Szukaj

Lista ocen Renault Scenic I (358) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 482 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wczymzecz@poczta.onet.pl
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Autko kupiliśmy, aby nie stresować się przy weekendowymch wypadach nieznanym stanem kamienistych i leśnich dróżek prowadzących do naszej chatki w górach. Z satysfakcją muszę przyznać, że do tego RX4 nadaje się znakomicie. Duży prześwit pozwala unikać wszelkich leżących na drodze kamieni i gałęzi. Napęd 4x4, który faktycznie uruchamia się gdy tylko o tym pomyślę - spisuje się znakomicie. W miejscach gdzie błotne bagienka przerażały mnie...
5,0
~ScenicLover
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 115KM 85kW
Kiedy pierszy raz wsiadamy do Scenica, nie czujemy się w nim pewnie. Buja, w to że kierownica jest połączona z kołami musimy uwierzyć, bo na pewno tego nie poczujemy, a na zakręcie w prawo wydaje się, że jeszcze troche i dotkniemy lewym uchem asfaltu. Jednak im więcej nim jeździmy, tym bardziej zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo się myliliśmy. Tego, że będzie ono niezwylke komfortowe, po francuskim, miękkim zawieszniu, mogliśmy się...
4,0
~Krzysztof
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Oryginaln ezawieszenie było twarde jak ktaczki nie rozumiem komentarzy o przechyłach itp dla mnie to był gokart. No ale po okolo 160 tys km zmieniłem sprężynki i amorki teraz jest bardziej jkomfortowo ale na silnym wietrze przy 180 km/h już nie tak pewnie jak kiedyś no i dobija na wybojach a ja jakoś nie potrafię wolniej jeździć. Komfort psuje też konstrukcja zawieszenia nie jest to wielowahaczowa konstrukcj aza to silna i trwała....
2,0
~t0malson
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Auto jest bardzo podsterownie, nie daje radości z jazdy. Czuć, że bardzo niechętnie wchodzi w zakręty mimo, że zawieszenie nie jest tak miękkie i komfortowe jak w Lagunie. Ford C-Max, i VW Touran mają o wiele lepiej dopracowane układy jezdne. Konstrukcja tylnego zawieszenia pozwala zwiększyć bagażnik, niestety łożyska tylnej belki z czasem się zużywają i trzeba ją wymienić, bądź oddać belkę do regeneracji. Hamulce są ok, chociaż wspomaganie...
4,0
~frvti
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
moj scenic posiada uklad kontroli trakcji ktory juz nie raz uratowal mnie przed poslizgiem, mimo wysokosci i gabarytow w zakrety wchodzi ladnie i stabilnie a w razie uciekajacego tylu wlacza sie kontrola trakcji i jest czas na reakcje, gorzej z zawieszeniem ale to przez polskie drogi, rok temu sprowadzilem autko i bylo poprostu idealne, po zimie i wysypie nowych dziur da sie zauwazyc zuzywanie czesci zawieszenia szczegulnie tych ktore czasami...
4,0
~rafalzabrze
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Dla mnie dobrze. Trzeba tylko pamiętać że to VAN i jest wysoki. Jak szukacie czegoś do pokonywanie zakrętów e tempie F1 to nie tym autem. Jak ktoś przesiądzie się z niskiego auta to odczuje co do znaczą podmuchy boczne  Mam koła trochę nietypowe do szczeniaka bo 205/50 R16 więc trochę gorzej tłumi nierówności ale tragedii nie ma. Wspomaganie działa bardzo dobrze, przy dużych prędkościach jedzie pewnie ( ale tu dużo zależy od stanu...
3,0
~The Cuba
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dT 95KM 70kW
jeśli chodzi o komfort i trwałość to jest dobrze. Dałem 3 ponieważ w szybkich zakrętach auto niemalże podpiera się lusterkami...w skrajnych przypadkach po dużej podsterowności następuje monumentalna nadsterowność...taka sytuacja przytrafiła mi się raz na zakopiance podczas deszczu...na szczęście obeszło się bez strat w ludziach i sprzęcie...TRZEBA PAMIĘTAĆ ŻE TO AUTO RODZINNE A BĘDZIE OK
5,0
~Max
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Lubię jeździć komfortowo więc jak dla mnie zawieszenie jest niemal idealne. Jest miękko i komfortowo a zarazem dobrze się prowadzi w zakrętach. Co prawda trochę buja na dłuższych nierównościach, ale taki już urok większości vanów. Pozytywnie zaskoczyła mnie prostota i trwałość zawieszenia, a koszty części są śmiesznie niskie. W tylnym zawieszeniu można regulować wysokość na drążkach.
4,0
~Seico
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Zawieszenie miękkie bardzo ładnie amortyzuje wyboje, jest również trwałe jak na Polskie drogi, jednak tylna belka skrętna droga w naprawach,regeneracja 800zł, nowa około 2000zł. Wspomaganie kierownicy również na wysokim poziomie,auto bardzo zwrotne. Jedyne do czego można się przyczepić to Scenic wychyla się na zakrętach, ale jest wysoki więc można to zrozumieć.
Dziennik kosztów dla Renault Scenic I
Średni koszt przejechania 100 km
31,25 zł
6,6
l/100km
9,2
l/100km
8,2
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Harald
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dTi 98KM 72kW
Tutaj już nie jest tak dobrze. Auto jest strasznie podsterowne, pewna próba pokonania zakrętu ze zbyt dużą prędkością zakończyła się w rowie. Ponadto auto ma tendencje do nurkowania w tracie hamowania. Jeśli ktoś lubi dynamicznie pokonywać zakręty to Scenic to zdecydowanie nie auto dla niego. Jeśli o komfort resorowania i tłumienia nierówności to jest bardzo dobry.
Renault Scenic I