Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW 1999-2005 (118) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marcin
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
prowadzi się świetnie udany kompromis między komfortem a twardością. auto kupiłem osobiście we Francji około 2 lata temu przy przebiegu 186.000 km obecnie ma 220.000 km. nie miałem żadnych problemów z przednim zawieszeniem nic się nie popsuło i nic do tej pory nie było wymienione! obecnie nie ma żadnyh luzów i nic nie stuka. To też zasługa 15 calowych alufelg, na dużych obręczach zawieszenie częściej się psuje poza tym alu jest lżejsze niż...
4,0
~Jurek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
rewelacyjny silnik i spalanie przy tej masie samochodu,auto wygodne,pojemne,za ta kasę super.to mój trzeci pasek (2001 4motion 1.9tdi,2003automat1.9tdi)i muszę stwierdzić że ci którzy narzekają na awaryjność passatów B5 musieli po prostu kupić "okazje" bez książek i dokumentacji serwisowej(faktury,tuv)i ich cuda mają zamiast 160 tyś(ich licznik tyle wskazuje)tak naprawdę przebiegi 400-500tyś km,więc maja prawo się psuć.jeśli chcesz kupić dobre...
3,0
~Bartek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Co do skręcania kółek nie mam zarzutu, pompa wg poprzedniego właściciel była wymieniana przy 130 tys (tylko pytanie którego przebiegu... realnego czy kręconego) ale działa bez zarzutu. Największą wadą Passacika są aluminiowe elementy zawieszenia. Jest to najgorsze rozwiązanie w nim a zwłaszcza że ich cena nie jest niska. Po zimie czeka mnie kolejna jego wymiana. Za wymianę całości zawieszenia z przodu (3 wahacze na koło) i cały osprzęt za...
4,0
~Karol
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Samochód trzyma się drogi jak przyklejony chociaż moim zdaniem ESP ciut za szybko reaguje ale zawsze można go wyłączyć:) Zawieszenie wielowahaczowe dobrze tłumi nierówności ale przy stanie naszych dróg staje się dosyć kosztowne w utrzymaniu. Nie moę przeboleć że tyle kasy z naszych portweli idzie "niby" na budowę dróg a tych dróg jakoś nie widać bo "wybrańcy ludu" potrafią wszystko przepier...ić na co innego np. na premie dla siebie lub na...
4,0
~Rynkov
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Mam wersje po liftingu.Z zawieszeniem nie miałem problemu.Jedynie zmieniłem koncówki drazkow kierowniczych ale tylko dlatego,ze nie mozna bylo ustawic zbierznosci a stare orygnalne nie mozna bylo odkrecic.Moje auto ma przebieg ok 190tys km. i amorki juz sa miekkie.Na badaniu technicznym gosciu zachwalal ich stan ale moim zdaniem zrobily sie duza mieksze jak przy zakupie.Kupowalem jako uzywany.W lato jezdze na 17sto calowych felgach ,wtedy auto...
5,0
~wojtek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
wiem że wszyscy narzekają na układ wielowachaczowy w tych modelach ale nie wiem dla czego, przez cały okres użytkowania w zawieszeniu z przodu wymieniłem tylko po jednym wahaczu/łączniku górny przedni z prawej i lewej strony opony 195/65R15 lub 205/60R15, Amortyzatory nie ruszane od nowości a na ostatnim przeglądzie wyszła wydajność około 65%, gość na stacji diagnostycznej powiedział abym nawet ich nie wymieniał bo i tak lepszych nie kupię.
5,0
~piotryd
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Mam dosyć ciężką nogę i bywało, że samochód sunął bokiem ale nigdy nie odbywało się to przez zaskoczenie. Zimą doskonale spisują się systemy kontroli trakcji i hamowania. Ogólnie – jak ktoś nie umie dobrze, to samochód wiele mu wybaczy, a jak kierowca kumaty, to w pełny wykorzysta doskonałe moim zdaniem jak na ten rodzaj pojazdu zawieszenie. Bardzo dobry kompromis komfortu i bezpieczeństwa.
4,0
~Jacek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Wielu narzeka na przednie zawieszenie wielowachaczowe...Powiem tyle wymieniamy tylko to co padnie i to wyłącznie na firmowe zamienniki nie rzadne ABU-DABU.Układ jezdny był projektowany na 16calowe obręcze i maks opony sszerokości 205.Jak zakłada się 17 calowe fele i ładuje 225-235 to nic dziwnego że zawieszka szybciej pada o komforcie nie wspomnę.
4,0
~Wiktor
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Vectra może lepiej się trzymała w zakrętach przy wyższych prędkościach, ale komfort w pasku jest o niebo lepszy, wielowahacze nie zawiodły, przez 2 i pół roku nic przy nich nie trzeba było robić (nie znam historii auta, z Włoch pochodzi, a Włosi-bałaganiarze i nie zbyt dbający o auta. więc pewnie też nie były wymieniane, no bo i po co? ;)
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Adi
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
aluminiowe zawieszenie w B5 FL to PORAŻKA!!!, we wcześniejszym pasku b5 wymieniłem kompletne zawieszenie po roku eksploatacji (15000tys). W obecnym kupiłem ze świeżo wymienionym zawieszeniem, było pięknie aż do zimy....(10000tys). Wiosną czeka mnie kolejna kompletna wymiana zawieszenia. Zaryzykuję tym razem M Sporty wzmocnione. Zobaczymy na ile wystarczą
Volkswagen Passat B5 Kombi