Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W210 (215) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 237 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.7 CDI 170KM 125kW
Auto ma pewne mankamenty takie jak elektryczność. Czasami kabelki nie stykają od tylnego światła i bez lekkiego uderzenia w lampę żarówka nie zaświeci. Szyna od fotela kierowcy, dzięki, której można przesuwać fotel do przodu lub do tyłu jest zastana i trzeba użyć na prawdę dużo siły lub drugiej osoby żeby ten fotel przesunąć. Przy kupnie tego samochodu z poprzednim właścicielem 30min staraliśmy się go ruszyć z miejsca przy pomocy WD40. W...
2,0
~mastercomp
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.2 CDI 143KM 105kW
Przez 3 lata popsuło się prawie wszystko o czym można tu przeczytać. Alternator (komputer informował o za dużym napięciu - potrzebna była regeneracja), zawieszenie przód (wymiana sprężyn, amortyzatorów, wahaczy, sworzni, drążków stabilizatora), zawieszenie tył (poduszki belki tylnej, gruszki od zawieszenia nivo), pompowtryskiwacze robiłem 2x (raz zatrułem się prawie spalinami), wysiadła pompa wody, reflektory wyblakły. Auto mam z Belgii...
5,0
~warning74@wp.pl
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 D 95KM 70kW
No to naprawde drobiazgi, lubia sie przepalac zarówki tylniego oswietlenia, tak samo zaróweczki w kratkach nawiewu, ciezko bardzo sie do nich dostac i jest problem z wymiana,koncówki drażków kierowniczych sie wybijaja- tanie sa, Naprawde nie ma co narzekac bo nie jest to auto awaryjne, no chyba ze ktos kupił auto na pełnym wypasie w którym nic nie działa... to sie wpakował. Szyberdach przesmarowac prowadnice, i bedzie smigał, uzywac czesto bo...
4,0
~Robert E55 Amg
Mercedes Klasa E W210
Sedan AMG 5.5 AMG 354KM 260kW
Jak to w każdym aucie z wiekiem deska rozdzielcza i inne plastiki zaczynają dawać o sobie znać. Często zdarza się, że rozlewa się lewe lusterko fotochrom zwłaszcza po zimie. koszt takiego wkładu to jakieś 200 zł. awaryjne są też prowadnicze do szyb. rozciągają się linki co prowadzi do piszczenia i w efekcie finalnym do opuszczania się szyby. koszt prowadnicy to 100 zł Czujniki parkowania też czasami zawodzą. jak jeden przestanie...
4,0
~pitolec
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
usterka czujnika stopu gdzies pod pedalem chamulca... osuszacz klimy i problem z jakimis zaworkami...,alternator zdechl , nie chcialem sie bawic w jakies naprawy kupilem po kompletnej regeneracji jak nowy za 300 zł + 70zł wymiana i jest git, urwany tlumik ale to juz chyba wina naszych drog. nieszczelny uklad spryskiwacza szyb ,ciagle wyciekal plyn.i to chyba wszystko, 4 lata i nie wymienilem ani jednej zaroweczki
5,0
~dryguś
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.0 136KM 100kW
przez dwa lata śmigam autem zrobiłem 50000 w koło komina i czasem trasa. Nigdy mnie nie zawiódł nic sie nie dzieje tylko jak na tych światłach stoję to zamiast silnika słyszę jak go rdza wpierdziela, o autko dbam malowałem klapę bagażnika i całą prawą stronę auta, nie było tak żle ale tak estetyczniej niż zaprawki robić i czekać dalej.Żarówki z przodu raz na 3 miechy wymieniam trochę dziwne ale co tam leprze to niż silnik
4,0
~Kombi 97\' e mail : mech30@wp.pl
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Nie zgadzam sie z opinia , ze wszystko sie w nim psuje . Jesli ktos kupil \"lipe\" to nie ma na to rady . U mnie padl wtrysk - koszt ok 1300 zl . Dzieje sie tak bardzo rzadko i choc slyszalem od czego to zalezy to nie jest to nic pewnego , wiec nie bede rozsiewal plotek :) Aha no i jeszcze czasem denerwujace zapychanie sie tylnego spryskiwacza na klapie ( Kombi ) oraz rzadko , ale niedziala wycieraczka na tylnej szybie ( kombi ) .
3,0
~Mercedesiwo_290
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Jest Ok, ALE koniecznie trzeba dbać o kielichy. Niestety w Mercedesie są one kiepsko jakościowo i co 4 lata można wjechać do zaufanego mechanika żeby zobaczył w jakim są stanie żeby zapobiec ewentualnym nieprzyjemnością. Na szczęście jeden kielich kosztuje koło 80 zł wiec nie jest to jakiś spory wydatek, a warto o to zadbać bo przy większych prędkościach jak się zerwie może być nieciekawie. Poza tym jest Ok
4,0
~D...
Mercedes Klasa E W210
Sedan 3.0 D 136KM 100kW
W Polsce przyjęło się ze mercedes się nie psuje i przy nich nic się nie robi. Później nast. własciciel jak kupi to jęczy ze Mercedesy to już nie to, co kiedyś!. To Tylko głupie gadki. Samochód nie zawodny, lecz jak na prawdę nic się nie robi, nie wymienia normalnych rzeczy exploatacyjnych to później są komentarze ze to już nie Mercedes itd. Z drobiazgów to tylko: przelewy wymieniałem.

Mercedes Klasa E W210 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Gizas
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.7 CDI 170KM 125kW
Praktycznie bezawaryjny. Regeneracja alternatora, wymiana sprężyn, bo zwyczajnie przerdzewiały, uszczelka wału, świece żarowe, końcówka drążka kierowniczego, pod koniec zaczęło huczec łożysko w tylnym kole, ale wymieniłem żeby nikt nie marudzil. Na 9 lat użytkowania i ponad 130 tys. km to wg mnie niedużo. Tym bardziej, że wszystko robiłem własnym sumptem w domowym garażu.
Mercedes Klasa E W210