Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

Renault Megane I Kombi 1.6 i 16V 110KM 1999-2003 - Oceń swoje auto

Renault
Megane
I
Kombi
1.6 i 16V 110KM 1999-2003

Podsumowanie 45 ocen tego auta

Oceny Renault Megane I Kombi 1.6 i 16V 110KM 1999-2003

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
3,87
4% gorzej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt
3,93

Mechanika

Silnik
4,16
Skrzynia biegów
3,64
Układ jezdny
3,71

Komfort

Widoczność
4,31
Ergonomia
3,78
Wentylacja i ogrzewanie
3,89
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,98
Wyciszenie
3,33

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,13
Stosunek jakość/cena
4,07

Niezawodność

Drobne usterki
3,69
Poważne usterki
3,67

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
73%
27%
NIE
na podstawie 30 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Układ hamulcowy

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 45 ocen

3,38
dodano 07.11.2008 przez

1,6 16 V dość dynamiczny i wyjątkowo oszczędny: jedynie 8l LPG, natomiast w krajach górzystych przy dużym nachyleniu autostrady kiepsko mu idzie, dużo lepiej spisywały się niemieckie auta. Kombi moim zdaniem bardzo kiepsko trzyma się w zakrętach i na podłużnych koleinach, czego u nas nie brakuje:( może lepiej sprawuje się compact? w porównaniu z poprzednim Clio wychodzi raczej blado. ok 140 tyś km padła poduszka pod skrzynią/silnikiem, dzwignia skrzyni biegów mało nie obijała mi kolan przy zdjęciu nogi z gazu, wymiana ok 150 pln bardzo pomogła! Niestety raczej awarjny - a może delikatny: w ciągu 1,5 roku łożysko tył pln 400, poduszka skrzyni biegów pln 150, problemy z chłodzeniem, oczywiście jak to w Renault już się posypała pompa wody, czeka mnie ok 600 pln, i jeszcze wahacz... Dość dynamiczny, ładny, wygodny, bardzo skrętny ale niestety exploatacja kosztuje choć spalanie rewalacyjnie małe to trzeba w niego wkładać

więcej »
3,77
dodano 28.02.2006 przez

posiada renault megane kombi 1,6 16V to jest moja druga megane pierwsza była 1,4 8V z silnikiem Energy nie rozumiem tego energy ten silnik to nieporozumienie. Starym samochodem zrobiłem 140,000 tysięcy bez problemów. Teraz jeżdzę kombi ok stosunek ceny do auta. dwa lata temu jeżdziłem służbowo taką megane zaliczyłem dzwona centralnego przy prędkości 80 kmh z wypadku wyszedłem bez szwanku poduszki zadiałały poprawnie, napinacze też dlatego sie zdecydowałem na takie auto dla mojej rodziny. jeżeki chodzi o awarie no to bywa róznie wymieniłem juz pompę wodną, klocki, cewki sztuk 4 cena w serisie 1400,00 brutto. Poza tym ma sekwencyjny wtrysk gazu goraco polecam spalanie 1:1 po 8 LPG. obszerny barażnik. nie przsadzajcie z tymi cenami: klocki 90,00, pompa 260,00, więc spoko pozdrawiam

więcej »
3,54
dodano 19.08.2011 przez

Ogólnie troche wszedzie sie rozpisalem wiec jest co poczytac. Juz troche jezdze tym samochodem i tak jak pisalem w innych podpunktach. Jezeli ktos szuka auta bezawaryjnego to napewno to auto tym nie jest. Oprócz kilku naprawde powaznych awarii ciagle cos jest nie tak. Jak nie zawieszenie, to jakas uszczelka, to poduszka skrzyni biegów itd.itd. Nie jestem jakimś tam mega marudą ale jak na poczatku przez pierwszy rok bylem zadowolony tak teraz gdybym tylko mial pieniądze na to zeby kupić inne nowsze auto to meganke jak najszybciej bym oddal wrogowi ;-)ale zeby byla jasność - nie jest to az tak wadliwe auto ze ciagle tylko stoi pod blokiem. Nigdy nie zdazylo sie tak ze stanął na drodze bo wtedy juz napewno bym jak sprzedal.

więcej »
4,15
dodano 25.10.2012 przez

Auto kupiłem w styczniu 2011 za 6tys.zł. Założyłem najtańszy gaz sekwencyjny i bez problemów przejechałem 40tys.km.Przez ten okres wymienić musiałem tylko dwie cewki zapłonowe i przewód paliwowy który się przetarł! reszta to rzeczy eksploatacyjne rozrząd, klocki, drążki z końcówkami i sworznie. samochód wygodny w długie trasy. Trzy razy trasa Lublin-berlin-lublin bez żadnych problemów. jedyna wada to to ze jest głośno pozwanej 130km/h.Samochodu nie zamienił bym na żadnego VW czy audi a za ta cenę kupił bym możne 15 letniego z półmilionowym przebiegiem! Dodam jeszcze ze przed kupnem mocno się zastanawiałem bo to przecież renault ale teraz następna tez będzie renówka!

więcej »
3,54
dodano 25.06.2009 przez

poza usterkami układu elektrycznego- drobnymi ale denerwującymi (no może poza czujnikiem położenia wału - przy pierwszej usterce ogarnia przerażenie :-)) samochód udany, należy jednak ostrzec szukających taniego auta używanego - koszty wymiany rozrządu wraz z pompą wody i wszystkimi rolkami (markowe części) to około 900 złotych, z paskiem i rolkami osprzętu silnika przekracza i to mocno w silnikach 16V TYSIĄC złotych i to poza aso! porównywalna operacja w konkurencyjnej astrze to połowa tej kasy... ale ogólnie polecam

więcej »
3,00
dodano 03.11.2007 przez

Auto na przyzwoitym poziomie. W porównaniu do 2 poprzednich aut Omega i Focus w całokształcie wypada nieco gorzej. Focus świetne zawieszenie, Omega - bardzo komfortowa. Megane wybija się w 3 rzeczach ma dobry, dynamiczny ale i oszczędny silnik 1.6 16V, miekkie zawieszenie i dobre blachy. Focus i Omega rdzewiały znacznie szybciej. Jeżeli ktoś polubi niezbyt ergonomiczna ale ciekawą deske rozdzielcza, bujające zawieszenie, wymieni cewki zapłnowe na BERU i dba o samochód to długo będzie zadowolony z Meganki.

więcej »
4,23
dodano 03.04.2003 przez

Z zewnątrz ładny, silnik bardzo dobry, dobre wyposażenie: 4 poduszki, ABS z EBD, wspomaganie kierownicy, centralny zamek na pilota, alektryczne szyby z przodu, elektryczne i podgrzewane lusterka, w sumie tylko klimy nie ma. Z wad moze troszke za twardy, no i mółby być troszke ładniejszy w środku, ale jak już mówiłęm przedtem miałem Peugeota 605 całego w welurze no i to nie ta klasa wykonania wiec sie przyzwyczaiłem i rażą mnie te plastiki.

więcej »
3,31
dodano 08.12.2004 przez

Bardzo dużo jedże i cenie w samochodach pewne prowadzenie, szybkie rekacje na ruchy kierownicą (czucie drogi) i dobry elastyczny silnik. Meganka ma tylko to ostanie. Dla mnie oprócz jakości materiałow ważne jest również ich dopasowanie przez co po 100 000 km mozna podróżować bez koncertu dobiegającego z zawieszenia i deski rozdzielczej - niestety od Megance nie moge tego powiedzieć. Za mało jakości, za dużo krągłości

więcej »
3,77
dodano 16.02.2015 przez

Ogólnie samochód jest przyjemny. Byłem zagorzałym przeciwnikiem wszystkiego co francuskie. Przez przypadek wszedłem w posiadanie Meganki i jestem mile zaskoczony. Mówimy tu oczywiście o klasie, w której nie oczekuje się szału, ale jest to samochód jak dla mnie bardzo wygodny, dobrze zrobiony. Jeśli chodzi o awarie to nie zauważyłem większej różnicy między francuzem, a innymi autami, które miałem (VW, AUDI, FIAT).

więcej »
3,77
dodano 16.02.2015 przez

Ogólnie samochód jest przyjemny. Byłem zagorzałym przeciwnikiem wszystkiego co francuskie. Przez przypadek wszedłem w posiadanie Meganki i jestem mile zaskoczony. Mówimy tu oczywiście o klasie, w której nie oczekuje się szału, ale jest to samochód jak dla mnie bardzo wygodny, dobrze zrobiony. Jeśli chodzi o awarie to nie zauważyłem większej różnicy między francuzem, a innymi autami, które miałem (VW, AUDI, FIAT).

więcej »