Szukaj

Lista ocen Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW 1996-2000 (120) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~plooskiev
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
tylne lampy lubią fiksować. problemy z prawym i lewym kierunkiem - czasem dziwnie działają, np świecą światłem ciągłym. naprawia się to w 10 sekund dociskając, pewnie w warsztacie zrobiliby to na stałe, ale zdarzyło się to może 2-3 razy w ciągu 12 lat użytkowania. to jedyna mała usterka. po otwarciu auta, jeżeli nie ruszymy w ciągu paru minut, po odpaleniu silnika włącza się alarm. niby dobrze, ale denerwuje np. podczas wyskoczenia z auta do...
2,0
~Dawid xdawidx78@wp.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Jeżeli chodzi odrobiazgi to "Renówki" mają poważne szanse na mistrzostwo świata. Chyboczące sie fotele, przepalające sie diody podswietlania deski rozdzielczej i nawiewu, nie odbijająca klamka od drzwi, psujące sie zamki, czesto psujące sie gumowo metalowe elementy zawieszenia, piszcząca przekładnia kierownicza (po deszczu), nieszczelny dach w okolicach mocowania anteny - gdy solidnie popada moze nalać sie wam do popielniczki;), zapaląjące...
4,0
~RobustBoy
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
częste wymiany żarówek, zapychający się silniczek wolnych obrotów (krokowy), który za 50 zł muszę co jakiś czas przeczyścić (aż w końcu zatarł się i musiałem go wymienić), gumy stabilizatora na polskich drogach nie wytrzymują, wymieniałem: przednie tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, łożyska, amortyzatory (2x), rozrząd (z pompą wodną) 2x, układ wydechowy (środek i tył), czujnik ABS, ale zwracam uwagę na przejechane 220tys. km (od nowego).
3,0
~tylkoja
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Muszę niestety zmartwić wszystkich przeciwników francuskiej motoryzacji. Nie jest tak źle jak mówią obiegowe opinie-przynajmniej w moim autku. Owszem są takie rzeczy jak nie wracająca klamka zewnętrzna, czy odkręcająca się notorycznie klameczka wewnętrzna, ale na wszystkie te drobne usterki można samemu małym nakładem kosztów i pracy zaradzić.
2,0
~Bulharista
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
W moim egzemplarzu w przeciągu roku wysiadły tylna wycieraczka, ogrzewanie tylnej szyby, podświetlenie zegarka i zaczęło mi kapać z dachu. Szwankuje też otwieranie prawej szyby z drzwi kierowcy (z drzwi pasażera nie ma tego problemu). Wszystko to drobnostki, ale gdy się zbierają potrafią irytować.
4,0
~limakcki@gmail.com
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Z drobiazgów musiałem wymienić zamek bagażnika (rozsypał się kompletnie po 12 latach użytkowania - zamek nie podłączony do centralnego), w ostatnią zimę zepsuł się też zamek drzwi pasażera, nie wymieniałem ponieważ jest centralny. Typowym drobiazgiem tego pojazdu jest szybko ścierająca się kierownica.
5,0
~msz@o2.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Przejechałem autem około 50tys.km i jeszcze mnie nigdy nie zawiodło, niezależnie od warunków (czy jest to -30 czy + 30 stopni) auto zapala bez problemu po rozgrzaniu silnik utrzymuje optymalną temperature bez względu na temperature otoczenia. Generalnie jest super jak na auto już dość stare...
5,0
~wtomeg@poczta.fm
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
przy przebiegu 180.000 km wymieniono na gwarancji amortyzator i cewkę, po gwarancji drążki kierownicze, reszta to tylko materiały eksploatacyjne, nie było regularności, ale dwukrotnie trafiłem na kiepskie tarcze i klocji - wymiana po 20000km, rekord to 60.000 km do wymiany klocków!!!
4,0
~jarek
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Ogólnie mając auto od nowości wymieniam tylko klocki, tarcze, oleje itd. Tylko jedna powazniejsza awaria, ale autko nigdy nie staneło, zawsze gotowe do jazdy. Bez sprawdzania olejów, stanu itd wsiadłem i pojechałem kilka razy do Niemiec, nigdy nie odmówiło posłuszeństwa.
Dziennik kosztów dla Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,50 zł
8,0
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jkwt@gazeta.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Przepaliła się cewka zapłonowa (na szczęście były jeszcze 3 i gwarancja), trzaski w kierownicy (wymiana koła na gwarancji), raz rozładował się akumulator bez powodu (chyba), wymiana cylinderków hamulcowych w tylnych kołach, pierwsze klocki hamulcowe zużyły się po 30 tys. km.
Renault Megane I Hatchback