Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III (18) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Najlepsza skrzynia ręczna jaką kiedykolwiek jeździłem. Krótki lewarek, krótki skok, klik. Skrzynia jest dość ostra i może prowokować do przekraczania prędkości. Bardziej lubi dynamiczną jazdę i wtedy pracuje lepiej niż przy jeździe dziadkowej.
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Krótka, precyzyjna skrzynia. Lewarek - joystick. Ale przy bardzo szybkiej zmianie biegów czasami biegi nie wchodzą jak należy. Ale może to wina kierowcy.Albo ergonomii.
5,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Fajna. 5 biegów. 2-5 z synchronizatorami, 1 - bez. Wchodzą bardzo dobrze. Dobrze ułożone pedały - można robić międzygaz.
5,0
~Fila
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
u mnie automat, taki się trafił, czasem żałuje a czasem nie :) w razie czego są łopatki przy kierownicy w trybie półautomatycznym
5,0
~Facet
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Biegi wchodzą pewnie i precyzyjnie. Przy tej mocy troszkę trzeba się napracować, ale jak dla mnie to czysta frajda
5,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Krotki lewarek, bardzo male skoki, chodzi troche ciezko ale jest swietnie wyczuwalna. Do tego auta - genialna.
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Skrzynia jest znana ze swojej precyzyjnej pracy. Jest elastyczna, zapewnia bezproblemowe działanie.
5,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Precyzyjny krótki skok lewarka oraz krótkie przełożenia. Idealne do tego typu samochodu.
4,0
~piżdżik
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
biegi wchodzą poprawnie ,sprzęgło trzeba wciskać do oporu bo inaczej może zazgrzytać
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 III
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~piżdżik
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
biegi wchodzą poprawnie ,sprzęgło trzeba wciskać do oporu bo inaczej może zazgrzytać
Mazda MX-5 III