AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
E39
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 E39
(390) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
373
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Jak wszyrtko ok to po prostu bajka. Ale postram się opisać moja przygodę z bolączkami tego zawieszenia: cały układ zawieszenia zbudowany z aluminium mniejsza masa ale przy wymianie np sworznia wachacza trzeba wymienić cały wachacz. Z przodu szybko poddają się końcówki drążków kier. i tuleje pływające z tyłu natomiast trzeba zwrócić uwagę na wsporniki wachacza, wachacz poprzeczny i tuleje pływające wachacza poprzecznego oraz 4 tuleje tylnej...
Dodane
7 lat temu
5,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Jest to BMW, a więc \"Radośc z jazdy\". Tylny napęd, wielowahaczowe zawieszenie, ja mam fabryczne sportowe i NIVO z tyłu, do tego rozkład masy w stosunku niemal idealnie 50-50 na obie osie - to zachęca do mocniejszego przyciśnięcia pedału gazu na łukach :-) Nawet w takim Touringu człowiek nie raz ma wielkiego banana od ucha do ucha po pokonaniu kilku szybszych zakrętów :-) Zawieszenie jest niestety bardzo delikatne, trzeba sie liczyć że od...
Dodane
13 lat temu
5,0
~albert6 (albert457@o2.pl)
BMW Seria 5 E39
M5 Sedan 4.9 V8 400KM 294kW
Minęło 12 lat od wprowadzenia auta, a układ jezdny nadal może stanowić wzór dla sportowych limuzyn. Wiadomo masa i rozmiary robią swoje i nie zaszalejemy tak spontanicznie, jak Evo, czy Imprezą, ale nie po to to auto stworzono. Tamte to narwańce, a to auto z klasą. Tu spędzimy godziny delektując się komfortem, wyposażeniem i jakością, słuchając muzyki z 12 głośnikowego systemu, a jak nam się znudzi to po chwili mamy diabła i na prostej żadne...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Mam obniżone zawieszenie, co utrudnia przejeżdżanie przez "leżących policjantów", lecz daje mojej Bawarce dużo uroku. Co ciekawe, niskie zawieszenie wcale nie musi być twarde! Po polskich dziurach sunie nie gorzej, niż moje poprzednie autko - Mazda na seryjnym, wysokim i miękkim zawieszeniu. Było to dla mnie dużym zaskoczeniem. Na dużych oponkach (225/55/16) zachowuje się bardzo poprawnie przy pełnym zakresie prędkości. Nie jestem jednak w...
Dodane
15 lat temu
5,0
~Automatyk
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Trakcja to poprostu bajka. Poprzednio jeżdziłem mercedesem w201. przed zakupem prubowałem jeszcze audi a6 1,8t, audi a4 2,8; mercedesa 180 kompresor; e klase 2,8; skode octawie turbo i wszystkie nie maja szans z e39. przyma się jak rzep. Jeżdzę dość \"żwawo\" i czy mokro, czy sucho może troche gorzej na lodzie ale uklad jezdny jest przewidywalny i świetnie się prowadzi ten samochód. Hamulce ma napeno lepsze eclipsa kolegi ale niewiele bo...
Dodane
16 lat temu
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
To moje druga seria 5 E39, poprzednio miałem limuzynę ze standardowym zawieszeniem i był to komfortowy ponton. W tej mam sportowe zawieszeni ( ale nie z pakietu M ) Zawias jest fabrycznie obniżony o 2 cm. Jeździ się tak samo wygodnie, a nie przechyla się tak bardzo na zakrętach. Dobrze sobie radzi z miejskimi nierównościami ( choć staram się omijać wszystkie dziury i studzienki które są w mieście ). Po drogach zapomnianym przez zarządce,...
Dodane
4 lata temu
4,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Układ jezdny super. Jednak trzeba sprawdzić stan poduszek tylnych w zawieszeniu oraz czy kompresor nie pracuje zbyt głośno(czy sie nie kończy), koszt poduszek za zamiennik 300zł, kompresor już może uderzyć po kieszeni, Hamulce- brzytwa, ale i tutaj zdarzają się usterki. W moim przypadku woda dostała się do serwa przez co czasami było słychać dziwne dźwięki, niestety przy większym mrozie woda zamarzła i hamulca brak. Trzeba również uważać na...
Dodane
6 lat temu
5,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
No tu to ten samochód ma się czym pochwalić . Tak duża limuzyna powala lekkością prowadzenia i manewrowania że nawet gdy jedziemy samochodami z 2012 roku dobrej klasy zaczynamy czuć niedosyt jeśli chodzi o precyzje i wrażenia z pokonywania zakretów. Naprawde wybieranie zakretów, dziur i kolein przez ten bawarski kawał niemieckiej stali powoduje nieschodzący uśmiech na naszej twarzy i ciągłej chęci na więcej :)To nie mit że precyzja prowadzenia...
Dodane
12 lat temu
3,0
~bejot@interia.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Mam zawieszenie od m-ki. Na poczętku nie bardzo byłem zadowolony bo wolałem normalne zawieszenie ale nie jest zbyt twardę, ale trzyma sie drogi idealnie.Oprócz BMW mam jeszcze Vectrę B i powiem jedno, jak wsiadam do BMW to żałuję że nie mam do przejechania z 1000km. Porównanie tych dwóch aut, to jak dzień do nocy.Czasami wydaje mi się że płynę. jest jeden minus tego auta jaki dostrzegłem na samym poczatku.Koniecznie trzeba kontrolować...
Dodane
18 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 5 E39
Średni koszt
przejechania 100 km
56,00 zł
on
8,3
l/100km
pb
12,2
l/100km
lpg
14,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po 200k miałem do wymiany przednie amortyzatory bo zaczęły bić przy zakrętach. Przy 280k strzeliła lewa poduszka pneumatycznego zawieszenia. Koszt dość duży bo za jedną „gruche” to Ok 1000 zł. Nie polecam zamienników. Ponad 500 zł wydałem i niestety po 3 miesiącach wyświetlił się komunikat o zawieszeniu z tylu, ale grucha nadal pompowała. Często tez nawalał czujnik absu z przodu koła. Nie próbowałem z zamiennikami, kupowałem oryginalne...
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
39
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 170 aut
od ręki
BMW Seria 5 E39
4,4 (763 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
M5 Sedan
Sedan
Touring
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 E39
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 E39
Opinie
BMW Seria 5 E39
Usterki
BMW Seria 5 E39
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 E39
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 E39
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 E39
Dane techniczne
1275 raportów
zużycia paliwa
906 ogłoszeń
używanych
63 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy