), padł wentylator klimatyzacji, padła turbosprężarka, musiałem wymienić amortyzatory z przodu bo jeden się rozciekł, mam w samochodzi w drzwiach podwójne szyby - wszystkie boczne szyby w piątym roku eksploatacji zaczęły się rozwarstwiać - to wygląda paskudnie, padła skrzynia biegów (tiptronic) i to...
Dodane
18 lat temu
4,0
~realista
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Maglownica, przy przebiegach 200 000 km i powyżej odczuwalnie zużycie tego mechanizmu. Regeneracja ok. 900-1000 zł. Padł (skorodował) silniczek wentylatora do klimy, ciężko znaleźć sam silniczek a cały moduł (lepiej nowy kupić) ok 400 - 500 zł. Wibracje auta - nie jest to może usterka, ale poważna zmora tego samochodu, gdyż ciężko zlokalizować przyczynę tych drgań - u jednych są to krzywe tarcze, złe opony, niewyważone, u innych zwrotnica, u...
Dodane
14 lat temu
5,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Nie wiem co mogę powiedzieć o poważnych usterkach. W moim przypadku takie nie wystąpiły. Natomiast by uniknąć ich polecam np kontrolowanie układu chłodzenia aby nie przegrzać silnika. Wymiany oleju regularnie i to dobrych firm. Byle nie castrol, mobil bo to jakieś siki ciotki. Moim zdaniem to najgorsze oleje. Są pewnie jeszcze gorsze ale powiem te co stosowałem. Castrola silnik brał mi 0.5l na 10.000km. Mobil to samo. Obecnie jest Liqui moly i...
Dodane
8 lat temu
4,0
~marcar
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
Wymiana kompletnego rozrządu ale to raczej wiek i eksploatacja niż usterka.Ślizgi łańcucha głównego tzw. uśmiech i 2 banany,4szt. ślizg pod łańcuszki spinające wałki rozrządu,łańcuch główny,napinacz,odme są dwie druga z tyłu na kolektorze ssącym,kpl.uszczelek,rolki 3szt od pasków.Miała być wymieniona uszczelka pod deklem rozrządu bo stąd kapało ale jak było wszystko rozebrane okazało się że rozrząd jest fabryczny więc postanowiłem...
Dodane
10 lat temu
4,0
~booggie@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Wymiana pompy płynu chłodzącego przy ok. 200 tys. (oryginalna Hepu zamawiana w Bawiaria motors przy Czerniakowskiej - 330 zł). Przyznam się, że z własnej winy zapłaciłem więcej za całą naprawę, gdyż nie zareagowałem na czas na szumy w przodzie silnika i pompa zatarła się w czasie jazdy a co za tym idzie zerwała duży pasek, który wciął się pod napinacz paska od klimatyzacji :-( => efekt > musiałem wymienić wspornik pod klimatyzację (bo napinacz...
Dodane
16 lat temu
2,0
~DarekZ15
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Jeśli chodzi o poważne ustertki nie miał bym nic do napisania gdyby nie katastrofalnie rozwiązany układ chłodzenia. I wiem ktoś powie jeżdże już BMW 5 lat i nigdy mnie nie zawiódł ale patrząc realnie na tą markę jest to niemal niemożliwe. Szczerze powiedziawszy to od lat bolączka BMW i mogą wam mówić że nic sie nie dzieje że ten samochód nie ma prawa się przegrzać bo Visco pracuje non stop. Tak pracuje ale gdy w niewyjaśnionych okolicznościach...
Dodane
11 lat temu
5,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Nie było jeszcze sytuacji aby auto odmówiło posłuszeństwa na tyle aby nie można było nim jechać (odpukać!). Natomiast do nie tyle co poważnych ale drogich usterek należy przednie zawieszenie. Pewnie grono ludzi się ze mną nie zgodzi teraz ale jest tylko jeden na to sposób. Odżałować raz troszkę więcej grosza i zrobić wszystko od razu (amortyzatory, wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora itd). Koszt takiej wymiany nie powinien wynieść...
Dodane
12 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 5 E39
Średni koszt
przejechania 100 km
56,00 zł
on
8,3
l/100km
pb
12,2
l/100km
lpg
14,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Jedną poważną usterką, która unieruchomiła auto (bo takie uważam za poważne) to zamarznięcie pompy hamulcowej przy ponad -12C mrozie, co się okazało w servie była woda, a stało się tak, że położenie pompy jest pod obudową filtra kabinowego, gdzie także znajdują się kanały odpływowe wody z karoseri i te owe odpływy przez długie nie były czyszczone aż całkowicie się zatkały, a servo pływało w wodzie :( Wymiana pompy na nową oryginalną,...
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
32
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 168 aut
od ręki
BMW Seria 5 E39
4,4 (763 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
M5 Sedan
Sedan
Touring
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 E39
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 E39
Opinie
BMW Seria 5 E39
Usterki
BMW Seria 5 E39
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 E39
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 E39
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 E39
Dane techniczne
1275 raportów
zużycia paliwa
906 ogłoszeń
używanych
63 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy