Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Renault Megane I Coupe

Model produkowany w latach 1995-2002. Częściowo oparty na konstrukcji swojego poprzednika, Renault 19, z którego zapożyczono między innymi silniki i podwozie. Megane debiutował jako hatchback. Po dobrym przyjęciu, na rynku pojawiły się kolejne wersje nadwozia: sedan, coupe, kabriolet, kombi oraz minivan. Model Scenic (początkowo wersja Megane, potem stał się odrębnym modelem) był pierwszym kompaktowym minivanem na świecie. W 1999 roku cała seria Megane przeszła face-lifting. Na konstrukcji Megane oparty jest model Proton Gen-2.

Generacje Renault Megane

  • Megane I   1995 - 2002
    Renault Megane I
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane I

Silniki Renault Megane I Coupe

Lista silników:

Publikacje o Renault Megane

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 1,4 16V 83,30

Renault Megane Coupe-Ślicznotka :) 74,81

Renault Megane Megi 74,82

Renault Megane Krwiste Ferrari ;] 76,09

Renault Megane 72,00

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

mannz 60,41

giluspiotr 60,21

Euzebiusz 93,55

Danis1987 68,90

grogol 70,56

espacefan 54,92

Misza_Elk 81,86

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Renault Megane III - kasowanie inspekcji serwisowej "Zaplanuj przegląd"
Renault Megane III - kasowanie inspekcji serwisowej Udało mi się to dziś skasować inspekcję "Zaplanuj przegląd" wg poniższej procedu...
Pierwszy zakup: opony zimowe
Pierwszy zakup: opony zimowe Trzy dni po odbiorze Megane z komisu odebrałem opony zimowe, zamówione wraz z mo...
kara to
kara to kara to ze znowu megane ale już nie długo jak powiedziałem dzieciom ze sprzedaje...
To już jest koniec, nie ma już nic
To już jest koniec, nie ma już nic A dokładnie jest pod domem auto, którego na 99% będę chciał się pozbyć. Sytuacj...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Audi A3
2.0 TDI clean diesel (150 KM)
Skoda Octavia
1.8 TSI (180 KM)
Hyundai i30
1.6 MPI (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane III 1.6 16V Authentique Renault Megane III 1.6 16V Authentique
Rocznik: 2010. Przebieg: 120 229 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 29 900 zł
Renault Megane III Generation Renault Megane III Generation
Rocznik: 2012. Przebieg: 88 568 km. Silnik: 1.6 74KM .
Cena: 34 900 zł

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane I Coupe

  • Średnia ocena
    na podstawie 140 opinii
  • 3,85
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Coupe 2.0 i 16V (150 KM)

bardzo szybki i ładny samochód. nie kupił bym go z innym silnkiem. 150 koni wynagradza ceny cerwisu i drobne usterki. na światłach można zostawić więszość aut (także "teoretycznie" mocniejsze wozy jak np. niektóre v6) silnik kręci się do 7 tyś i równomiernie przyspiesza w całym zakresie. wdepnięcie gazu przy 180 km/h nadal wciska w fotel!! rasowy klang i bezpieczne nadwozie (**** w teście euroncap) niestey trzeba się pogodzić z drogimi częściami, szybciej zużywającymi się klockami i tarczami hamulcowymi. przyspieszone zużycie opon i zawieszenia. mimo wszystko szczerze POLECAM. radość z jazdy wynagradza wszystko.

dodał: vster; VECTOR10@POCZTA.ONET.PL
Renault Megane Coupe 1.6 i 16V (110 KM)

Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Jezdzi sie super, wyglada atrakcyjnie (a bedzie jeszcze lepiej ; ), malo pali i wszystkie najwazniejsze uklady wplywajace na jazde chodza jak w zegarku. Za taka cene nie kupi sie napewno auta tej klasy z takim wyposazeniem (m.in. komputer pokladowy, 4x airbag, pelna elektryka, inteligentne wycieraczki, podgrzewane lusterka, itp.) Niektorzy gardza francuskimi samochodami, ale ich wyzszosc poznalem, gdy stojacemu obok mnie Mercedesowi wykrecono lusterka, wybito szybe i zabrano radio.

