Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Passat B3 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Volkswagen Passat B3
 
lista silników Volkswagen Passat B3

Podsumowanie 696 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Passat B3

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,13
1% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,18

Mechanika

Silnik

4,11

Skrzynia biegów

3,97

Układ jezdny

4,17

Komfort

Widoczność

4,42

Ergonomia

4,13

Wentylacja i ogrzewanie

4,13

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,79

Wyciszenie

3,67

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,93

Stosunek jakość/cena

4,17

Niezawodność

Drobne usterki

3,94

Poważne usterki

4,14

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
87%
13%
NIE
na podstawie 235 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Silnik

Układ elektryczny

Filtr

Lista 696 ocen

sortuj komentarze od
4,15
dodano 16.01.2012 15:49:36 przez

Auto bez bajerów, ale dzięki temu nie ma co się w nim psuć. Jednak- NIGDY nie kupujcie 1.6 w passacie ani starszym ani nowszym. Te silniki są za słabe do tak dużych aut. Jednak mimo tej mocowej porażki auto zawiozło mnie już na tyle wycieczek i dzielnie woziło mnie do pracy, że aż żal oddawać w inne ręce. Mogłoby mniej palić (w mieście dobija czasem do 14l lpg), bo 1.8T palą podobnie a mają 150KM. Przyznam, że raz jedyny w życiu spaliło mi 6l lpg (nie wpisałam, bo wydaje mi się, że to jakiś gaz był na wsi dobry a to się nie zdarzyło nigdy później). Auto o klasycznej linii, nie wygląda śmiesznie, mimo swojego rocznika. Całkiem ładne w porównaniu z innymi starymi i nowościami. Duże, przestronne. Nie ma się wrażenia ściśnięcia w plastiku. Robi wrażenie bardzo bezpiecznego i przytulnego. Bardzo dobrze trzyma się drogi i ekstra prowadzi. Na benzynie nie czuję żadnej różnicy. Jeżdżę praktycznie z kropelką benzyny a pompa działa i działa. Jak się już rozbuja to cicho sunie po obwodnicach i autostradach, bez jęknięcia. Na gazie da się tę wersję rozpędzić do 160km/h. Podoba się kolegom i koleżankom, które jeżdżą nowszymi autami. Wiele rzeczy można samej zrobić bez kanału i nawet niespecjalnie znając się na autach. Prosta budowa dla ludu. Łatwy dostęp do poszczególnych części, prosta ich wymiana no i duża dostępność części na rynku. Minus za beznadziejne lampy- w nocy słabo widać, ale to mankament wielu starych aut.

więcej »
3,85
dodano 05.11.2005 16:53:41 przez

Auto przyprowadziłem z Niemiec (combi -2004r stan licznika 126 tys. km) i bez problemu przeszło badania techniczne. Przy 128 000 km. przerobiłem na gaz i nie mam żadnych problemów, miesięcznie robię ok. 1200 km, średnie spalanie gazu w okresie wiosenno-jesiennym w cyklu mieszanym (miasto 20% - trasa 80%) 9 - 9.5 litrów, benzyny 7.5 -8 litrów. Trzeba pamiętać o wymianie paska rozrządu po 100 000 km. Silnik jest trochę słaby bo ma 75 KM na benzynie ok. 68 KM na gazie i jak jadę załadowany to jest za słaby, ale nie chodzi o wyścigi. Jako auto rodzinne jest idealny, zamienniki-części tanie i dobrej jakości, mechanicy, którzy naprawiają mi auto dobrze wyrażają się o tym modelu B3 typ 35I, zwłaszcza o zawieszeniu potrafiącym wytrzymać nasze drogi, jeżeli chcemy korzystać z ASO to trzeba się liczyć ze sporymi wydatkami. Są problemy z włączaniem 1 i wstecznego biegu, oraz trzaski plastików z tyłu jak jedziemy po dziurach ale ten typ tak ma. Po przejechaniu 17 tys. km (po naszych dziurach) i listopadowej 2005r. rejestracji główne usterki to: tylne opony do wymiany. Auto jest zwrotne, dobrze trzyma się drogi i jest pakowne, zwłaszcze po rozłożeniu tylnych kanap. Według mnie ma trochę słabe hamulce (przód tarcze, tył bębny), może modele z mocniejszym silnikiem mają lepsze. Warto zaznaczyć, że jest to auto typowo rodzinne.

