Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (387) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 338 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Jak wszyrtko ok to po prostu bajka. Ale postram się opisać moja przygodę z bolączkami tego zawieszenia: cały układ zawieszenia zbudowany z aluminium mniejsza masa ale przy wymianie np sworznia wachacza trzeba wymienić cały wachacz. Z przodu szybko poddają się końcówki drążków kier. i tuleje pływające z tyłu natomiast trzeba zwrócić uwagę na wsporniki wachacza, wachacz poprzeczny i tuleje pływające wachacza poprzecznego oraz 4 tuleje tylnej...
5,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Jest to BMW, a więc \"Radośc z jazdy\". Tylny napęd, wielowahaczowe zawieszenie, ja mam fabryczne sportowe i NIVO z tyłu, do tego rozkład masy w stosunku niemal idealnie 50-50 na obie osie - to zachęca do mocniejszego przyciśnięcia pedału gazu na łukach :-) Nawet w takim Touringu człowiek nie raz ma wielkiego banana od ucha do ucha po pokonaniu kilku szybszych zakrętów :-) Zawieszenie jest niestety bardzo delikatne, trzeba sie liczyć że od...
5,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Minęło 12 lat od wprowadzenia auta, a układ jezdny nadal może stanowić wzór dla sportowych limuzyn. Wiadomo masa i rozmiary robią swoje i nie zaszalejemy tak spontanicznie, jak Evo, czy Imprezą, ale nie po to to auto stworzono. Tamte to narwańce, a to auto z klasą. Tu spędzimy godziny delektując się komfortem, wyposażeniem i jakością, słuchając muzyki z 12 głośnikowego systemu, a jak nam się znudzi to po chwili mamy diabła i na prostej żadne...
5,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Mam obniżone zawieszenie, co utrudnia przejeżdżanie przez "leżących policjantów", lecz daje mojej Bawarce dużo uroku. Co ciekawe, niskie zawieszenie wcale nie musi być twarde! Po polskich dziurach sunie nie gorzej, niż moje poprzednie autko - Mazda na seryjnym, wysokim i miękkim zawieszeniu. Było to dla mnie dużym zaskoczeniem. Na dużych oponkach (225/55/16) zachowuje się bardzo poprawnie przy pełnym zakresie prędkości. Nie jestem jednak w...
5,0
~Automatyk
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Trakcja to poprostu bajka. Poprzednio jeżdziłem mercedesem w201. przed zakupem prubowałem jeszcze audi a6 1,8t, audi a4 2,8; mercedesa 180 kompresor; e klase 2,8; skode octawie turbo i wszystkie nie maja szans z e39. przyma się jak rzep. Jeżdzę dość \"żwawo\" i czy mokro, czy sucho może troche gorzej na lodzie ale uklad jezdny jest przewidywalny i świetnie się prowadzi ten samochód. Hamulce ma napeno lepsze eclipsa kolegi ale niewiele bo...
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
To moje druga seria 5 E39, poprzednio miałem limuzynę ze standardowym zawieszeniem i był to komfortowy ponton. W tej mam sportowe zawieszeni ( ale nie z pakietu M ) Zawias jest fabrycznie obniżony o 2 cm. Jeździ się tak samo wygodnie, a nie przechyla się tak bardzo na zakrętach. Dobrze sobie radzi z miejskimi nierównościami ( choć staram się omijać wszystkie dziury i studzienki które są w mieście ). Po drogach zapomnianym przez zarządce,...
4,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Układ jezdny super. Jednak trzeba sprawdzić stan poduszek tylnych w zawieszeniu oraz czy kompresor nie pracuje zbyt głośno(czy sie nie kończy), koszt poduszek za zamiennik 300zł, kompresor już może uderzyć po kieszeni, Hamulce- brzytwa, ale i tutaj zdarzają się usterki. W moim przypadku woda dostała się do serwa przez co czasami było słychać dziwne dźwięki, niestety przy większym mrozie woda zamarzła i hamulca brak. Trzeba również uważać na...
5,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
No tu to ten samochód ma się czym pochwalić . Tak duża limuzyna powala lekkością prowadzenia i manewrowania że nawet gdy jedziemy samochodami z 2012 roku dobrej klasy zaczynamy czuć niedosyt jeśli chodzi o precyzje i wrażenia z pokonywania zakretów. Naprawde wybieranie zakretów, dziur i kolein przez ten bawarski kawał niemieckiej stali powoduje nieschodzący uśmiech na naszej twarzy i ciągłej chęci na więcej :)To nie mit że precyzja prowadzenia...
3,0
~bejot@interia.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Mam zawieszenie od m-ki. Na poczętku nie bardzo byłem zadowolony bo wolałem normalne zawieszenie ale nie jest zbyt twardę, ale trzyma sie drogi idealnie.Oprócz BMW mam jeszcze Vectrę B i powiem jedno, jak wsiadam do BMW to żałuję że nie mam do przejechania z 1000km. Porównanie tych dwóch aut, to jak dzień do nocy.Czasami wydaje mi się że płynę. jest jeden minus tego auta jaki dostrzegłem na samym poczatku.Koniecznie trzeba kontrolować...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po 200k miałem do wymiany przednie amortyzatory bo zaczęły bić przy zakrętach. Przy 280k strzeliła lewa poduszka pneumatycznego zawieszenia. Koszt dość duży bo za jedną „gruche” to Ok 1000 zł. Nie polecam zamienników. Ponad 500 zł wydałem i niestety po 3 miesiącach wyświetlił się komunikat o zawieszeniu z tylu, ale grucha nadal pompowała. Często tez nawalał czujnik absu z przodu koła. Nie próbowałem z zamiennikami, kupowałem oryginalne...
BMW Seria 5 E39