Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V 150KM 1996-2005 - Oceń swoje auto

Volkswagen
Passat
B5
Wybierz
nadwozie
1.8 T 20V 150KM 1996-2005
lista nadwozi Volkswagen Passat B5
Volkswagen Passat B5 Kombi - Oceń swoje auto Kombi

(813 ocen)

Volkswagen Passat B5 Sedan - Oceń swoje auto Sedan

(924 oceny)

Pokaż

Podsumowanie 207 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V 150KM 1996-2005

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,12
1% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,18

Mechanika

Silnik
4,40
Skrzynia biegów
4,30
Układ jezdny
4,05

Komfort

Widoczność
4,11
Ergonomia
4,29
Wentylacja i ogrzewanie
4,36
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,58
Wyciszenie
4,16

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,43
Stosunek jakość/cena
3,77

Niezawodność

Drobne usterki
3,87
Poważne usterki
4,02

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
74%
26%
NIE
na podstawie 96 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 208 ocen

4,46
dodano 02.08.2012 przez

Piękna komfortowa, o lekkim sportowym zacięciu limuzyna. Jedne z nielicznych blisko 20-letnich samochodów, które wyglądają na nowe i które nadal jeżdżą. Silnik jest bajkowy, mało pali. W środku przestrzeń, poczucie bezpieczeństwa. Świetne prowadzenie, przy 220km/h nie ma się uczucia, że spada się z drogi. Zimą, na dobrych zimowych oponach naprawdę jedzie się bezpiecznie i pewnie. Na b5 chorowałam od bardzo dawna, bo według mnie to najładniejsze samochody (a na pewno w swojej klasie cenowej, bo jeszcze nowe audi a4, a7, q7 mi się podobają a reszta, łącznie z nowymi passatami to paskudztwa). Oczywiście to kwestia gustu, ale one mi się po prostu tak podobają, że nic z tym nie zrobię. Dostępność części, łatwe naprawy. Podobno wielowahaczowe aluminiowe zawieszenie nie nadaje się na nasze drogi, ale słyszałam, że jak wstawia się oryginały to żyje długo a za komfort trzeba płacić- coś za coś. Można zawsze kupić borę z wahaczami stalowymi. Ktokolwiek kto narzeka na stare dobre b5ki nie wie, co czyni, bo to nie są auta z salonu- mój ma 15 lat i to był egzemplarz na polskie drogi, kupiony w Polsce, nie żaden ściągany z Niemiec, gdzie stara Niemka w ASO naprawiała, co się dało, a nie zamieniłabym na inne auto w tej cenie. 15-letni samochód, na liczniku 260 000km po polskich drogach, kilku właścicieli a jeździ jak złoto i ma się wrażenie, że prowadzi się nowoczesne auto.

więcej »
3,85
dodano 28.02.2011 przez

Mogloby byc lepiej, ale kupilem auto z przebiegiem 205 tys., teraz 235tys., wiec juz troche zuzyte, choc kupilem od I wlasciciela. Lepiej jednak kupic cos (przeplacajac) drozszego i miec bardziej zadbane auto. Jesli ktos mysli, ze te auto to lipa, to pewnie nie mial wiecej pieniedzy jak tylko na zakup i kupil najtansze na rynku. Aby jezdzic, trzeba dbac. Auto ma ok 9 do 100kmh i pali mio ok 10,5l lpg. Jedzie maksymalnie 240kmh (nawigacja 227kmh), jesli ktos pisze, ze jedzie 198kmh, to chyba jechal niezlym szrotem! Warto przeplacic za auto, by miec spokoj i kupic najlepiej od I wlasciciela...ktorzy sie cenia. Auto niezawodne. Przy 235tys. km przebiegu mam oryginalne wahacze z 2001r, oryginalne sprzeglo, ktore wysoko juz bieze, ale nie slizga sie, o dwumasie mozna zapomniec, nie to co w dieselach. Trubo dziala, jesli nie katujemy auta na zimnym, dbamy o poziom oleju, wymieniamy go na czas, zawsze wszystkie rurki i zaworki sa cale, po jezdzie chwile czekamy zanim wylaczymy go, a po wariactwie lub dluzszej trasie nawet 2 minuty. Jesli sie tego nie bedzie robic remont gwarantowany, a potem placz i narzekanie, ze sie kupilo przyslowiowy kibel. Przykro czytac takie benzadziejne komentarze, ktore nic nie wnosza!

więcej »
4,31
dodano 30.12.2008 przez

oglonie autko oceniam bardzo dobrze na trasie nigdy nie zawiodl mial pare drobnych usterk wnetrza o ktorych wspomnialem wyzej i dwie usterki mechaniczne ktore zaliczam do drobnych poniewaz nie uniemozliwialy mi one kontynuowania jazdy a wymiana ich byla tania i szybka,wnetrze jest znakomite,swietne materialy(welurowa tapicerka)zarowno tapicerki jak i kokpitu ktore po wielu latach i prawie 200tys przejechanych km wygladaja jak nowe,niestety drzwi sie obluzowuja,problem z zamkiem i czasem cos zgrzytnie w kokpicie co jednak przy stanie naszych drog nie dziwi,slabe uchwyty wewnetrzne do zamykania drzwi(ich material sie zluszcza),silnik swietny nie bierze oleju pomimo duzego przebiegu zawsze odpala od razu(nawet w duze mrozy) jest elastyczny i niezle sie zbiera,niestety jest bardzo paliwozerny i nastepnym razem pomysle o dieslu,skrzynia siwietna,hamulce ok,karoseria w swietnym stanie poza malym drobiazgiem(na dachu w okolicy nadszybia przy uszczelce pojawilo sie ognisko korozji)pozatym zero korozji,lakier w b dobrym stanie

więcej »
3,92
dodano 02.01.2012 przez

ogólnie auto oceniam na 4. Dynamiczne, ciche, komfortowe auto, na gazie od 3 lat, narazie bez problemów, tylko regularna wymiana filtrów, to samo z olejem i filtrami, zrobiłem nim 40.000 km, po zakupie wymieniłem rozrząd, zawieszenie (błąd że chińskie) i lampy przednie (produkcja 96r. więc były zmatowiałe). Średnie spalanie gazu 12 litrów (50% trasa/50% miasto) ZALETY: +ładny wygląd +dobre spasowanie elementów +wysoki komfort jazdy +bogate wyposażenie (u mnie) +bezawaryjność +dobre hamulce +dobra widoczność WADY: -słabe zawieszenie na naszych drogach -denerwujące drobne usterki we wnętrzu (klamka schowka np.) -wysoka cena (za ładne auto z 96-97r. trzeba zapłacić jeszcze ok 10-12tys zł) Ale pojeżdżę jeszcze jakiś czas i szukam zadbanego B5 FL z tym samym silnikiem. POLECAM

więcej »
4,31
dodano 11.09.2003 przez

NIe wiem jak jeżdzisz panie skorpion tym swojim vw ale ja mam Paska 1.8T z 98 roku którego kupiłem w salonie i jestem bardzo zadowolony.Ma przebieg 226tyś i jedynie miałem problem z przednim zawieszeniem.To tyle jeżeli chodzi o usterki w mojim sprzęcie,oleju zużywa śladowe ilości.ogólny stan tego auta to jest dobry jak na przebieg ponad 200tyś km.Jak narazie nie widzę przyczyny żeby zmieniać na inny.Miałem okazję przez dwa lata użytkować japończyka i nie ma co porównywać do paska.jednym słowem jestem wierny dalej niemieckim autkom a pan panie skorpion kup sobie lelpiej coś japanese production i ciesz się tym jak najdłużej,a prędzej czy póżniej będziesz mnie wspominał.Proponuję toyotę jedyne japanese autko godne uwagi ale ja i tak wolę swojego vw.Pozdrawiam!!!

więcej »
4,38
dodano 10.01.2015 przez

Bardzo lubię to auto. Wcześniej dużo jeździłem Passatem B4 i moim zdaniem różnica jest ogromna. Wyciszenie jest znacznie lepsze, jakość wykończenia też. Samochód ma ładną, niewyróżniającą się bryłę, chociaż wersja poliftingowa jest znacznie ładniejsza. Bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne, po pięciu latach stania na dworze zero śladów rdzy. Auto prowadzi się dobrze, ale komplet przednich wahaczy kosztuje sporo. Ogólnie Passat jest droższy w utrzymaniu od poprzedniej generacji, ale warto. Kupiłem go, za więcej niż średnią cenę B5 w tym czasie i tak polecam robić dzisiaj. Lepiej zapłacić więcej, ale mieć dobre auto, chociaż auta trzymają cenę i może to być bolesne dla kieszeni.

więcej »
4,54
dodano 24.07.2013 przez

Silnik: Nie mam do czego się doczepić.Jak słysze o zawieszeniach i dislach to maja problem z jednego względu,ze ich samochody maja po 400tys.przebiegu.Jak będę chciał sprzedać to będę musiał cofnac bo nikt go nie kupi.Kómpel który ma komis mówił mi ze trzeba cofnąc poniżej 200tys.bo inaczej nikt nie zerknie..Mój był serwisowny i katowany w firmie.Auto nie do zdarcia nie wspomnę jakie ma ,,kopyto''.A u nas tylko licza się zajechne diselki.Jedno co mnie wkurza ze jest ich dużo.To tak jak wszyscy by chodzili w tych samych butach.To jedyny powód dlaczego go sprzedam.

więcej »
4,31
dodano 11.09.2005 przez

Ogólnie uwazam to auto za bardzo fajny samochód, na pewno rozważył bym następny zakup z tej samej stajni, ale drażni mnie dość uboga lista wyposażenia podstawowego i dodatkowego, pomimo że samochód który mam jestv z tzw. pakietem comfortline. Niektórych rzeczy wogóle w Polsce nie można zamówić jak np. Parkotronika, albo sterowania audio w kierownicy, dlatego tez ciekawsza wydaje mi sie skoda superb ( niestety nie ma kombi ) albo bede szukał czegoś wśród japonczyków.

więcej »
4,54
dodano 03.09.2008 przez

Polecam ten model z silnikiem 1.8T.dla tych dla których liczy się frajda z jazdy a nie tylko przechwalanie się pod sklepem "ile mi pali".Benzyna zawsze będzie bardziej paliwożerna i trzeba się z tym pogodzić.99% ludzi w Polsce jeżdzi paskami TDI i takich "ekstrawaganckich" benzyniaków uważają za frajerów którzy pzrepłacają na ORLENIE,ja mojego 1.8T nigdy bym nie zamienił na TDI (jak macie okazję się pzrejechać ,to spróbójcie a dowiecie się dlaczego).Pozdrawiam

więcej »
3,69
dodano 17.04.2011 przez

Silnik ok dobre przyspieszenie pretkosc max jaka jechalem 222 km/h na benzynie 98 przy poj 1,8t 150 km wszystko jest ok wygoda jazdy wyciszenie niestety sa problemy z zawieszeniem zamieniki nie wystarczaja na dlugo ,pozatym ok auto dynamiczne ,spalanie srednie jak na 1,8t polecam ogolnie jak sie robi wszystko na bierzaca koszty nie sa duze tylko trzeba dbac o niego ps radze kupic bezyne od zaslyszenia wiem ze , silniki disla siadaja

więcej »