więcej »
4,15
dodano 17.04.2010 14:31:58 przez

Z duzym zalem zegnam sie z Passatem. Dojezdza 400 tys km, konczy 19 lat. Troche rdzewieje, ale w sumie nic powaznego. Silnik dziala jak nowy, nie bierze oleju, plynu chlodniczego. Technicznie rzecz biorac samochod jest wciaz nienaganny. Przez prawie 10 lat uzytkowania (kupilem, gdy samochod mial juz przejechane 290 tys. km.) zdarzyly sie rozne naprawy. Z powazniejszych: wymiana sprzegla, poduszek pod silnikiem, tylnych sprezyn, wszystkich amortyzatorow, nagrzewnicy, chlodnicy. Regenerowalem osprzet: alternator, rozrusznik, wspomaganie kierownicy, tylne zaciski. Zdarzylo sie tez kilka drobnych, ale trudnych do zdiagnozowania awarii, jak. np. naderwany jeden z przewodow od potencjometru gazu czy gasnace kontrolki (zimne luty w tablicy z zegarami). W sumie tylko raz samochod odmowil posluszenstwa (cewka). Kilka drobiazgow naprawde denerwowalo, jak np. niezamykajace sie drzwi (pomoglo rozebranie i nasmarowanie zamkow). Ale nie byly to kosztowne naprawy. Zal sie rozstawac, ale wiek robi swoje. Troche strach jechac takim staruszkiem na dluzszy dystans. Cos mi jednak mowi, ze tak trwalych, wygodnych, udanych samochodow juz sie nie produkuje i nie bedzie produkowac.

więcej »
3,92
dodano 16.02.2013 23:44:14 przez

Moją b3 sprowadził mi znajomy z Niemiec. Samochód z 1993 r . Przebieg 145 tyś km , patrząc na kierownicę i nakładki na pedały miał smiało pod 300 tyś km.Zrobiłem nim w Polsce ponad 50 tyś km ,gł w mieście . Blach w b.dobrym stanie , nie licząc małych ognisk rudy na tylnej klapie. Samochód przestronny jak jasna cholera .Mając 1.84 wzrostu pasażerowie za mną mieli odpowiednio duzo miejsca na nogi.Co do pozycji za kierownicą :brakowało trochę podłokietnika . Jeśli chodzi o usterki, awarie , wymiany części podlegających eksploatacji : rozrząd kompletny 400 zł wraz z wymianą(serwis) ,końcówki drążków ,tuleje i sworznie wahacza,pompa paliwa , prowadnica przedniej szyby ,czujnik ciśnienia oleju,kable zapłonowe... i pewnie parę innych drobiazgów. Wszystkie te części nie są w stanie nadwyrężyć stanu konta przeciętnego Kowalskiego. W tej cenie jest to fura godna polecenia , sam się zastanawiam nad jej ponownym kupnem jako okazjonalny wół roboczy tylko ,że w dieslu. Mam 26 lat ,od 7 lat prawko oraz 250 tyś km za sobą . jeżdżę na co dzień fiatem doblo , a dla przyjemności w weekendy 300 konnym nissanem 200 sx.

więcej »
4,62
dodano 13.12.2004 05:26:29 przez

Powoli będę zpełniał okienka swymi uwagami gdyż dopiero za pare dni stanę się właścicielem takiej FURY z rocznika 1993.Powiem tylko, że chodziło za mną kupno takiego egzemlaża, choć mam możliwość kupna "jakiejś nówki" w rozsądnej cenie i o ograniczonym apetycie na paliwo.Pare dni temu przejeżdżałem obok małego salonu wchodze a tu.....stoi 2 litrowa czarna bryka z 1993r ze spojlerem na klape no i "załapałem się" .Przebieg 179tyś.km posiada ABS,automatyczną klime,szyby elektr. blacha,lakier wygląd zewnętrzy i wewnątrz OKI /oby potwierdziło podczas eksploatacji/,central zamek+autoalarm.Jak się okazało wóz dzień wcześniej przyjechał z zachodu.Zaklepałem go odbiór w tym tygodniu.Po odebraniu zrobię test na benzynce montuję gaz no i w drogę.Ciekawe jaki będzie miał apetyt na paliwo,a muszę sie przyznać że preferuję dynamiczna jazdę.Odwiedzę to forum po opróżnieniu pierwszego zbiornika z benzynką lub gazem(podejżewam benzyna by mnie "zjadła"-ponad 30zł na 100km) 17.12.2004-mam go od wczoraj 28.12-zakładam gaz

więcej »
4,08
dodano 11.01.2006 01:06:16 przez

Rozsadny wybor - pod warunkiem ze zadbany egzemplarz, ja na taki trafilem ;)... widzialem mnostwo pasatow... kazdemu czegos brakowalo... ale trafilem na perelke z 94 roku za 16 tysi... wiem, ze cena dosc wysoka ale wiem ze mam po zrobieniu tych drobiazgow niezawodne autko... Przy kupowaniu uzywanego egzemplarza zwroccie uwage na fotel kierowcy... juz po 140tysiacach kilometrow robi sie slad. Tak samo na kierownice jak bardzo jest obtarta... Widzialem Passata kombi ne dieslu z 95 roku... z rzekomym przebiegiem 70 tys... fakt lakier wygladal pieknie, autko zadbane, alepod pokrowcem widac wytarty porwany fotel, a kierownica dla sciemy pod jakims pokrowcem ;) Uwaga tez na rozbitki i potaksowkarskie okazy ;)... Autko idealne na auto rodzinne... dla mlodych kierowcow moze nie dokonca, ale mozna czerpac radosc z jazdy taka krowa :) Slyszalem, ze te silniki 2.0L 8V kreca do 400tys km... Te same bloki silnika stosuja w silnikach 2.0L 16V i 20V... ale to ponoc juz nie to ;)

