Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997 (49) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tomek3820
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Poważne usterki: chłodnica ciekła (18 lat, oryginał VW), skrzynia biegów (zajeżdżona w Niemczech przez poprzedniego właściciela, dało się jeździć ale wolałem dać te 300zł i wymienić) i rozrusznik (bendix). Jeżeli ktoś dzisiaj będzie chciał to kupić polecam DOKŁADNE przeskanowanie książki serwisowej.ja kupiłem swojego w 2012 a z przebiegiem 150021a w 207 miał 149740 byłem za głupi żeby to dostrzec i byłem sam a;le włożyłem może z 1500 i od 3...
4,0
~bartas79
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Na szczęście nic nieprzewidywalnego się nie pojawiło. W ciągu 15 msc użytkowania pojazdu wymieniałem tylko części eksploatacyjne: - napęd rozrządu (zaraz po zakupie) - amortyzatory przód ( w trakcie wymiany). Uwaga na rdzewiejącą klapę bagażnika w modelach z pierwszych lat produkcji.
4,0
~raven
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Niestety przytrafiło mi się stanąć w kałuży. Musiałem wymienić cewkę zapłonową. Dodam że nie była wymieniana od nowości. Skrzynia biegów powoli dogorywa. Do wymiany łożyska, tarcza i dociski. Pierwszy objaw to cieknący olej ze skrzyni. Da sie jeżdzić ale wymiana zbliża się nieuchronnie.
3,0
~Niktoś
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Zrobiłem golfem 45000 km w półtora roku - z poważniejszych napraw była wymiana pompy paliwa, chłodnicy, większości zawieszenia. Spowodowane to było jednak raczej zaniedbaniem tych spraw przez poprzedniego właściciela - golf doprowadzony do dobrego stanu praktycznie się nie psuje:)
2,0
~Corny
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Chłodnica przeciek, po wymianie uszkodził się kompresor klimy, maglownica przecieki, luzy w kierownicy. Wraz z przebiegiem wymiany wymagały popychacze zaworów i wałek. Jeżdżąc na benzynie brak innych usterek typu: pompa paliwa czy filtr.
3,0
~gosc
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
raczej bez zastrzezen do domu raczej dojedzie zawsze choc raz mi nie zapalil zima i go scholowalem do domu bo akumulator padl a pchanie go tez nic nie dalo do dzis nie wiem co to bylo bo na drugi dzien po naladowaniu akumulatora odpalil
1,0
~Byziek3@gmail.com
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Byłem zmuszony wymienić:pompe wodną, pompe paliwa,przegóby,tłumiki,monowtryskpewne elementy elektryki(centralny zamek) i wiem że mam wymienić jeszcze silnik krokowy i simering w skrzyni biegów.TRAGEDIA
4,0
~Mariusz
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
No tutaj to nie mogę w ogóle narzekać bo ten samochód z tym silnikiem naprawdę jest bez awaryjny no po za paroma sytuacjami ale ale i tak jest powiedziałbym "pancerny"
2,0
~MaxDr
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
padł kolektor siły hamowania przez co nie miałem hamulca przez kilkanaście kilometrów, czujnik położenia przepustnicy też padł przez co golf palił 21l gazu na 100km
4,0
~Marcin87
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 75KM 55kW
Sprzęgło, skrzynia biegów, silnik wytrzymały. Padła linka sprzęgła (dobra kosztuje 150 zł) bez sprzęgła ciężko dojechać do mechanika. Układ wydechowy odczuwa LPG.
Volkswagen Golf III Hatchback