Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Kombi

NICOLAUS, 14 lat temu
Silnik 1.9 TDI 110KM 81kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 301 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
3,31
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : REWELACJA- oczywiście jeśli silnik nie był bity na czołówkę z TIRem, był uczciwie serwisowany i nie był kręcony po przebiegu miliona kilometrów na \"prawie nówkę\"
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : padają przeguby
Zawieszenie : układ wielowachaczowy dyskwalifikuje ten samochód
1,0
Całokształt
Całość jest bardzo pozytywna, ale zawieszenie i przeniesienie napędu to jakiś pijany sen chorego wariata.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja na 10+ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4,0
Skrzynia biegów
automat, zwykły 4 biegi ( bez tiptronica i wielomasy ) dlatego prosty i trwały, choć nie zachwyca osiągami. Wbrew pozorom bez wpływu na zuzycie paliwa, jeśli się umie czymś takim jeżdzić daje dużą frajdę.
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie wielowachaczowe to TOTALNA KIŁA !!!!, zrobiona tylko po to, żeby producent części miał na czym zarabiać. Drogie i awaryjne. W ślad za zawieszeniem lecą w mak przeguby, zewnętrzne i wewnętrzne. Powinno się wyminiać WSZYSTKIE te elementy razem, bo wtedy ponoć nie ma problemów - koszt takiej imprezy razem z usługą to ok. 5000 tys. ( CHIŃSZCZYZNA ROZSYPIE SIĘ PO MIESIĄCU, WIĘC KOSZT NA DOBRYCH ZMAIENNIKACH TO NAPRAWDĘ REALNE 5.000 TYS. ) Totalna porasżka, dyskwalfikująca ten samochód jeśli chodzi o przyjazność dla kierowcy i niezawodność. Lepsza była B4.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, zwłaszcz w kombi, ale wymaga dużego wyczucia przy wyjazdach z parkingów wielopoziomowych, zwłaszcza jeśli chodzi o zachodzenie tyłu - nadkola.
5,0
Ergonomia
Lepiej niż dobrze. Po tygodnu można obsługiwac wszystkie wajchy na wyczucie. Gupio tylko, że nie można otworzyć bagażnika jakąś dżwignią z wnętrza wozu. Miło, że wnętrze nie konkuruje o pierwszeństwo z widokiem za przednią szybą. Ogólnie OK. Żeby nie było; jeździłem misiem, Pontiaciem Boneivllem, Escortami, Subarami, 125 P, Polówką, Corollą, Swiftem, Lupem, Golfem, Asconą, Tico, itp. więc wiem co piszę.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kiepski nawiew na nogi pasażerów z tyłu. Parujące szyby, nawet po wymianie filtra kabinowego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest fajnie, a przestrzeń bagażowa po złożeniu siedzeń tylnych jest powalająća.
4,0
Wyciszenie
Polskie dziury zabiją każde wyciszenie. W normalnych warunkach całkiem przyjemnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo pozytywne zaskoczenie: rekord trasy przy przebiegu silnika 300 000 km, przy warunkach tzw. sprzyjających i jeździe super delikatnej - poniżej 4 litrów ropy / 100 km. Miasto- bez komentarza.
2,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo drogi w utrzymaniu jeśli chodzi o wspomniane usterki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padł silnik wycieraczki tylnej i poświetlenie bagażnika.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie wielowachaczowe i przguby

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 218

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B5 Kombi