Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W210 (240) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 212 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Bonzo
Mercedes Klasa E W210
Sedan 3.2 224KM 165kW
Mam 4Matic'a. Dla mnie za twardo. Komfort jazdy owszem jest ale na równej jak stół autostradzie. No ale na takiej autostradzie komfortowo będzie i w furmance bez zawieszenia. Jesli ktoś lubi auta ze stalowymi rurkami miast amortyzatorów - bedzie to dla niego spełnienie marzeń, zaś jesli ktoś nie lubi tracić nietanio wstawionych przez stomatologa plomb w zębach - nie polecam. Istnieje wysoce prawdopodobne podejrzenie, iż auto to...
2,0
~LZ
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.2 CDI 143KM 105kW
Tutaj trochę gorzej. Komfort oczywiście SUPER, auto płynie jak statek i trzyma się drogi jak na szynach. Jednakże słabo z niezawodnością. Popularne jest wyrywanie łapy trzymjącej sprężynę w przednim zawieszeniu - u mnie wywaliło od strony kierowcy podczas jazdy, tak że sprężyna przeleciała pod autem i przyjebała w samochód jadący za mną, całe szczęście, że nie było szkód osób trzecich - koszt naprawy/spawania 300zł (mechanik powiedział, że nie...
5,0
~warning74@wp.pl
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 D 95KM 70kW
Porównując auto do modelu w124, to MB 124 był lepszy na Polskie dziury.W210 idealnie nadaje sie do jazdy po płaskim, czuc ze auto jest przyklejone do jezdni.Byle podmuch wiatru go nie ruszy.Czesto wybijaja sie końcówki drązków i tuleje pływajace z tyłu, koszty ww. elementów nie sa duże, jest duzo zamienników, z tymze nie polecam,serwisowac na lemforder,febi,bilstein !!! Jak zawieszenie jest ok, autkiem sie płynie.Komfort komfort i tyle, nie ma...
5,0
~Andrzej
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.3 150KM 110kW
No tu czuć niewielki przebieg - mam wrażenie jakbym jechał dopiero co nowym egzemplarzem odebranym z salonu. Auto płynie. Dostojnie, chodź biorąc pod uwagę oddalające się pojazdy widać, że i z wykopem, którego po prostu nie czuć. Nierówności wybiera bardzo ładnie nie powodując dyskomfortu podróżnych. Układ kierowniczy - precyzyjny, chodź z pewnością właściciele BMW zaczną chwalić swoje - wiem i nie staram się udowodnić inaczej - BMW zawsze...
4,0
~grzegorz gti autohandel handluje samochodami tak więc mam duże porównanie i wiem o co chodzi
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 CDI 143KM 105kW
taxi ma wzmacniane zawieszenie inne drążki sworznie amortyzator itp.zawieszenie jest twarde jak u niemca ,tlumi w miare drgania,na autostradzie potrafi poplynąć zwlaszcza we francji poprzednio mialem lancie lybre i bije ona mercedesa na glowę przy najmniej na polskie drogi jest miększa i spężysta ,w starej e klasie jest o niebo lepiej ,zawieszenie na początku na przeglądzie wypadlo jak nowe po 80% po pól roku jazdy padl sworzeń a test zrobię...
3,0
~pitolec
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
zawieszenie mam troche nizsze od seri ,poprzedni wlasciciel (turek) wsadzil jakies czerwone sprezyny, ale mimo to bardzo komfortowe a zarazem auto swietnie sie prowadzi nawet przy duzych predkosciach po dziurawej drodze czujemy sie pewniej niz w nowej kia rio czy innych malych miejskich wypierdkach.od zakupu auta wymienilem tuleje wachacza z tylu ok 70zł i drazek kierowniczy jeden za ok 60zł i oczywiscie zbierznosc+geometria ok 150zł to...
5,0
~S210 2.0 Kompressor 186KM
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.0 Kompressor 192KM 141kW
Pojazd jest napędzany tylną osią. Wspomagany jest wszystkimi elektronicznymi dodatkami z zakresu bezpiczeństwa i utrzymywania toru jazdy dostępnymi w latach 1995-2003r. Możemy w nim wymienić systemy tj.: ABS, ASR(z możliwością wyłącznia), ESP, TC.. Tym samochodem się nie jedzie. Tym autem się płynie. Idealnie zestrojone zawieszenie płynnie pochłania wszystkie nierówności, głównie za sprawą tylnego zawieszenia. Priorytetową wartość posiadają tu...
3,0
Mercedes Klasa E W210
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Bardzo dobrze wybiera nierówności...Ale większosc takich samochodow na rynku to wytłuczone złomy...prawie nikt nie dba o regularne wymiany podzespołów które w serwisie nie sa strasznie drogie ale nie sa też za darmo!!!Jeżeli trzeba wymienic amory to zakup jakies tanich zamienników to niestety profanacja i ten samochód nie bedzie tak jeżdził jak na orginałach króry jeden kosztuje około 900 pln w serwisie...I takich mercedesów na zamienikach i...
5,0
~Maciej
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.7 CDI 170KM 125kW
Pierwsza i od razu dłuższa trasa (6h) tym samochodem była dla mnie niepewna. Samochód reaguje z lekkim opóźnieniem na ruchy kierownicą. Tym samochodem bardziej się płynie niż jedzie. Musiałem się do tego przyzwyczaić bo zwyczajnie nie czułem pełnej kontroli nad samochodem. Ale kiedy już przywykłem uważam, że to jest właśnie to! Duży komfort, samochód sunie po drodze pewnie, nie zależnie od prędkości. Niesamowicie duży promień skrętu tego...
5,0
~kozak
Mercedes Klasa E W210
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Mam wersję Elegance, więc troszkę nurkuje w wolnych i ostrych zakrętach. Przy jeździe z większą prędkością bardzo stabilny. Komfort na wysokim poziomie, tłumienie nierówności bardzo dobre, nie słychać w ogóle pracy zawieszenia. Typowa mercedesowska robota. Koszt utrzymania wyjątkowo niski. Ceny nawet w ASO bardzo przystępne. Tył wyjątkowo trwały. Przód - często trzeba wymieniać łączniki i sworznie wahacza. Poza tym nic. Rewelacja, choć to już...
Mercedes Klasa E W210