Szukaj

Lista ocen Ford Focus III Hatchback 5d (86) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~HargKrak
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Bardzo przyjemna praca skrzyni (M6). Biegi wskakują płynnie i bez oporu. Mankamentem może być stosunkowo cofnięty lewarek względem pozycji kierowcy, co dla osób o dłuższych ramionach może być niekomfortowe. Słabo wypada system wspierania ekonomiki jazdy. Chcąc się sugerować informacjami podawanymi przez komputer biegi należy zmieniać w przedziale 1000-2000 RPM, co zmusza do nieustannego wachlowania lewarkiem.
5,0
~Axell
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Precyzyjnie i dokładnie. Na wstecznym nie haczy jak w przypadku japońskich samochodów. Skok lewarka skrzyni krótki, Połoninie dźwigni wzorowe (w Civicu lewarek ulokowany został w dece rozdzielczej podobnie jak w ciągniku rolniczym wprowadzając w moim zdaniem brak ergonomii w tunelu środkowym)
3,0
~mati-g
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Ma 6 biegów. W zasadzie nie wiadomo po co. Na żadnym nie przyśpiesza. Spokojnie wystarczyło by pewnie 5 z tym silnikiem. A tak musisz wajchować z nadzieją, że może jak nie z 5 to z 4 poleci. Nic z tych rzeczy. Masz się wlec za ciężarówką do puki nie masz przed sobą pustego pasa na kilometr.
3,0
~Czarnoskrzydly
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 105KM 77kW
Jedynka i dwójka krótkie - bez problemu jedzie z dwójki przy minimalnym toczeniu (mimo że silnik za bardzo nie ciągnie "od dołu") , za to czwórka i piątka bardzo długie jak na ten silnik - słabe przyspieszenie ale do spokojnej jazdy OK. Biegi wchodzą swobodnie, krótki skok lewarka.
5,0
~Oski
Ford Focus III
Hatchback 5d 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
Biegi wchodzą żwawo i bez problemów. Krótkie przełożenia ale są tacy którzy wolą jeszcze krótsze i można to za nie wielkie pieniądze zmienić. W USA już wymyślili taką nakładkę na lewarek którą instalujesz pod lewarkiem biegów i masz jeszcze krótsze przełożenie :)
4,0
~Grzeg S
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Pracuje precyzyjnie i biegi zmienia się z łatwością. Jednak wsteczny lubi zgrzytnąć i wyskoczyć. Serwis tłumaczy, że "ten typ tak ma". Skrzynia ponoć pochodzi jeszcze z Focusa 1 generacji i nie była w czasie ulepszana stąd wypadający wsteczny to relikt lat 90-tych
2,0
~Sebastian
Ford Focus III
Hatchback 5d 2.0 Ti-VCT 162KM 119kW
Ford wydał nieudolną skrzynię PowerShift, na którą była w Ameryce akcja serwisowa, dokładnie na wymianę sprzęgła. Sprowadziłem sprzęgło ze Stanów wymieniłem i po 10000 km znowu to samo czyli ślizganie się i szarpanie.Mam auto od nowości.
3,0
~Sito
Ford Focus III
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
szybka zmiana biegów typowa dla dwusprzęgłowego automatu, fajnie. Są momenty gdzie szarpnie "zastanawiając" się który bieg wybrać. Szkoda, że tryb sport to zwyczajne trzymanie silnika powyżej 2,5 tys obrotów, mogłoby być to "mądrzejsze".
4,0
~k_qrek
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 105KM 77kW
może być. Choć wsteczny czasem zgrzyta. Kompletnie idiotyczna funcja podpowiadająca kiedy zmienić bieg - nieważna czy akurat jedziemy pod górę, czy wjeżdżamy na autostradę każe włączyć 5ty bieg przy 55 km/h... Redukować nie każe wcale :)
5,0
~Jarq
Ford Focus III
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
6 biegów pozwala na jazdę np przy piątce od 60do 80 albo 6 od 70 do 110 mając niskie spalanie bez problemu 90 na 6 pod górkę możesz tez zaszaleć jak nie szkoda Ci paliwa np na dwójce do 100 przyspiesza bez problemu
Ford Focus III Hatchback 5d