Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW 1998-2005 (55) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Posiada wszelkie cechy pozytywne i negatywne względnie nowoczesnego diesla. Wąski zakres obrotowy, w którym dostępne są najbardziej soczyste niutonometry; odrobina turbodziury zanim nie osiągnie ok. 1800 obrotów, a przy mocniejszym wciśnięciu gazu odczuwalne \"kopnięcie\" turbiny. Wymaga myślenia przy zmianie biegów, żeby nie było za nisko (bo turbodziura i trzeba dbać o dwumasę, a gonienie pod czerwone pole nie przynosi aż tak oszałamiającego...
4,0
~benowie
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
auto ma już ponad 200 tys km i co jakiś czas coś się sypnie. najwięcej problemów mam chyba z tylnymi hamulcami. robiłem ja juz pare razy i zawsze coś jest nie tak. jeżdżę nim od przebiegu 150 tys km a więc już narobiłem ponad 50 tys km. racej wszystko działa. jedyne co mi sie przypomina oprócz tych hamulców i wymian eksploatacyjnych to elektryczny podnośnik szyby pasażera. dał **** jakieś 2 lata temu i został zregenerowany. teraz znowu...
4,0
~JN78
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Witam jestem kierowcą zawodowym jeżdżę sporo a forda używam, jako samochód do dojazdów i na wakacje urlop it. Robie spore przebiegi 35-40 tys. rocznie. Silnik 1.8 jaki jest każdy wie do 1.9 tdi się raczej nie umyje, ale to stara szkoła żeliwo żeliwo hehe bea awaryjny w moim przypadku pali srednio 5.5 On.Ma tylko 5 tys. obrotów charakterystyką przypomina zwłaszcza na niskich obrotach silnik benzynowy to zupełnie cos innego niż stare TD z...
5,0
~bu_ran@wp.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Silnik bez zarzutu, choć na gwarancji został wymienione pompa i wtryskiwacze przy przebiegi 21.000km. Po wymianie już bez najmniejszych problemów. Pod koniec gwarancji wymienione były jeszcze koło dwumasowe. Później już tylko drobiazgi jak czujnik położenia wałka rozrządu co skutkowało utrudnionym rozruchem i przy przebiegu około 212.000 świece żarowe. Bardzo czuły pedał gazu na.
5,0
~Łukasz_29
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
1,8 Tdci 101KM naprawdę polecam jeżdżę od roku samochód był sprowadzony aktualny przebieg 217 tys km silnik jest elastyczny pali w mieście max 7L trasa 5,5L/100km i od razu mówię lejcie tylko lepszą ropę a nie zaznacie problemów z common rail
5,0
~Paredao
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Użytkuję długo i wymieniałęm naprawde wiele rzeczy. Ale to nic dziwnego. Auto u mnie robi po 40.000 rocznie i nie można mu się dziwić, że padłą dwumasa, rozrusznik i pomniejsze rzeczy. Ekspolatacja kosztuje, a w fordzie nie jest ani droga, ani uciążliwa.
5,0
~mwkl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
wkreca sie na obroty niemal jak benzyniak (szczegolnie w porownaniu do tddi), pocace sie balwanki intercoolera wymienilem na silikonowe. oleju nie bierze w ogole - od wymiany do wymiany ile wlane tyle jest (wymiana co 10.000km - olej 10w40)
4,0
~areq-s@o2.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Silnik dość elastyczny, do predkości 110km/h bardzo ekonomiczny. Nie mam zastrzeżeń co do głośności i kultury pracy tej jednostki. Poniżej 1800 obr/min niewiele się dzieje. Co ciekawe silnik mimo przebiegu ponad 250 tys.km nie bierze nawet grama oleju.
4,0
~Rafał
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Rewelacyjny silnik. Zrywny, bardzo elastyczny, a przy tym naprawdę oszczędny. Ponadto nie dołozyłem ani złotówki, poza wymianą olejów i innych eksploatacyjnych części (typu filtry, rozrząd przy 140 tys. km). Części też nie są bardzo drogie.
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~tomrasz@wp.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Silnik TDCi jest moim zdaniem rewelacyjny, 240Nm robi swoje, cichy, ekonomiczny, 2 jest dość krótka i trzeba uważać w mieście przy wyprzedaniu ale 3 to już jest coś, potem 4 tak do 150km/h i zaczynasz uśmiechać się sam do siebie!!
Ford Focus I Kombi