Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (57) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie rozumień fascynacji nad tym silnikiem TDCI Forda - diesel niczy się nie wyróżniający obecnie - przeciętna głośność (klekocze i to słychać wyraźnie, szczególnie przy zimnym silniku, co prawa w porównianiu z poprzednim moim samochodem Mazdą 3 1.6 diesel z 2006 r, to niebo a ziemia, ale wyciszenie Mazd to pięta achillesowa tego producenta), osiągi to może i b. dobre jak na tego rozmiaru samochód ale wyłącznie przy ciśnięciu nim i ciągłej...
3,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Silnik jest OK, ale jego osprzęt niekoniecznie - lubi się psuć. Mocy jest dość, kiedy się jedzie w maksymalnie 2 osoby dorosłe + dziecko. W 6 osób pojechałem tylko raz, więcej się nie zdecydowałem bo auto w górach nie miało dość mocy. Na autostradzie powyżej 130km/h zaczyna się okrutnie wysokie spalanie. DPF przy 270.000km odmówił kompletnie współpracy - jest w nim dodatkowy wtryskiwacz, który jeszcze bardziej komplikuje sprawę. Za koszt...
4,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Auto kupione nowe. Jeżdżę dieslami od kilkunastu lat. I silnik mnie trochę rozczarował. Może jeżdżę zbyt po "taksówkarsku" i oszczędzam pedał gazu, ale przyspieszenie nie powala. Odgłosy wydobywające się spod maski są raczej zastanawiające (ale coś podobnego miałem w Passacie - widocznie współczesne diesle tak mają). Chociaż po rozgrzaniu silnik jest cichy. Zaskoczyła mnie mała elastyczność silnika (może to kwestia przełożeń) i nie za fajny...
1,0
~Marcin
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
To jest potężna porażka auto bez problemu pojeździło 3 miesiące i po 3 miesiącach zaczęły dziać się cuda nad cudami. Silnik okazał się totalną porażką i ciągnie aż 5 litrów oleju silnikowego na 1000 km jednym słowem silnik kaput remont jego potężnie drogi wymiana na kota w worku nie opłacalna i bardzo rzadko jest ogólnie znaleźć ten silnik. Wszyscy mechanicy jak i ASO rozkłada ręce jak lekarz przy nie uleczalnym raku nic nie możemy zrobić......
3,0
~W
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Było dobrze, dopóki się nie zapowietrzył, w skutek wyrwania wężyka - przelewu z wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku zmielona + wtryski do wymiany. Koszt naprawy ~13k zł; Całokształt pokryty przez dodatkowe ubezpieczenie Forda, jednak przez 1.5 miesiąca byłem bez auta i musiałem wywalczyć to w Ford Polska - łatwo nie było, a opieszałość i ignorancja firmy graniczyła z bezczelnością. Pocieszeniem było sprawnie działające ASO -...
4,0
~radmol
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Ja nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy - wolę wygodne toczenie się do przodu. Mimo to uważam, że silnik jest troszkę za słaby do tego auta jeśli chodzi o moment obrotowy - czuję się jakbym jechał na szybkiej krowie w siodle. Można oczywiście deptać pedał gazu do oporu ale to auto jest na to zbyt duże - za wysokie i ma za miękkie zawieszenie do ciągłego przyspieszania i hamowania. Na autostradzie elastyczny nawet na 6 biegu. Stosunkowo mało...
5,0
~el.jot
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
1.6 z ecoboost kupiłem z ciekawości i się nie zawiodłem. Silnik jest po pierwsze dynamiczny, po drugie oszczędny. Wyprzedzanie nie sprawia żadnych problemów pod warunkiem redukcji o 2 biegi - wtedy potrafi pokazać co potrafi. Mam porównanie do 350-konnych SUVów i powiem wam że ten mikroskopijny silniczek naprawdę daje radę i potrafi zaskoczyć dynamiką. Inna sprawa - co dalej z żywotnością - na razie nakręcone prawie 200 tyś km i jedzie dalej.
4,0
~mangomel
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
Prosta, bardzo trwała, niezbyt awaryjna i dobrze rozpracowana przez mechaników konstrukcja bazująca na silniku Mazdy. Zdarzają się drobne wycieki. Charakterystyka raczej japońska - więcej dzieje się dopiero od 3 tys. obr., niezbyt duży moment obrotowy rozwijany jest dosyć liniowo. Gładka praca, choć brzmienie mało japońskie. W S-maxie zdecydowanie brakuje mocy na dole, ale do wożenia rodziny, a nie szaleństw - wystarcza.
4,0
~vidmar
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
nigdy nie miałem diesla, wieć jestem zdumiony jek rewelacyjnie się prowadzi pojazd z tym silnikiem. s-max jest wielki niczym krążownik, a jedzie się nim jakby leciał - przyśpiesza bez końca. Od 50km/g na 4 biegu oraz na 5 biegu od 70km/h, przyśpiesza mniej żwawo też od 70km/h na 6 biegu. Cichutki, przyjemny pomruk w środku - człowiek wsłuchuje się w jakieś drobiazgi, bo taka jest cisza w pojeździe
4,0
~Generalnie Zasowolony
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Jak to turbodiesel. Zaczyna leniwie ale od 3 biegu zaczyna ciągnąć. Benzyniak, który zostawił cię na światłach i właśnie fetuje zwycięstwo, po chwili zaczyna orientować, że chyba się trochę z tym pospieszył. W trasie czy na autostradzie - bardzo dobrze. Elastycznie i bez konieczności redukcji przy wyprzedzaniu - 6 bieg wystarczy. Minus za wyraźnie odgłosy pracy przy przyspieszaniu.
Ford S-Max I Van Facelifting