dodał: MIC
Renault Megane Coupe 1.4 i 16V (95 KM)

ladne auto, dobrze wyposazone, super zawieszenie (trzymanie, nie trwalosc) sredni silnik (porownanie z fiat 1.2 16V przegrywa o dlugosc), fatalna skrzynia, srednie spalanie, ASO najgorsze z mozliwych (Konin Lamot omijajcie). Nie mialem wielkich oczekiwan, auto mi sie podobalo. A to ze zawieszenie nie wygra z polskimi fdrogami, ze w aso jak to w polsce beda cwaniakowac i ze francuskie auto bedzie sie psuc to sie nie ludzilem. Poki co jest ok, ale jesli jutro wyladuje w ASO to nie recze za siebie :)

dodał: joe_heban@o2.pl
Renault Megane Coupe 1.6 i (90 KM)

Autko w wersji Coupe Coach z 1996 roku. Jest dość odszczędne i jak dotąd bezawaryjne. Samochód raczej dla młodszych kierowców. Z tyłu siedzą tylko 2 osoby do max. 180 cm (mało przestrzeni). Jest mnogość wersji od 90 do 150 KM. Zawsze miałem dystans do francuzów ale się do nich przekonałem. Jeśli autko było zadbane i bezwypadkowe z książką serwisową to z czystym sumieniem polecam :)

dodał: Zig Zag
Renault Megane Coupe 1.6 i 16V (110 KM)

Moze renowki nie sa doskonale, ale to auta z dusza! Bardzo przyjemnie sie nimi jezdzi, (nie koniecznie komfortowo). Czasem potrafia wkurzyc, ale zawsze sie im wybacza. Wiem co mowie, bo jezdzilem juz kilkoma modelami (4, 5, 12, clio, megane classic, coupe, laguna, kangoo). Czasem, dla porownania, zmieniale na niemieckie (opel, golf) lub japonskie (honda, nissan, mazda).

dodał: jaczu@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + silnik
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane III Grandtour Facelifting (2014) Renault Megane III kombi GT 220 Renault Megane 2008 Renault Megane III Coupe GT Facelifting 2.0 T 220KM - galeria redakcyjna Renault Megane III Hatchback Facelifting 1.2 TCe 115KM - galeria redakcyjna Renault Megane Coupe Renault Megane Grandtour Renault Megane III RS 275 Trophy-R (2014) Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane III Cabrio Facelifting GT (2014)
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane II 2.0 i 16V (135KM) 2004r.
    dodał: Explorer, 30.01.2015

    Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a mi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 526
Przejechany dystans
35 442 729 km
Zatankowanego paliwa
1 926 189 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 814
Wydanych pieniędzy
3 010 364 zł
Średnie wydatki na auto
1 345 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 522
Wydanych pieniędzy
3 371 566 zł
Średnie wydatki na auto
1 507 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 238)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane I Coupe

Na podstawie 177 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: DONSTEFcze-wa, dodano: 11.09.2013 12:45

Jeżdżę Meganką 1,5 roku , zrobiłem 30000 km. Jestem przedstawicielem handlowym. Spalanie z wynikiem 5,8 to sama trasa przez wioski, prędkość oscylowała koło 80 km/h i oczywiście ecodriving. Spalanie 7,8 to trasa 70% i 30% miasto, częste gaszenie ,zapalanie auta z włączoną klimą. Najczęściej wychodzi średnio 6,8 litra, tankuje na LUKOILu. Oczywiście ecodriving cały czas, ale bez przesady. Na trasie full załadunek autostrada 160km/h wyszło jakieś 8,5l/100km. Jestem zadowolony, bo przyzwoicie się meganką jeździ w porównaniu do Focusa 1,4 benzyna. Komfort jazdy jest naprawdę przyzwoity. Myślę nad gazem, tylko szkoda mi auta bo swoje 240 tyś ma przejechane. Polecam

