Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Kombi (227) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 211 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kuba
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Jeśli chodzi o drobiazgi to jest ich całkiem sporo - cóż pewnie przebieg zrobił swoje, a i klasa pojazdu nie pozwala by oczekiwać dużej trwałości. Usterki: cieknące drzwi tylne (zaparowane szyby i przykry zapach). Problem znany we wszystkich Skodach - prosty do naprawy samodzielnie kosztem 20 zł (masa uszczelniająca. Awaria przycisku otwierania tylnej klapy (mikrostyk) - problemy z otwarciem zamka. U mnie wystarczyło osuszenie, czyszczenie i...
2,0
~Adam Ż
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
Jak przesiadłem się z niby zawodnych francuzów (R19 i ost Peugeot 306) złapałem się za głowę. Nie działał centralny (wypięła się kostka), nie działał automatyka szyby kierowcy (preparat do styków pomógł), dmuchawa straciła 1-szy a potem kolejne biegi (100 zl za oryginalny opornik dmuchawy), przestała działać klima (chyba 120zl za czujnik temp parownika- trudny dostęp w górnej części deski), spryskiwacz tylej szyby (15 min pod maską, rozłączony...
2,0
~AdamolSS
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 80KM 59kW
Może i technika niemiecka ale wykonanie czeskie. Z awarii: 1)Zacinająca się prawa szyba (opuszczanie/podnoszenie) - coś z silniczkiem elektrycznym (serwis się tym zajmie jak przestanie działać) 2)Notorycznie przepalające się żarówki (bolączka wszystkich fabii). 3)Odklejająca się listwa dachowa(czekam już od dwóch tygodni na nową). 4)Awaria bipera informującego o pozostawieniu auta na światłach(muszą sprowadzić nowy bo nie mają na...
3,0
~Łukasz
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Notorycznie psujący się pierwszy "bieg" dmuchawy, przepalające się przy każdej zmianie temperatury żarówki, zacinający się mechanizm otwierania bagażnika. Wycieraczki tylnej nawet nie opłaca się naprawiać, tylko odrazu zaślepić, i tak się zaraz znowu zepsuje. Wycieraczki przednie również mają delikatny mechanizm. Ciągłe stuki z zawieszenia, zaledwie kilka tygodni po naprawie. Woda zamarzająca w zamku korka paliwa - powodzenia na...
1,0
~Szczęśliwy_bo_sprzedał
Skoda Fabia I
Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Pada wszystko - czujniki cofania, włącznik świateł, potencjometr od regulacji nawiewu, guma pod otwieraniem bagażnika sparciała, uszczelki w drzwiach pleśnieją, pasy w tylnym rzędzie nie chowają się, uchwyt do otwierania maski, reflektory matowieją, od środka pękają ich mocowania, lusterka przestają grzać, mechanizmy od elektrycznych szyb się rozsypują. Często przepalają się żarówki, bez względu czy ekonomiczne z supermarketu, czy renomowanej...
3,0
~AdamolSS
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 80KM 59kW
Tu niestety mimo iż nowe auto pare rzeczy mnie denerwuje. Zacznę od trzeszczącego fotela kierowcy, który wydaje dźwięki jakby go ktoś ze zdezelowanego ikarusa wyjął - żenada. Trzaski w desce rozdzielczej i wykończeniu wnętrza. Problemy z elektryką szyb. Czasem nie działa mi otwieranie szyby pasażera, czasem nie działa funkcja domykania szyb, dosyć często się przepalają żarówki od świateł mijania. Na szczęście można je banalnie wymienić....
2,0
~uli
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Auto zaczyna sie sypac po 4 latach lub 80 000 km jak to bylo w moim przypadku. Zawieszenie jeszcze szybciej. Problemy z czujnikiem polozenia walu, nastawami temp. (klima polautomatyczna), obiegiem wew. powietrza. Stuki w zawieszeniu. Awarie tylnych hamulcow. Znikajace podswietlenie panelu w przednich lewych drzwiach. Palace sie zarowki sw. mijania. Cieknace drzwi. Zacinajaca sie klapa bagaznika. Oberwane odboje w tylnym zawieszeniu.
3,0
~Sielu
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Jak na razie nic w drodze nie nawaliło na 100.000 przebiegu .Od 44tyś przeb. założony gaz. Przy 49tys. padł czujnik położenia wału korbowego ale da się jechać w trybie \"awaryjnym\". Przy 70tyś wymiana łącznika stabilizatora i wym tulei wahacza 90 doboje amortyzatorów tył. A reszta planowane czyli oleje filtry czy rozrząd zgodnie z zaleceniami , trochę wcześniej świece zapłonowe (pewnie przez gaz)
3,0
~Szybki
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Przez 4 lata i 60 tyś km przebiegu zepsuł się rozrusznik i alarm (naprawy bezgotówkowe -gwarancja). Po 30 tyś. wyleciał łącznik stabilizatora - generalnie fabia nie ma trwałego zawieszenia z przodu. Odtwarzacz CD Skoda Auto Symphony z 8 głośnikami brzmi super, ale płyty przez cały okres eksploatacji się czasem przycinały - zwłaszcza na nierównościach.
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
5,7
l/100km
7,2
l/100km
8,9
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Andrzej
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
całkiem sporo: trzeszczenie foteli, tylnego siedzenia, plastików kokpitu, uszkodzony zamek drzwi przednich, elektrycznie podnoszona szyba, alarm, akumulator zbyt szybko, serwo ogrzewania, mechanizm regulacji wysokości fotela, drążek wahacza, zapalająca sie czasami bez powodu lampka usterki silnika - wizyta w serwisie w celu zgaszenia 75 zł.
Skoda Fabia I Kombi