Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III (16) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Hmmmmm.....nic. A nie! Zmieniałem 2 żarówki. Żarówka przednia tania. W prawym reflektorze aby wymienić wystarczy odkręcić zbiornik spryskiwaczy (nawiasem mówiąc, ten zbiornik ma może 1litr pojemności więc nie kupujcie dużych baniek płynu do spryskiwaczy na stacjach benzynowych bo zużywa się raczej wolno). Jeśli chodzi o lewą żarówkę to tam jest KATASTROFA i aż się trzęse, że padnie. Ponoć dojście do tej żarówki to droga przez mękę i poważnie...
4,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Powiedzmy sobie szczerze, to auto sportowe, co ma swoje konsekwencje. Duże hamulce, świetna sprawa, ale opony na felgi 16 są o połowę droższe od taki samych, ale na felgi 15. Ubezpieczenie, AC i OC to okolice 3000zł rocznie. Części nie wiem ile kosztują, ale na pewno nie należą do najtańszych. Za to spalanie jest całkiem przyzwoite, realnie przy w miarę dynamicznej jeździe można spokojnie zejść poniże 9 litrów, a przy delikatnej...
1,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Bardzo drogi samochód. Wymiana klocków w ASO - 500zł sama roboczyzna. Bardzo drogie części. Pianka oparcia fotela - 1800zł, albo 1600 po zniżce w sklepie internetowym. Cały fotel - 23 tys! Słaba dostępność części. N.p. bardzo trudno o tuleje wahacza. Bardzo wysokie spalanie. Zbiornika paliwa wystarczy dojechać z Warszawy do Lublina. Na powrót nie koniecznie.
5,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Jeszcze nie wiem. Nie znam kosztów przeglądów (i nie interesuje mnie to), a co do zużycia paliwa jest dobrze (w porównaniu z Outlanderem). Średnio po mieście 12 l/100km to dobry wynik. Kosztów napraw z wiadomych względów nie było i z tego co już wszyscy wiemy przez kilkanaście lat nie będzie :-)))))))))
3,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Ok 10 litrów w mieście i 6.5 na trasie przy 90km/h, uważam że powinno być niższe biorąc pod uwagę że samochód waży 1000kg Ceny części kosmicznie drogie, brak zamienników. Np. Kpl wahaczy na tył ok 3000zl za jedną stronę. Tym autem łatwo rzucić bokiem i uderzyć w krawężnik
5,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Trasa krk-dubrovnik - 7.5 ltr (autostrada 120-160, troche zwyklych drog). Miato i ciezki but - jak nic 10 i wiecej bedzie. Miasto but normalny (ale ciezko tak w tym aucie) i 9 sie da uzyskac. Jednak to co dostajemy w zamian ... bezcenne.
4,0
~sylwia
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
jako, ze moja mazda ma tylko 600km przebiegu, to nie moge tu nic powiedziec.... ale jako ze ma 3 lata gwarancji, to koszty powinny byc znikome, tlyko lac paliwo i uzywac tej torpedy na maxa! :))
4,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Ładnie pali, ale decydując się na to autko, nie należy być centusiem co do wydatków na paliwo. Ekologiczne auto pośród innych sportowych bolidów.
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Na razie samochód absolutnie bez kosztowy, nic się nie popsuło. Ceny podzespołów nie są droższe niż do innych japońskich samochodów.
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Kto kupuje takie auto patrząc na spalanie. Ale jak na osiągi jest bardzo dobrze. Ceny części i serwisu - przeciętne.
Mazda MX-5 III