Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VI (184) - Silnik

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~KrzysiekJ
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Silnik Common Rail zaskoczyl mnie przedewszystkich cicha praca, i idealna kompresja przy redukcji biegow i na dojazdach. W celu uzyskania dobrych przyspieszen trzeba pokrecic motor powyzej 3.6 tys. obrotow. Jazda do 2400 obrotow zapewnia spalanie ok 4.6 l / 100 km. Plynna jazda do 120 kmh to spalanie ok 4.8-5 l / 100 km. Jezdzac powyzej 160 kmh ze srednia predkoscia 100 kmh na trasie 300 km spalanie wynosilo 6.1. Silnik rozrzewa sie do...
5,0
~maestro100@wp.pl
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Bardzo cichy i elastyczny. Bardzo płynnie włącza się turbosprężarka, praktycznie niezauważalnie. Silnik zdobył zasłużenie pakiet nagród w 2009 r. Ale trzeba mieć świadomość, iż jest to nowa konstrukcja i bardzo zaawansowana technicznie a więc pozostaje otwarte pytanie jak będzie z awaryjnością. Trzeba pamiętać o odpowiedniej eksploatacji (turbina). Swojego Golfa zaprogramowałem na wydłużone przeglądy long time (przeglądy co ok 2 lata lub 30...
5,0
~wnekushow
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Różnie mówią o tym silniku. 1.4 TSI 122 KM CAXA. Według moich obserwacji i tego co mówią inni posiadacze tego silnika (na przykład Skoda) działa tu zasada: jak dbasz, tak masz. I dotyczy się to dwóch rzeczy. Raz - rozrząd, wymiana do tych powiedzmy 100 tys., ewentualnie od razu po pojawieniu się objawów objawów zużycia, oraz dwa - wymiana oleju w przedziale interwału 10-15 tys. Jak zachowamy te parametry z silnikiem powinno wszystko grać....
4,0
~Kamil_D
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 102KM 75kW
Po 102 KM raczej nikt nie oczekuje, że wrażenia z jazdy będą jakbyśmy jeździli GTI z 2.0 TSI, ale ta moc w zupełności wystarcza do przepisowej jazdy i wyprzedzania leśnych dziadków w Skodach i Toyotach. Plusem jest to, że silnik prosty w budowie jak konstrukcja cepa i mechanik z zamkniętymi oczami go naprawi a części są tanie jak barszcz. Do tego bardzo mało spala, a ile dokładnie zobaczycie poniżej. Minusem jest brak kultury pracy - w...
4,0
~JN78
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Trzeba być sprawiedliwym mało pali średnio 5,2-5,5 na trasie zejdzie do 4,8 przy normalnej nie grzybowej jeździe niestety elastyczność jest przeciętna trzeba wychować żeby się sprawnie przemieszczać. Jak go kupiłem miał pewne 180 00 km nakręcone tak więc standardowo coś około 210000 km padł 2 mas a przy 220000 km zawór egr się zacinał co ciekawe na szczęście zawór miałem w tym roczniku bez chłodnicy i z przodu silnika to też skończyło się na...
5,0
~riot
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik oceniam bardzo dobrze. W poprzednim samochodzie,Leonie, miałem jego młodszego brata 1.2 TSI, którym jeździło się bardzo poprawnie,a dynamika była na tyle wystarczająca by zapewnić sprawne wyprzedzanie na trasie. Jednak przy zestawieniu z 1.4 TSI różnica mocy, a przede wszystkim momentu obrotowego jest w obu autach wyczuwalna. Przy 1.4 TSI mamy dodatkową rezerwę mocy,a przede wszystkim dodatkowe 40 niutonometrów, które nadają autu sporo...
5,0
~Adam
Volkswagen Golf VI
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Moc do normalnej jazdy wystarczająca, przynajmniej dla mnie. Turbina pod górkę dodmucha i samochód bez wysiłku jedzie nawet z bardzo małych obrotów - czyli sporo poniżej 2000obr/min. Jak trzeba się zmieścić na rozbiegówce, to też daje radę. Mogę jednak zrozumieć, że dla kogoś bardziej wymagającego może to być mało. To tylko 122KM, czyli na dziś skromnie. Zwraca uwagę dziwnie działający system podpowiadający jak użyć skrzyni biegów. Gdy jadę...
4,0
~KAMIL 27 ŚLĄSK
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik oceniam bardzo dobrze wcześniej jeździłem KIA PRO CEED z motorem 1.4 109KM auto ważyło ciut mniej ale Golf ma lepsze odejście (dużo zależy od dotarcia silnika i jego temperatury) Jedyna rzecz na minus to turbina o którą trzeba się troszczyć by służyła długo. Ja zdecydowałem się na wcześniejszą wyminę oleju po 15000 kilometrów udałem się na wymianę oleju do ASO w Częstochowie. Lepsze smarowanie turbina żyje dużej tym bardziej że zima...
5,0
~Lala
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Silnik w rzeczywistości lepiej się zbiera niż wynikało by to z danych technicznych. Do miasta przy ruszaniu spod świateł? Raczej odpuść… Na autobahn bez żadnego problemu jedzie 160-180 km/h. Gorzej z drogami jednopasmowymi, tam trzeba redukować no i często poczujesz że tych klika (naście) kucy by się przydało do wyprzedzania. Ogólnie silnik (z tego co wiem to po prostu 2.0 tdi z pomniejszoną pojemnością) jest bardzo dobry - bezawaryjność to...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
6,0
l/100km
7,8
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Neew
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
10000 wymiana napinacza łańcucha rozrządu. Teraz na zimno znów zaczyna coś hałasować. Niepokojące stukanie, aż strach pomyśleć o potencjalnych uszkodzeniach:/ Opinie innych też nie wróżą świetlanej przyszłości tej jednostce. Dzięki turbo auto przyspiesza super. Na niskich obrotach praktycznie niesłyszalne. 140 km/h już jest głośno mimo 6 biegu. Niestety dynamiczna jazda powoduje, że apetyt na paliwo rośnie. Gdyby nie problemy z rozrządem ocena...
Volkswagen Golf VI