więcej »
4,38
dodano 08.04.2004 03:15:43 przez

Cena wydana na zakup, wydawała mi się wtedy wysoka, dlatego miał to byc samochód, który miałem sprzedać za pół roku i na którym miałem wtedy jeszcze zarobić. Jednak w miarę upływu czasu doszedłem do wniosku, że nie zależy mi na sprzedaży, bo chyba nie przez przypadek go kupiłem. Okazał się strzałem w 10, bo jak dotąd nie mam żadnych poblemów z nim, a ta przestrzeń jak najbardziej mi pasuje. Nie ma takiego wyposażenia i tyle miejsca jak Mercedes (np 124 - taki miałem), ale też nie kosztuje tyle, i nawet w moim przypadku lepiej jest u Passata z bezawaryjnością. Teraz się już zestarzał, więć już niedlugo trzeba bedzie go zmienić, a zatanawiam się teraz tez na czymś z rodziny VW Audi, może własnie Passat B5 wygra z A4. Jak na razie wygrywa!! :)

więcej »
4,69
dodano 19.08.2010 21:21:41 przez

Silnik: Samochodem chce się wręcz jeździć. Stosunek jakość - cena idealny. Dzięki wielkiej ilości miejsca w środku samochód jest doskonały nawet na długie podróże, których praktycznie można nie odczuć. Silnik mimo wieku w doskonałej kondycji, wręcz się nie zużywa. Karoseria wzorowo się trzyma, posiada niewielkie ogniska korozji łatwe do zlikwidowania, lecz inne samochody w tym wieku wręcz się rozpadają. Łatwo jest dostać taki samochód w dobrym stanie, nawet te po przejściach zaskakują bezawaryjnością. Jedyną wadą jest spalanie, lecz instalacja lpg, którą znakomicie znosi, bądź silnik diesla bez problemu załatwią ten problem. Samochód godny polecenia, bez wachania kupił bym go ponownie.

więcej »
2,85
dodano 03.04.2003 12:12:05 przez

Co tu komentować, VW jest bardzo przecietnym samochodem i nie wiem skąd wzięła się taka ich popularność i popyt na nie. Jest to chyba dobry przykład zakrojonego na szeroką skalę, długofalowego działania marketingowego koncernu VW-Audi. Poza tym serwis jest drogi, jak rownież ceny orygilnalnych częśći są bardzo wysokie. Gdyby nie zamienniki, podróbki i używki, samochodów VW byłoby na drogach bardzo mało. Najwyższy czas przełamać dziwną mentalność niemiecko-polską i zacząć promować samochody naprawdę dobre. Byłem użytkownikiem 3 samochodów VW i z żadnego z nich nie byłem naprawdę zadowolony. Wysoko natomist oceniam auta japońskie, angielskie, a nawet koreańskie.

więcej »
3,69
dodano 21.03.2007 12:25:45 przez

No i teraz najlepsze: powiem tak, mimo że kupiłem go po dzwonie, miałem do naprawy dużo rzeczy to kocham to auto. Jest super wygodne, nie rdzewieje, daje dużą przyjemność z jazdy, jest pakowne (nawet sedan, którego mam) wcale nie jest drogie w utrzymaniu, ja zarabiam przęciętnie a bez problemu stać mnie go utrzymać uwzględniając fakt, że kupiłem je mocno pokiereszowane i trzeba było dokładać. Jak ktoś kupi zadbany model to naprawdę tylko lać i jeździć. Następny też będzie Passat albo Chrysler 300M. Nic mniejszego nie wchodzi w grę. Duże auta dają przyjemność z jazdy nieporównywalną do tego co u nas standardowo sprzedają. Jednym słowem - Passaty są świetne.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD

Rocznik: 2013. Przebieg: 10 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.

Cena: 166 304  ►  138 000 zł

Zyskujesz 28 304 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 4 500 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Passat

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od tysięcy służbowych kombi.

Volkswagen Passat - zobacz filmy

VW Alltrack, Na każdą okazję
VW Alltrack, Na każdą okazję Na ryby, na grzyby, na lwy by...śpiewał niegdyś Kabaret Starszych Panów. Chyba podobna melodia chodziła po głowie decydentom z Volkswagena, bo zlecili oni inżynierom opracowanie wariantu Passata, który własności jezdne wersji 4MOTION połączyłyby z większym prześwitem i możliwością jazdy w lekkim terenie. Tak powstał model Alltrack, który zaprezentujemy w tym odcinku.
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady W tym samochodzie znacznie łatwiej było o zalety, niż o wady, ale poradziliśmy sobie - zapraszamy do oglądania sporządzonej przez nas listy zalet i wad VW PASSATA.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 014
Volkswagen Passat B3 696

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum