Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008 (56) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Szymon
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Kultura pracy jak na 4 cylindrowego diesla całkiem przyzwoita. Trochę trzęsie przy odpalaniu, ale być może zawieszenie silnika pomału umiera. Na plus gładka praca, brak poboru oleju, nie kopci nawet z gazem w podłogę. Na minus ŁAŃCUCH ROZRZĄDU, który rzęzi chyba po wyjeździe z fabryki. Oglądałem 4 accordy i wszystkie grzechotały. Po zakupie zacząłem przysłuchiwać się na parkingach innym egzemplarzom i na podajze 6 tylko jeden nie grzechotał....
1,0
~jaa77@interia.eu
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
W AUTO ZOSTALO NAPCHANE TYLE NIE PRZETESTOWANEJ ELEKTRONIKI ZE W 5CIU WARSZTATACH PO KOLEI NIKT NIE UMIAL GO NAPRAWIC ,A PLACIC TRZEBA BYLO.KIEDY JEZDZI TO JEZDZI SWIETNIE ALE PREDZEJ CZY PUZNIEJ ZATRZYMA SIE I ZACZNA SIE PRAWDZIWE PROBLEMY TYPU ,TRYP AWARYJNY ,AUTO NIE OSIAGNIE WIECEJ NIZ 2TYS. OBROTOW I NIE BYLA TO WINA FILTRA CZASTECZEK TRWALYCH ,ANI ZAWORU EGR,ANI WTRYSKOW ,ANI POMPY WTRYSKOWEJ ,ANI CZUJNIKA CISNIENIA PALIWA,ANI...
5,0
~dat
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Poza POWAŻNĄ USTERKĄ!!! uwaga, pękł mi łańcuch od pompy oleju!!! w trakcie jady na trasie. spowodowało to pękniecie misy olejowej (tak mocno pieprznął łancuch) i dzieki temu stałem w środku nocy 200km od domu. wymieniłem łancuch pompy oleju, napinacz, prowadnice, do tego pro forma łancuch rozrzadu i napinacz i prowadnice + spawanie misy + wym oleju + programopwanie immobilajzera (jak stała bez akumulatora to sie sam rozprogreamował) = prawie...
5,0
~Daniel
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Silnik zachwyca kultura pracy i chęcią do rozpędzania się. Po przesiadce w AFN 1.9 TDI jest wręcz muzyką dla uszu. Zero drgań, fantastyczny moment obrotowy i chęć do ciągnięcia nawet do 3800 RPM. Większość wożonych nie chce wierzyć, że to diesel. Common Rail jest cichy sam z siebie, jednak ta konstrukcja wybija się na tle konkurencji. Moc wydaje się nieduża, jednak przebieg momentu obrotowego powoduje doznania jak w benzynie przynajmniej 180 KM.
4,0
~accord2007
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Auto nabyte w salonie. dobrze wyciszona jednostka bardzo oszczedna w stosunku do osiągów. gdyby nie słabe sprzęgło - co przyznają nawet w serwisie jako jedyną \'przypadlosc\' tego modelu - byloby idealnie. Po 110 tys km auto dlubniete do 170 km i prawie 390nm - jeszcze lepsze osiagi - Chociaz irytujace bylo to, ze tak dlubniete auto nie potrafilo zostawic z tylu tego samego modelu z 2.0Pb silnikiem
5,0
~Brutus
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Silnik to najlepsze w tym samochodzie!!! To mój pierwszy diesel i taka rewelacja, jeździłem innymi dieslami gdzie moment obrotowy był wyczuwalny tyko przez chwile a pózńiej zadyszka ale ten i-ctdi ciągnie do samego końca jak benzyniak żadnej turbodziury . Ten silnik jest cichy, ma wysoką kulturę pracy i niskie spalanie, czego chcieć więcej. BRAWO HONDA
4,0
~surf79
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Byłoby idealnie, gdyby nie miał zwykłych przypadłości diesla (koło dwumasowe - wymiana przy 160 tys. zł - koszt kosmiczny). Silnik bardzo elastyczny (od 60 km/h można jechać na 6 biegu) i pomimo tyko 140 KM bardzo dobrze przyspiesza, także powyżej 120 km/h, a przy tym ma niskie spalanie (5-7,5 l/100 km na trasie).
5,0
~Damian
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Silnik to majstersztyk ten diesel ma bardzo wysoką kulturę pracy w końcu zdobył bardzo dużo nagród super robota Japońców.od 2000tyś.ciągnie równo ale żeby jeździć agresywnie trzeba go trzymać powyżej tych obrotów. Uwaga silnik \"lubi\" olej ale to normalne w tych silnikach mój brał 1 litr na 20 tyś. to wynik do zaakceptowania.
5,0
~jakubk21
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Klekocze jak diesel ale tylko na zimnym silniku. Jak się nagrzeje chociaż trochę charakterystyczny dźwięk silnika wysokoprężnego zanika. Przyśpiesza bardzo fajnie już z niskich obrotów. Do 190km/h przyspieszenie fajne później schody. Najlepszy na świecie silnik diesla (długo oczekiwany)

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39

Honda Accord VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~k.kubowicz@yahoo.co.uk
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
naprawde swietnie wyciszony silnik,mialek okazje poprobowac passata,vectre, czy skode superb to ostatnie chodzi jak traktor ale z kultura pracy silnika,wyciszeniem,elastycznoscia niestety ale zadne z marek w tej klasie nie ma szans,mowie to z pelnym obiektywizmem
Honda Accord VII Sedan