Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 (53) - Karoseria

Na liście zabraknie 357 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mysza1231
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Wygląd auta ponadczasowy. Gdyby kosmici przylecieli na zimie, to tylko po to żeby zobaczyć BMW e60. Znam osoby, którym średnio podoba się pomarańczowa podświetlona brewka, widoczna z boku auta, znajdująca się w przedniej lampie. Jednak moim zdaniem, jest to przysłowiowa wisienka na torcie. Karoseria jest dobrze zabezpieczona, raczej nie rdzewieje. Przy kupie warto poszukać egzemplarza ze zderzakami od M'ki. Auto wtedy wygląda jeszcze lepiej....
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Oryginalny lakier mimo 18 lat na karku dobrze się zachował, do tej pory dobrze się prezentuje, a na karoserii nie ma ani grama korozji. Jest to spora zaleta, niemało samochodów z tamtych lat ma już całkiem duże problemy z korozją, a tutaj nie z tym żadnego problemu, choć w powypadkowych, niefachowo naprawionych egzemplarzach zapewne mogą występować jakieś problemy. Jedynym minusem jest czarny lakier przy mocowaniach lusterek zewnętrznych,...
4,0
~ambienT
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 197KM 145kW
Grubo polakierowane przez niemiecką fabrykę. Design to kwestia gustu więc tutaj się nie wypowiem. Odejmuję natomiast jedną gwiazdkę za przypadłość w postaci możliwości wystąpienia korozji na tylnej klapie między klapą a otwieraną szybą. Podobno lubią też gnić przewody od klapy - te bliżej dachu. Mój egzemplarz póki co bez tych 'usterek' ale problem jest znany.
2,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Niestety tutaj denerwują drobne usterki. Przez dwa lata mimo ogromnych nakładów auto nigdy nie jest w 100% sprawne. Tu ściemnianie lusterek. Tam nie dziala pilot. Do tego wisienka na torcie czyli zamykający moduł PDC. Ktory jest w bagażniku, wilgotnieje i trzeba go wymieniac. Polecam samemu zaopatrzyć się w komputer dedykowany i diagnozować usterki ;)
4,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
Nie wiem czy to normalne, ale u mnie pod szybą na tylnej klapie (szyba otwierana) małe ogniska korozji w miejscu gdzie blachy dotykają plastikowe osłony. Poza tym bez zarzutu. Lakier jak na 10 lat rewelacja. Auto wielkie, przestronne dla osób, które mają sporo czasu na szukanie miejsc parkingowych w centrach miast.
5,0
~lukaszb
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
Piękny kolor Schwarz2 po 10 latach błyszał jak nowy. Auto kompletnie bezwypadkowe, wszędzie z fabrycznym lakierem. Brak jakichkolwiek śladów korozji. Minusem E61 jest: - wiązka tylnej klapy - zapychające się odpływy z szyberdachu. Jak się powyższe zrobi - będzie służyc i nie denerwować.
5,0
~Sojan13
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Zero rdzy Czy schodzącego klaru, pod tym względem auto jest doskonale zabezpieczone. Jedynym chyba minusem który mogę tu zarzucić to parciejące uszczelki przy karoserii jednak auto ma swoje lata i trochę kilometrów już pokonało. Dodam że auto stoi od 2004 pod chmurką :)
5,0
~Przemek
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Wielkie i funkcjonalne kombi. Jak pokazuje znajomym bagażnik to zajmuje to 10 minut. Półki, schowki, podwójna podłoga, otwierana szyba, samounosząca się roleta...(mnie bagażnik nie obchodzi, bo zawsze jest pusty). Praktycznie każdy mówi, że auto mu się podoba.
4,0
~radziuxd
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Gruby i twardy lakier, wszystko masywne, przód aluminiowy, więc rdzy brak, progi, błotniki - wszystko czyste. Jedynie klapa bagażnika, typowo dla BMW. Ah i spód dość podatny, nie mówię, że dziury w podłodze, ale u mnie podwozie wyglądało jakby auto jeździło nad morzem.
5,0
~Przemek
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Ocynkowana dobrej jakości stal, nie ma się wrażenia że auto zrobione z papieru. Maska, kielichy przednie podłużnice wykonane z aluminium. Nie ma możliwości aby auto po zderzeniu czołowym zostało "wyklepane" i sprzedane jako bezwypadkowe.
BMW Seria 5 E60