Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 (34) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pozdrawiam
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
niestety muszę nieco ostudzić tą euforyczną atmosferę :( mazdę CX 5 zakupiłem równo rok temu w salonie w wersji najbogatszej SKY PASSION napęd AWD , i również jak większość z Was mdlałem na jej widok. A i dzisiaj również mdleję , niestety powód jest zgoła odmienny . Otóż przejechałem tym "cackiem" , i nie mówię tego bynajmniej złośliwie bo i auto naprawdę fajne , dobrze wyposażone świetnie się nim jeździ, przykuwa uwagę na...
3,0
~Łukasz
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
No i tu jest problem. M.in. dlatego kolejne auto to nie będzie CX-5. Na autostradzie przy 160 km/h to 73 dB (mierzone telefonem, ale zawsze). Maksymalna prędkość przy której można swobodnie rozmawiać to 130 km/h. Jeszcze gorzej wypada komunikacja z pasażerami na tylnej kanapie. Jeżdżę dużo (ok. 50 000 km/rok) a autostrad przybywa i podróżowanie z prędkością 160 km/h zdaża mi się coraz częściej i ten hałas mi po prostu przeszkadza. Testowałem...
4,0
~hunerus
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
mam porownanie do osobowek i kombikow i moge tylko napisac ze jest ciszej niz w mojej 6tce... jezdzilem outlanderem i granvitara ktore sa poprostu duzo glosniejsze. mysle ze to narzekanie buierze sie z tad ze koledzy oceniaja automat ktory faktycznie jest moim zdaniem sporo glosniejszy. na manualu bieg zmienisz wczesniej... co do oporow powietrza fizyki nie przeskoczysz musza byc ale jazda powyzej 140 i tak jest duzo przyjemniejsza niz w...
5,0
~Monitor74
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Nie wiem, z jakimi samochodami moi niektórzy poprzednicy tu porównywali mazdę cx-5; moim zdaniem, jest bardzo cicha i to zarówno na jałowym biegu (i-Stop w standardzie) :-), jak i w czasie jazdy, nawet z dużą prędkością na autostradzie. Okay, zgodzę się, że powyżej 160 km/godz. jest głośniej nieco, bo automatyczna skrzynia redukuje do piątki, po prostu ten samochód nie umie jechać na szóstce powyżej 165/godz. No ale w RP i tak nie wolno tak...
2,0
~Criters
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Tutaj niesty kiepsko i to nawet bardzo. Przyznaje że przesiadłem się z A6 i troszkę nie mogłem uwierzyć że w takim ładnym autku nie można było tego zrobić lepiej. Świszczą lusterka , szumią szyby, wieje koło uszczelek. Auto z salonu nie jakiś powypadkowiec. Na trasie przy silniku benzynowym i automacie konieczność redukowania do 4 biegu pod górki aby utrzymać prędkość autostradową 130 km a co za tym idzie jak lecisz na przełęcz Brenner to na...
3,0
~Michał
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Najsłabszy punkt auta ale przy pewnej uwadze (dlatego ocena 4 w tej kategorii). CX-5 ma duży prześwit, szerokie lusterka, masywny przód i prędkości optymalne ok 130 km/h. Przy takich warunkach auto nie jest może świątynią ciszy ale zdecydowanie jest to dość przyjemna jazda. Problem zaczyna się na autostradzie przy prędkości większej niż 140 km/h. Między 160-180 jest już stosunkowo głośno. Przy 180-200 jest głośno.
2,0
~jnemo
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
przy miejskich prędkościach jest w porządku, w niezabudowanym znośnie, ale już głośno, na ekspresówkach szumi i huczy, na autostradzie w radiu brakuje skali aby zagłuszyć hałas. Fatalne wyciszenie to chyba najpoważniejsza wada tego auta.
3,0
~mikołaj
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Tutaj Mazda nie popisała się. Przy małych prędkościach tj. do 100 km/h jest cicho i przyjemnie. Między 110 km/h a 140 km/h robi się głośno (wyje silnik). Powyżej 150 km/h to już jakieś nieporozumienie jest bardzo głośno i nie da się tak zbyt długo jechać!!
4,0
~Thomas68
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Zimny silnik nim złapie temperaturę trochę wyje, jakieś 1 max. 2 min potem OK. W prędkościach "autostradowych" przeszkadza szum powietrza szczególnie z przody opór lusterek bocznych. Trzeba podkręcić radio inaczej nie słychać.
1,0
~Tadzio
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
bardzo głośna powyżej 120kmh - na szczęście ma nagłośnienie BOSE więc można ją zagłuszyć. Podczas przyspeszania wyje bardziej niż przyspiesza
Mazda CX-5 I SUV