Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (77) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Było trochę drobiazgów, które serwis poprawiał. A to drzwi się ciężej domykały, a to znaczek fiata złapał bąble, uszczelka się zsunęła w komorze silnika i obcięła. Był problem z otwieraniem drzwi (centralny nie puszczał). Ułamany czujnik od alarmu w komorze silnika. Deska a\'la carbon się rysuje. Tylnia półka podskakuje na nierównościach. Guma na pedale sprzęgła ciutkę skrzypi. Trochę tego się nazbierało, ale to rzeczywiście duperele z którymi...
1,0
~uki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
No to zaczynamy: od początku wadliwa skrzynia biegów, wada wręcz niebezpieczna - nie wchodzi jedynka, dwójka bardzo ciężko, pozostałe biegi z wyczuwalnym oporem. Serwis nie jest w stanie poradzić sobie z naprawą na gwarancji. Dalej: Estiva Blue&Me - nie działa MP3, Bluetooth, wybieranie głosowe. Po 2tyś. km. zaczyna coś burczeć w wentylacji - serwis nic nie słyszy. Itd...
4,0
~Magirus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
auto jeżdzi i prezentuje się doskonale zarówno na zewnątrz jak i w środku jednakże ma kiepskie plastiki, które podatne są na zarysowania, a szczególnie pseudo carbon z którego wykonany jest kokpit. Trzeba bardzo uważać aby go nie zarysować co jest bardzo trudne, ponieważ można go zarysować, np. torebką trzymaną przez pasażerkę na kolanach. Rysy na tym plastiku są nie do usunięcia.
5,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Póki co, odpukać, nie mam żadnych drobnych awarii, nie pali żarówek, plastiki nie odpadają, wszystkie gałki, wajchy trzymają się dobrze, wszystko pracuje prawidłowo, elektryka też nie stwarza problemów, wszystkie systemy w samochodzie działają. Jedyne co to muszę wymienić termostat, ale nawet z zepsutym da się jeździć ;)
2,0
~Marek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tragedia i jeszcze raz tragedia. Bez przerwy odwiedzam serwis. A to stuki przy skręcie kierownicy, a to ślady po odparowaniu wody na wewnętrznej stronie reflektorów, przepuszczające spryskiwacze, stuki z zawieszenia, komunikat o sprawdzeniu silnika itp... masa drobiazgów, które dobijają!
3,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
urwany kierunkowskaz boczny, urwana zaślepka regulatora temperatury,nie zamykajcy się klimatyzowany schowek w podłokietniku,nie wyłączające się podświetlenie schowka przed pasażerem ,typowe choroby wieku dziecięcego usuwanie bezpłatnie na gwarancji ,mam nadzieję że ta seria się już skończyła
3,0
~Janek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Dotychczas nie było problemów z awariami.Trudno jednak nie zauważyć marnej jakości montażu auta (np.nierówne szczeliny pasowań poszczególnych elementów karoserii). Uwagę zwraca też dziwny sposób rozwiązania listew podokiennych (ze szczelinami w które wpada nie tylko woda).
5,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Mam go od 8miu mscy. Bylem niedawno w serwisie: mialem wymieniony glosnik, poprawiona uszczelke przy drzwiach i wymieniony boczek drzwi (przetarl sie) oraz odkleil sie wyswietlacz czujnika cofania. Raz pojechalem na sprawdzenie (ok 30-40min) i naprawe (ok 2,5godz).
3,0
~Zygmunt
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
pojawialy sie typowe Fiatoskie usterki: w moim przypadku wyciek plynu chlodzacego. ASO za II razem poprawnie zdiagnozowal i usunal jeszcze na gwarancji. Niestety jest problem z trwaloscia skorzanej kierownicy.
4,0
~JeHo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
jak narazie to tylko spryskiwacze przednie spryskiwały pokrywe bagażnika a nuie szybę. Wymiana końcówek w servisie i ok. Czujnik parkowania przedni popiskiwał - odstająca tablica rejestracyjna była powodem. Lekkie podgiecie i ok.
Fiat Bravo II Hatchback 5d