AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Accord
VII
Sedan
2.2 i-CTDi 140 KM 103 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
(58) - Silnik
Na liście zabraknie
29
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~Szymon
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Kultura pracy jak na 4 cylindrowego diesla całkiem przyzwoita. Trochę trzęsie przy odpalaniu, ale być może zawieszenie silnika pomału umiera. Na plus gładka praca, brak poboru oleju, nie kopci nawet z gazem w podłogę. Na minus ŁAŃCUCH ROZRZĄDU, który rzęzi chyba po wyjeździe z fabryki. Oglądałem 4 accordy i wszystkie grzechotały. Po zakupie zacząłem przysłuchiwać się na parkingach innym egzemplarzom i na podajze 6 tylko jeden nie grzechotał....
Dodane
5 lat temu
1,0
~jaa77@interia.eu
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
W AUTO ZOSTALO NAPCHANE TYLE NIE PRZETESTOWANEJ ELEKTRONIKI ZE W 5CIU WARSZTATACH PO KOLEI NIKT NIE UMIAL GO NAPRAWIC ,A PLACIC TRZEBA BYLO.KIEDY JEZDZI TO JEZDZI SWIETNIE ALE PREDZEJ CZY PUZNIEJ ZATRZYMA SIE I ZACZNA SIE PRAWDZIWE PROBLEMY TYPU ,TRYP AWARYJNY ,AUTO NIE OSIAGNIE WIECEJ NIZ 2TYS. OBROTOW I NIE BYLA TO WINA FILTRA CZASTECZEK TRWALYCH ,ANI ZAWORU EGR,ANI WTRYSKOW ,ANI POMPY WTRYSKOWEJ ,ANI CZUJNIKA CISNIENIA PALIWA,ANI...
Dodane
9 lat temu
5,0
~dat
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Poza POWAŻNĄ USTERKĄ!!! uwaga, pękł mi łańcuch od pompy oleju!!! w trakcie jady na trasie. spowodowało to pękniecie misy olejowej (tak mocno pieprznął łancuch) i dzieki temu stałem w środku nocy 200km od domu. wymieniłem łancuch pompy oleju, napinacz, prowadnice, do tego pro forma łancuch rozrzadu i napinacz i prowadnice + spawanie misy + wym oleju + programopwanie immobilajzera (jak stała bez akumulatora to sie sam rozprogreamował) = prawie...
Dodane
18 lat temu
5,0
~Daniel
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Silnik zachwyca kultura pracy i chęcią do rozpędzania się. Po przesiadce w AFN 1.9 TDI jest wręcz muzyką dla uszu. Zero drgań, fantastyczny moment obrotowy i chęć do ciągnięcia nawet do 3800 RPM. Większość wożonych nie chce wierzyć, że to diesel. Common Rail jest cichy sam z siebie, jednak ta konstrukcja wybija się na tle konkurencji. Moc wydaje się nieduża, jednak przebieg momentu obrotowego powoduje doznania jak w benzynie przynajmniej 180 KM.
Dodane
13 lat temu
4,0
~accord2007
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Auto nabyte w salonie. dobrze wyciszona jednostka bardzo oszczedna w stosunku do osiągów. gdyby nie słabe sprzęgło - co przyznają nawet w serwisie jako jedyną \'przypadlosc\' tego modelu - byloby idealnie. Po 110 tys km auto dlubniete do 170 km i prawie 390nm - jeszcze lepsze osiagi - Chociaz irytujace bylo to, ze tak dlubniete auto nie potrafilo zostawic z tylu tego samego modelu z 2.0Pb silnikiem
Dodane
13 lat temu
5,0
~Brutus
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Silnik to najlepsze w tym samochodzie!!! To mój pierwszy diesel i taka rewelacja, jeździłem innymi dieslami gdzie moment obrotowy był wyczuwalny tyko przez chwile a pózńiej zadyszka ale ten i-ctdi ciągnie do samego końca jak benzyniak żadnej turbodziury . Ten silnik jest cichy, ma wysoką kulturę pracy i niskie spalanie, czego chcieć więcej. BRAWO HONDA
Dodane
14 lat temu
4,0
~surf79
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Byłoby idealnie, gdyby nie miał zwykłych przypadłości diesla (koło dwumasowe - wymiana przy 160 tys. zł - koszt kosmiczny). Silnik bardzo elastyczny (od 60 km/h można jechać na 6 biegu) i pomimo tyko 140 KM bardzo dobrze przyspiesza, także powyżej 120 km/h, a przy tym ma niskie spalanie (5-7,5 l/100 km na trasie).
Dodane
8 lat temu
5,0
~Damian
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Silnik to majstersztyk ten diesel ma bardzo wysoką kulturę pracy w końcu zdobył bardzo dużo nagród super robota Japońców.od 2000tyś.ciągnie równo ale żeby jeździć agresywnie trzeba go trzymać powyżej tych obrotów. Uwaga silnik \"lubi\" olej ale to normalne w tych silnikach mój brał 1 litr na 20 tyś. to wynik do zaakceptowania.
Dodane
16 lat temu
5,0
~jakubk21
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Klekocze jak diesel ale tylko na zimnym silniku. Jak się nagrzeje chociaż trochę charakterystyczny dźwięk silnika wysokoprężnego zanika. Przyśpiesza bardzo fajnie już z niskich obrotów. Do 190km/h przyspieszenie fajne później schody. Najlepszy na świecie silnik diesla (długo oczekiwany)
Dodane
13 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda Accord VII Sedan
2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Średni koszt
przejechania 100 km
31,00 zł
on
7,4
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~k.kubowicz@yahoo.co.uk
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
naprawde swietnie wyciszony silnik,mialek okazje poprobowac passata,vectre, czy skode superb to ostatnie chodzi jak traktor ale z kultura pracy silnika,wyciszeniem,elastycznoscia niestety ale zadne z marek w tej klasie nie ma szans,mowie to z pelnym obiektywizmem
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
4,4 (87 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 i-VTEC 16V 155 KM
2.0 i-VTEC 16V Sport 155 KM
2.2 i-CTDi 140 KM
2.4 i-VTEC 16V 190 KM
2.4 i-VTEC 16V Type-S 190 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Accord w pigułce
Honda Accord
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Accord
Dane techniczne
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
Raporty zużycia paliwa
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
Opinie
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
Usterki
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
Publikacje
Honda Accord
Newsy
Honda Accord
Galerie
Honda Accord
Nasze pomiary
Honda Accord
Filmy
Honda Accord
Ogłoszenia
Honda Accord
Ceny aut używanych
Honda Accord
Dziennik kosztów
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
Opinie o instalacjach LPG
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Accord VII Sedan
Dane techniczne
499 raportów
zużycia paliwa
54 ogłoszenia
używanych
21 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy