Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (387) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 338 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Jest super nie rzucalem fury na glebe a i tak byla sztywna przy kolach 17\" i przy okazji komfortowa. Naprawialem przod i tyl zawieszenia. Przod chyba dwa razy, ale i tak przy tym przebiegu to nic. wczesniej bylo wszystko jeszcze orginalne w zawieszeniu! Mowia ze te zawieszenie jest slabe, ale jak dla mnie to i tak bylo lepsze od E34 ktore tez mialem tam co sezon bylo robione zawieszenie z przodu.
4,0
~Anon
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Samochód z tym zawieszeniem prowadzi się bardzi pewnie po jakimś czasie można go wyczuć w 100 procentach niestety największą jego wadą jest to że jest wykonany z aluminium i niestety na polskich drogach wymaga stosuntkowo częstych napraw (u mnie w szczgólności cierpi to przednie) wymieniane były wachacze łączniki oraz gumy stabilizatorów oraz drążki kierownicze
5,0
~Michał B.
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Tutaj ujawnia się perfekcja BMW. To auto jeździ doskonale. Świetne tłumienie nierówności i doskonałe prowadzenie na zakrętach- masz wrażenie, że samochód jest przyklejony do drogi. Poza tym prowadzi się bardzo pewnie przy dużych prędkościach - przyzam szczerze, że innymi autami (nawet jeśli mogą) nie jeździłbym powyżej 180, a tutaj pełen spokój w prowadzeniu nawet powyżej 200 km/h
4,0
~Erestes
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Ja jestem zachwycony tym jak auto trzyma się drogi, mimo tego że nasze drogi są dość wymagające. Zdawało mi się że e34 posiada bardzo dobrze zestrojone zawieszenie, ale w tym modelu inżynierowe podnieśli poprzeczkę. Aluminiowe zawieszenie może budzić strach. Koszt pojedynczych wahaczy, końcówek jest podobny do tych z Audi czy VW ale za to części w BMW są trwalsze.
4,0
~Pjoter
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Jedna gwizdka mniej za to że nie grzeszy trwałością, zwłaszcza tuleje wahaczy aluminiowych, końcwki drążków. Pozatym genialny. Jak to w bmw perfekcyjny kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem. Skręca nieco gorzej niż E60 ale może to też kwestia opon 17 vs 18. Masę auta trochę czuć, ale jazda daje dużo frajdy. Czujemy się pewnie w każdych warunkach.
5,0
~Dominik P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Bez zastrzeżeń, o ile jest w dobrym stanie. Ogólnie zawieszenie w samochodach bmw nie było projektowane z myślą o polskich drogach, dlatego dosyć często należy je serwisować. Mój egzemplarz jest wyposażony fabrycznie w amortyzatory i sprężyny M-Technik, które są twardsze i niższe od serii. Prawdę powiedziawszy - za twarde i za niskie jak na nasze drogi.
5,0
~e39 520d
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
poprzednio miałem a8 z 2000r ale bmw to inna klasa naped tylny to podstawa i jedyny słuszny do takiej klasy auta. mimo tylko 136 koni w dieslu mozna poczuc przyjemnośc z jazdy szczeglonie po zakretach w zime jest troche gozej ale nie ma tragedi;p nauka opanowania tynego napedu w zime przyda nam zaowocuje znacznym podniesieniem umiejetnosci kierowania!
5,0
~Indukt@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Zawieszenie zestrojone dość twardo, ale wciąż czuć duży komfort. Auto idealne na trasę, ale trzeba uważać bo szerokie oponki nie lubią kolein, i dość wyraźnie czuć każdą. Zimą nie ma co zakładać węższych opon niżeli 225mm, bo po pierwsze to są najwęższe jakie można założyć do E39 a po drugie nie udało mi się w nich jeszcze zakopać nawet w dużym śniegu.
5,0
~muran
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
To jest po prostu BMW... Swietne prowadzenie,bez wzgledu na to z jaka jedziemy predkoscia auto sunie jak po sznurku, rewelacyjnie trzyma sie drogi a przy tym zapewnia naprawde ogromny komfort. Wiadomo ze aluminiowy uklad wielowahaczowy swoje kosztuje przy wymianie i jest delikatny ale w porownaniu do konkurencji to naprawde ekstraklasa

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Pakaś
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Pewnie trzyma się drogi w każdym zakresie prędkości, kontrola trakcji robi swoje na ostrych zakrętach i podczas gwałtownego przyspieszania, ale bez przesady - zawsze lekka kontra po skręcie może być potrzebna. Zawieszenie fajnie \"wyśrodkowane\" - wystarczająco komfortowe i jednocześnie na tyle sztywne, by pewnie czuć się w zakrętach.Kawał dobrej roboty!
BMW Seria 5 E39