Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 (209) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 201 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
I znowu: dzieło geniusza. ŻADEN inny samochód się tak nie prowadzi. To BMW i koniec. Nikt mnie nie przekona do Audi czy jakichś japończyków. Pewność i precyzja prowadzenia połączona z komfortem. Moc na tylne koła, to jest to co tygrysy lubią najbardziej. To nie są opowieści młodego napalonego kolesia. Jeździłem ponad setką różnych aut (służbowych, od kolegi z salonu, itp.)Sam miałem już około 20 aut, i możecie mi wierzyć, ŻADNE auto tak nie...
5,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
bardzo sztywny -wygodny na gładkich ulicach jednak na dziurach trzeba zwalniać głównie ze względu na pękające felgi w tych autach i dobijające zawieszenie. Ja mam zamontowane 17 calowe felgi tylko po to by podróżować tym autem komfortowo bo niestety piękne 19 cali to totalna pomyłka. Tutaj uwaga -jeśli kupujecie auta BMW i macie na wyświetlaczu błąd wskazań ciśnienie lub jakiś wykrzyknik to od razu poproście właściciela o udowodnienie że to...
5,0
~MiSZ
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Ja mam w swojej aktywne wspomaganie, kierownicę przy prędkościach parkingowych kręcić można 1 palcem, 3/4 skrętu kierownicą to pełny skręt kół! Rozwiązanie idealne, przy wyższych prędkościach wszystko się zacieśnia. Posiadam też na wyposażeniu Dynamic Drive, czyli samo poziomuje mi zawieszenie na zakrętach, czyli zakręt z ograniczeniem do 70km/h możemy spokojnie pokonać prędkością 140km/h i tego bardzo nie odczujemy! Również genialne...
1,0
~Mietek
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Bajka! Szczególnie w połączeniu z zawieszeniem M, 18 calowe felgi, nic nie czuć na kierownicy, dopiero większe wyboje garby, poza tym układ wspomagania (a mam zwykły a nie dynamic drive) świetnie się sprawdza: im szybciej jedziesz, tym ciężej się kręci kierownicą i masz większą kontrole nad autem, bardzo precyzyjny. Hamulce: dodam, że do tego autka mniejszej felgi jak 17" nie założymy, bo te tarcze to jakieś nieporozumienie :) nawet nie...
5,0
~arch.rafal.debowski
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Sportowy pakiet zawieszenia w połączeniu z niskim profilem opony o konstrukcji run on flat to z założenia niekomfortowe zestawienie. Twardość jest dotkliwa przy niskich prędkościach podczas miejskich manewrów. Na trasie auto zyskuje stabilność miękkość dzięki masie staje się bardzo komfortowe. Sportowe zawieszenie to ogromna frajda z jazdy trochę bardziej sportowej. Nad bezpieczeństwem czuwają systemy DSC i DTC, które ratują z nie lada...
2,0
~BMWE61
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Sztywne zawieszenie lekki dołek i podskakuje sie w fotelu . Podziwiam osoby z felgami większymi niż 16 i dużymi gumami . Ja po 3 tygodniach z 18 na 16 zamieniłem i dopiero była jazda komfortowa opony 225/16/55 Miszelka lub Pirellki Miałem to nieszczęście że mam dach panoramę czesto siezapychają kanaliki odpływowe i kapie woda jak sie ich nie przedmucha w serwisie ale po 3 latach samochodzik przez tą szybę panoramiczną skrzypi przy wolnym...
2,0
~igorb@satland.com.pl
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Samochód jeździ bardzo dobrze SUPER - ale tylko po autostradzie , gdzie jest płasko. Na dziurach i nierównościach zaczyna się problem. Ten samochód jeździ dobrze do 50tyś Km potem trzeba się liczyć z luzem na przekładni kierowniczej, stabilizatory , drążki, trzeszczące wnętrze i bardzo niemiłe pokonywanie nierówności. Miałem felgi 16" na zwykłych oponach. Na 17" lub 18" to będzie prawdziwa masakra. Jeżeli masz bardzo dużo pieniędzy to te...
5,0
~venivv
BMW Seria 5 E60
M5 Sedan 5.0 V10 507KM 373kW
hamulce są klasą dla siebie nie ma opon Run flat - więc jest w wygodnie w najbardziej komfortowym trybie, może też być twardo, a wtedy jest twardo :) co tu pisać: rozkład mas, wybitnie dopracowany DSC, świetny układ kierowniczy Jedyne do czego można sie przyczepić to zbyt wysoki profil opon zimowych 245/48R18 powodujący lekkie "pływanie" samochodu przy dużych prędkościach Letnie koła 19" są o niebo lepsze, umożliwiają także szybsze...
4,0
~ES6
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 218KM 160kW
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie i stabilnie. Układ kontroli trakcji skutecznie czuwa nad napędem tylnych kół. Zawieszenie jest zestrojone komfortowo, ale ostre manewry przy dużych prędkościach powodują znaczne wychylenia, a wtedy przydałby się Dynamic Drive, którego niestety zabrakło w wyposażeniu. W BMW wszystkie dodatkowe (drogie) systemy podnoszą komfort i przyjemność z jazdy,a jeszcze bardziej podnoszą cenę samochodu.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,9
l/100km
14,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Układ jezdny jest rewelacyjny. Samochód super się prowadzi, rozkład masy jest niemalże idealny, nie czuć tego, że samochód waży prawie 1600 kg. Układ kierowniczy jest czuły i precyzyjny, zawieszenie świetnie trzyma się drogi i tak samo dobrze wybiera nierówności mimo 18 calowych alufelg. Jest do tego trwałe, do tej pory musiałem jedynie wymieniać tuleje pływające, nie jest to droga operacja.
BMW Seria 5 E60