Model coupe - przy zakupie stosunek wyposażenie/cena dość atrakcyjny, ale w utrzymaniu zdecydowanie dla ludzi zamożnych. koszty rosną w tempie zastraszajacym. samochód dobry w prowadzeniu, wygodny z lekkim zacięciem sportowym. Dla osób samotnych, zakupy raczej nie mieszczą się w bagażniku i trzeba je wozić na przednim fotelu (lub z tyłu, ale potem ciężko je wyciągnąć0
Wrażenia
4,0
Silnik
dość dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
bywaja kłopoty zimą przy zmianie biegów w ciagu kilku pierwszych minut jazdy - zamarza czy co ?
3,0
Układ jezdny
zbyt delikatny jak na polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
słychać szum powietrza w srodku auta, ale oporu nie stawia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja lubi być często czyszczona i odkażana, w przeciwnym wypadku śmierdzi zdechłą rybą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w modelu coupe - tylko z przodu, tył ciasny
3,0
Wyciszenie
bardzo głośno słychać pracę silnika, opony
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO zdzierają skórę, przy jeżdzie dynamicznej spalanie w miescie do 10 l/100km, trasa ok.7 l/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby się nie psuł - dość atrakcyjny, ale koszty napraw, części i przeglądów dyskwalifikują.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psują sie "drobiazgi" , które kosztuja powyżej 1000 zł - np. mechanizm podnoszenia szyby bocznej, śrubunek kierownicy - blokada zapłonu, szyba przednia-zepsuło się podgrzewanie, poluzowały się kabelki w kostce i nie działał predkościomierz,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy przebiegu 30.000 km wymieniano 3 cewki zapłonowe 1,2i 4, wahacze przód,