Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (53) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tomek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Jedyny problem jaki się przytrafił to zerwanie pierścienia mocującego główny wężyk układu chłodzenia co spowodowało wylanie płynu chłodzącego na gorący silnik i efektowne kłęby pary podziwiane przez mijających mnie kierowców kiwających głową ze zrozumieniem (\"no tak, przecież to fiat\" ;-) ). Teoretycznie to drobiazg ale że dotyczył układu chłodzenia kwalifikuję to do poważnych usterek. Poza tym nic więcej.
4,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tutaj musimy uważać na dwie rzeczy, na które możemy mieć wpływ - skrzynia M32, czyli wymieniać często olej i lać więcej niż producent zaleca, wtedy skrzynia posłuży - oraz na które nie mamy wpływu, typu aktywatory automatycznej klimatyzacji, same w sobie nie są drogie, ale trzeba doliczyć koszt ściągnięcia deski i dotarcia do Skierniewic ;)
5,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
nie wystąpiły, jedyna rzecz jaka była robiona w tym aucie to wymiana przekładni kierowniczej ale tak jak pisałem była to wada konstrukcyjna i została wymieniona na samym początku użytkowania w ramach gwarancji jedynym jej skutkiem było zgrzytanie przy maksymalnie skręconych kołach, po wymianie problem nie występuje do tej pory
3,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Do poważnych usterek zdecydowanie można zaliczyć niską trwałość 6-biegowej skrzyni biegów produkcji Opla [C544 (M32 - Kod Opla)], która charakteryzuje się problemami z łożyskami, jednakże w moim egzemplarzu taki problem nie występuje póki co.
1,0
~uki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wadliwa skrzynia biegów. Serio, przestrzegam przed tym autem, bo w serwisie na pewno nie doprosicie się o wymianę!! Temat szeroko opisywany na różnych forach, jak niestety dałem się nabrać na gadki w salonie...
1,0
~grzegorz74
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
po przebiegu 3500 km auto zaczęło stukać przy każdej zmianie biegów, odpuszczenie gazu powoduje chałas pod samochodem, A TO JEST NOWY SAMOCHÓD - TRAGEDIA !!!!!!!!!!
1,0
~arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Początek problemów ze skrzynią biegów już przy 40 tys. km. Prawdopodobnie pęknięty kolektor wydechowy - czuć czasami zapach spalin( typowe w tym modelu).
5,0
~zygus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
brak duzych usterek przez 5,5 roku i 100 tys km. Auto nigdy sie nie zatrzymalo, nie wymagalo tez specjalnych napraw poza przegladami.
5,0
~normalny użytkownik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nieodnotowane choć raz zapalił mi się lampka silnika ale to przez to że przy odpalaniu nacisnęłam gaz i zalałem katalizator przynajmniej tak twierdzi serwis!
3,0
~bajka
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
SAMOISTNIE OPADAJĄCY PRZÓD-PLASTIKI,PĘKAJĄCE TARCZE HAMULCOWE,TRZESZCZENIE I PISZCZENIE GUMOWO STALOWYCH POŁĄCZEŃ ORAZ 5-CH DRZWI.
Fiat Bravo II Hatchback 5d