Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW 1998-2005 (40) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~jaro933@interia.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Przy 40 tyś. km musiałem skorzystać z lawety. Padł czujnik przy silniku, serwis nie mógł sobie poradzić z tą usterką. Dopiero druga wizyta w serwisie załatwiła sprawę (naprawa 400 zł). Po czterech latach zardzewiały drzwi (l i p) przy lusterkach i miska olejowa (przeciek!). Naprawa drzwi gwarancyjna choć serwis na początku robił problemy, miałem małą rysę na zderzaku i lusterku, pan fachowiec uważał że mogło to mieć wpływ na korozję....
5,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Fokus przebył 160 tysięcy kilometrów i nie miał żadnej poważnej usterki. Znam historię swojego auta i wiem, że nie przeszło żadnej poważnej naprawy. Poprzedni właściciel, potem ja, ograniczaliśmy się do standardowych eksploatacyjnych wymian (olej, filtry, odgrzybianie klimatyzacji, klocki i tarcze hamulcowe, pasek osprzętu silnika, po siedmiu latach akumulator). Możliwe, że będę musiał wymienić linkę hamulca ręcznego. Brak jakichkolwiek śladów...
3,0
~Rommel
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Co tu napisac przez 146tys, rewelka, z czego moje 40tys. A teraz Sprzęgło i kołodwumasowe - 2400zł brutto TANIO! I zaraz turbina, co prawda jak na razie brak utraty mocy ale gwizdanie zaje...., a więc zaraz będzie zgon. Regeneracji ni epolecam szczegolnie dla Garrett o zmiennej geometrii. Nowa 2450zł netto, a w Ford 4000zł.!!! Ogólnie poza tymi piedołami bezawaryjny.
4,0
~Zibi
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Przy 165 tys regeneracja wtryskow na orginalnych czesciach okolo 3,200 tys i wymiana dwumasy przy 150 tys dwumasa 1200zl kompletna z lukasa ze sprzeglem wymienilem samodzielnie poza tym wszystko smiga ok i inne czesci tanie np dwa lata temu zalozylem wachacz na przod turecki za 100zl i jezdze po budowach po dziurach zawieszenie ma trwale bardzo .
4,0
~benowie
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
powazne usterki to dwumasa oraz tylne zawieszenie. może raczej nie poważne ale kosztowne. aha. i szyba przednia. pękła od kamyka (lub czegos podobnego) co ptak zrzucił mina szybę w nocy. koszt to 1750 pokryty przez ubezpieczyciela w ramach AC (jeśłi dobrze pamiętam). oczywiście oryginalna forda i ogrzewana. było to w 2017 roku.
3,0
~golash
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
przy 30 tyś złapało tylne tarcze(do wymiany) rdza przy lusterku kierowcy rdza dolna krawędź drzwi prawe przednie,lewe przednie, prawe tylne,klapa bagażnika(kombi)-będzie usuwane na gwarancji),chyba trochę za dużo rdzy jak na samochód 60 parę tysięcy
3,0
~ROMANS
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
DO WNĘTRZA CIĄGLE DOSTAJE SIĘ WODA PRZEZ PRZEDNIĄ SZYBĘ (3 NAPRAWY GWARANCYJNE - BEZSKUTECZNE!!!!), BARDZO GŁOŚNA PRACA TURBINY (BĘDZIE WYMIANA GWARANCYJNA) - NIEMIEC SKŁADAŁ GO CHYBA W NIEDZIELĘ BEZ PŁATNYCH NADGODZIN I Z MYŚLĄ, ŻE "IDZIE NA POLSKĘ" !!!
4,0
~albercik38
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
jak na razie OK. Chociaż tuż po zakupie (miał wtedy ok 154000 przebiegu) awaria sterownika pompy ABS...Na szczęście nie trudno znaleźć części używane wiec dało sie to naprawić za mnie niż 1000 zł Poza tym (odpukac) jak na razie OK
5,0
~Rommel
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Nigdy nie zawiódł. Przed wakacjami zawsze robię przeglądzik i wymieniem co trzeba, nie oszczędzam. Nigdy ni ebyło problemów z wtryskami, kołem dwumasowym i pompą wszystko OK. Polecam. Za tą kasę jedno z leszych wozidełek.
4,0
~senior
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
z poważnych usterek to zepsuta pompa vacum w układzie hamulcowym....bardzo się zdziwiłem jak zabrakło mi hamulców.... na szczęście nic się nie stało oprócz wydatku ok 1300 zł - podróbek nie produkują
Ford Focus I Kombi