Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso II (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~dodo34
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
5 gwiazdek, ale tylko pod warunkiem świadomości, do czego ten model został stworzony. Nie prowadzi się przecież jak zwinny hatchback, ale do wożenia rodziny jest idealny. Na progach zwalniających (których niestety jest coraz więcej) jest komfortowy, na autostradzie też nie daje powodów, żeby nerwowo ściskać kierownicę. Za to jak się zapomnisz na szybkim łuku drogi, to podsterowność daje o sobie znać, ale bez przesady...Układ jezdny pracuje też...
4,0
~Kropi
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Bardziej komfortowy niż sportowy, ale to jest rodzinny van. Niestraszne mu trylinki, progi zwalniające, torowiska i inne "kwiatki". Podsterowny w zakrętach, zwłaszcza że auto jest ciche i nie czuć prędkości - można się zdziwić na ostrym łuku. Zawieszenie ciut wyższe niż przeciętnie, dzięki czemu swobodnie przejeżdża nad różnymi garbami niespełniającymi norm. Ogólnie na 5 z małym minusikiem.
5,0
~Willy_M
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Dużo lepszy niż we wcześniejszym C4 Picasso I. Tutaj czuć rękę Citroena. Nic nie wymagało naprawy przez okres mojego użytkowania. Na skręconych kołach na parkingu można było wyczuć na kierownicy mikro-puknięcie. Myślę, że to zwiastowało w przyszłości kłopot z elektrycznym wspomaganiem.
5,0
~asddsa
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Tutaj bez zarzutu. Citroen nie do końca daje znać co jest pod kołami ze względu na elektryczny układ wspomagania, ale klei się do drogi niczym sportowy samochód. Przy okazji bardzo dobrze wybiera nierówności i w środku jest naprawdę komfortowo na naszych cudownych polskich drogach.
5,0
~Karol
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Wielki plus!!! Wcale nie jest miękki i pływający jak to niektórzy oceniają. Jest znakomicie zestrojony z tego typu autem. Nic nie puka, bardzo ładnie wybiera nierówności, na zakrętach nie pochyla się. To naprawdę dobre zawieszenie.
4,0
~jorge30
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
O zawieszeniu citroena nie trzeba pisać - połączenie komfortu z precyzją prowadzenia, samochód przyklejony do drogi, pewny w prowadzeniu. Jedynie minimalnie wyczuwalne silne podmuchy boczne - ale to z racji wysokości samochodu.
4,0
~Kazik
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW
w szybszych zakrętach czuć ingerencje ESP, spowodowane bardzo komfortowo zestrojonym zawieszeniem co mi nie przeszkadza bo to jest auto rodzinne i ma być wygodne a nie sztywne jak niemiecka konkurencja kto jechał ten zrozumie:)
5,0
~Bubson3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Jest bardzo komfortowo zestrojony. Samochód dobrze trzyma się drogi, chociaż na zakrętach lekko się wychyla. Ale jest to wpisane w specyfikę marki i przeznaczenia samochodu. Ma być wygodnym środkiem transportu dla rodziny.
4,0
~użytkownik 3 poprzednich fordów
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
bardzo przyjemne prowadzenie, jednak nie ma porównania do aut z zawieszeniem wielowahaczowym. Można się przyzwyczaić. W zakrętach zbyt mocno się przechyla. Układ kierowniczy poprzedniego C-max'a również oceniam lepiej.
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso II
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Bushido
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Zawieszenie tragedia jak dla mnie.wymienilem z przodu wszystko co się dało i nadal głośna praca a wszystko przenoszone na kolumnę kierownicza.sprawia to wszystko wrażenia niestabilności auta.
Citroen C4 Picasso II