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

autor: motolukasz, dodano: 11.06.2009 10:58

Jestem bardzo zadowolony ze spalania. Nie jeżdżę wolno, również nie przesadzam. Na baku paliwa (60 litrów) można spokojnie zrobić 800 km. Codziennie jeżdzę do pracy 40 km po mieście i spalanie wychodzi mi ok 7 litrów. Na trasie udało mi się zejść do niewiarygodnych 5,4 litra przy normalnej jeździe, 5,8 przy szybkiej. Fakt, na autostradzie spalanie drastycznie wzrasta powyżej 120km/h ale jadąc w okolicach 140 - 150 km/h osiągnąlem wynik ok 8 litrów. Osoby, które piszą że na trasie pali im 8 litrów albo jadą cały czas na 3 biegu albo nie znają zasad ekonomicznej jazdy, przy czym nie oznacza to wolnej jazdy. Miałem jedna naprawę - padło koło pasowe alternatora, zerwał się pasek. W serwisie w Brnie zapłaciłem ok 800 PLN :(

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

autor: alcon, dodano: 02.08.2013 00:31

Dałem ten komentarz bo najdłuższe się liczą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nie naj nowsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie zawyżę trochę średnią dla samochodu. Silnik 1,6 idealnie przystosowany do jazdy z prędkością do 110km/h. Powyżej zaczyna się hałas i duże spalanie. Minimum jakie uzyskałem na trasie jadąc na benzynie to 6,8 l/100km (dla porównania przy takiej samej jeździe MEGANE I z 97r. z silnikiem 1,6 75KM wyszło 6,5 l/100, ale przy wyprzedzaniu już nie ma tej dynamiki). Polskie drogi, małe miejscowości, więc i szaleństwa nie było. Na gazie wynik ten dochodzi do 8,5-9l. Przy dynamicznej jeździe po polskich (nie lubię się wlec) drogach (miejscowości przepisowo, poza nadrabianie i wyprzedzanie, często ostre rozpędzanie) dochodzi do 9,5-10,5 l/100 (gaz). Na niemieckiej autostradzie przy prędkości 140-150km/h spalanie gazu 11,3 l/100 (mierzone na podstawie tankowania, a nie komputera)(po jakimś czasie można się nawet przyzwyczaić do dźwięku silnika przy 4500rpm, które musi kręcić przy tej prędkości). Miasto ok. 11-11,5 l/100km gazu. Samochód i prowadzi się bardzo dobrze i jest w miarę wygodny, aczkolwiek ciasny (zwłaszcza, jak wożąc w bagażniku zapasówkę chce się upchnąć wózek dla dziecka). Ceny części... jak w przypadku np. audi A4 B5 czy nissana primery. Poza wymianą klocków hamulcowych oraz sworzni wahaczy nie robiłem nic (pasek rozrządu + koło zmiennych faz rozrządu zaraz po zakupie, koszt części z wymianą ok. 1200zł, przy czym koło zmiennych faz kupiłem na Allegro, wiedząc, że jest oryginalne, bo nikt nie produkuje zamiennika, a nawet w sklepie (po znajomości) zostało mi podpowiedziane Allegro. Zaoszczędziłem w ten sposób ok 250zł). Uważam model za ładny, udany, bezawaryjny. Przydałby się 6 bieg, który zmniejszyłby spalanie i podniósł komfort podróży przy większej prędkości (aczkolwiek na 5 biegu można jechać już od 50km/h, a przy 110km/h nie trzeba redukować, żeby szybko kogoś wyprzedzić). Samochód mam od niecałych 2. lat, a za rok planuję przesiąść się do laguny II po lifcie, lub najchętniej laguny III (jeśli finanse pozwolą). Również będę ją zagazowywał, najlepiej jeśli się trafi 2,0T ewentualnie może tym razem jakiś dynamiczny diesel (np. 2,0 150KM, 1,9 130KM). raport spalania Renault Megane Hatchback, 1.6 16V WT 112 KM manualna, 2003 r.

pełny raport Renault Sedan 1.6 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane I Coupe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane I Coupe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane

Renault Megane - następca popularnej Renault 19, wszedł na rynek w roku 1995. Jego nowoczesne kształty i nieco mniej standardowy w stosunku do poprzednika wygląd sprawiły, że samochód zyskał wielu zwolenników. Renault zaprezentował kilka wersji nadwoziowych: wersje hatchback 5d, kombi sedan 4d, Coupé...

Zobacz dane techniczne Renault Megane I Coupe
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także