Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 (242) - Silnik

Na liście zabraknie 168 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Tu wiele zależy od wybranej przez nas wersji silnikowej. Niestety są jednostki lepsze i gorsze. Właściwie czym nowsze tym bardziej awaryjne. Nie polecam benzyn z bezpośrednim wtryskiem. Polecam Silniki 2.5d i 3.0d oba to turbodiesle R6 i są warte zakupu, jeśli będą zadbane, a ich przebieg mieści się w granicach zdrowego rozsądku. Benzyniaka 2.5 R6/192 KM oferta dla zdroworozsądkowych kierowców. To silnik starszej generacji. Nie jest przesadnie...
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Silnik jest dziełem geniusza, sześć cylindrów w rzędzie, moc 218km i moment 500Nm dostępne w każdym zakresie obrotów. Odejście spod świateł rodzinnym kombi w dieslu jak autem sportowym. Tego nie da się porównać z żadnym innym autem. Do tego brzmienie silnika - żadnego klekotu diesla,tylko rasowy pomruk. Sama przyjemność z jazdy.Ocena 4 a nie 5 ze względu na awaryjną elektronikę i brak możliwości normalnej diagnostyki. Do tego brak fachowców,...
4,0
~Driver
BMW Seria 5 E60
Touring 530xd 235KM 173kW
\"Nie intersują mnie \\\"dowcipne\\\" komentarze zakompleksionych posiadaczy \\\"opelków\\\" czy innych podobnych wynalazków w stylu zamiany dresu na garnitur. Ci ludzie sa żałośni.Auto bez względu na nich jest i pozostanie rewelacyjne, nie ważne w czyich pozostaje rękach\" Nie wiele się tu klei:( Nie słyszałem żeby właściciele Opli byli zakompleksieni bo jeździłem Oplem Vectrą OPC. Teraz jeżdżę BMW i niektórzy mnie pytają jaki mam kompleks....
5,0
~tracer
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Jeśli chcesz kupić ten samochód i liczysz na mały przebieg to się głęboko zastanów.Najważniejsze to po znalezieniu auta weź kluczyk od sprzedawcy i jedź na serwis celem sprawdzenia prawdziwego przebiegu.Nie sugeruj się wyglądem tapicerek,kierownicy, stanem pedałów itp,nie podniecaj się,nie napalaj się.Po znalezieniu odpowiedniego modelu weź odżałuj 100 zł i jedź do serwisu BMW.Wystarczy sam kluczyk by sprawdzić kiedy ostatnio samochód...
4,0
~mysza1231
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Silnik jest elastyczny, praktycznie bezobsługowy. Rzędowa szóstka daje sobie radę z tzw. "budą" poprawnie. Jeżeli jesteś pasjonatem bardzo agresywnej jazdy, lepiej zacznij rozglądać się za większym silnikiem. Jeżeli jednak, zależy Ci na w miarę dynamicznej limuzynie, to jest to idealny strzał. Dbaj o świece, olej itd., a BMW odwdzięczy Ci się bezawaryjnością. Są dwie rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę: zawór regulacyjny "Disa"...
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Jeździłem wcześniej E46/E39/E60/X5 E53/E38 z silnikami benzynowymi 1.9/2.0/2.8/3.0/4.4 oraz 3 litrowymi dieslami. O silniku 2.5D mało słyszałem i nie miałem z nim kompletnie do czynienia. Przed zakupem drapalem się po głowie czy nie za szybko urośnie apetyt na moc, i czy jest sens kupować zaledwie 177 koni. Wiedziałem ze 400nm momentu mnie zadowoli lecz nie spodziewałem się ze będę tak miło zaskoczony. Płynnie przyspiesza, bez problemu osiąga...
4,0
~lukaszb
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
M47 2.0d. Po chipie, dawał radę. Lecz mimo podobnej mocy jak 3.0d, ~60nm mniej... nie jechal tak samo. Zakres dostępności mocy i momentu jest inny w 3.0d. Zmienilem u siebie dyferencjal na taki aby zmienić obroty silnika przy danych prędkościach (wybralem od M47 manual). Pozwolilo to obniżyć spalanie w trasie do 9l/100km przy 200km/h! Jednak w mieście niestety wzrosło. Było 8,1l/100km a po zmianie rownież 9 nawet 9,5l/100km czasem....
5,0
~Pakas
BMW Seria 5 E60
Touring 530 Xi 258KM 190kW
To jest moje trzecie BMW z rzędową szóstką i tu marka nie idzie na kompromis. Silnik pracuje płynnie, rasowo, bardzo harmonijnie. Oczywiście w N52 istotny jest olej, jeżeli dasz zbyt gęsty od razu będzie słychać klekotanie zmiennych faz rozrządu Valvetronic. Ja stosuję Motul 5W/40 i jest dobrze. Silnik zużuwa u mnie ok. 0,2-0,25l oleju na 3000km. Oczywiście trzeba co 2-3 zmiany oleju wymienić odmę. Zapas mocy jest spory, ładnie ciągnie pod...
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Silnik M54B22 charakteryzuje wysoka kultura pracy (na postoju prawie go nie słychać, wydaje się jakby auto było zgaszone), niezłe osiągi i dość wysoki poziom niezawodności. Przed zakupem obawiałem się zużycia oleju, o którym wszędzie jest głośno, ale w moim egzemplarzu kompletnie to nie występuje. Spalanie jest na akceptowalnym poziomie tak samo jak i koszty bieżącej obsługi. Kiedy wkręcimy silnik na obroty na poziomie co najmniej 3,5 tysięcy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,9
l/100km
14,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mmhammer
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 286KM 210kW
Fenomenalny silnik Miałem okazje jeżdzic i 3.0TDI i merca 3,2CDI ale 3.0d w BMW to klasa sama dla siebie a wersja z dwoma turbinami 535d to szczyt wszystkiego. Poprzednie 535d miałem standardowe a to poliftowe było modydikowane - chip + cały wydech - wynik 350KM i 700nm. RAKIETA Różnica w odczuciach jest taka jak miedzy 525d a 535d. Wspaniała reakcja na gaz - po zapieciu DS ujeciu i mocnym dodaniu gazu nie da się głowy utrzymać w pionie...
BMW Seria 5 E60