Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 140KM 2005-2010 - Oceń swoje auto

Podsumowanie 286 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 140KM 2005-2010

, produkowany od do roku
Średnia ocena
3,88
6% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

3,64

Mechanika

Silnik

3,82

Skrzynia biegów

4,23

Układ jezdny

4,10

Komfort

Widoczność

3,94

Ergonomia

4,19

Wentylacja i ogrzewanie

4,16

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,36

Wyciszenie

3,90

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,80

Stosunek jakość/cena

3,42

Niezawodność

Drobne usterki

3,54

Poważne usterki

3,37

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
52%
48%
NIE
na podstawie 231 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 286 ocen

sortuj komentarze od
1,92
dodano 09.12.2013 13:57:26 przez

70 000 km przebiegu i...Jeden pompowtryskiwacz potem drugi i trzeci...jak juz poleciały trzy to nie czekałem i wymieniłem czwarty. Potem skrzynia DSG dała o sobie znac jak sie zablokował i nic. ani jechac ani zepchnąć z drogi. Naprawiłem i to. Zostawiłem w warsztacie około 10000tyś zł. To był element sterujący pracą skrzyni. Myśle sobie pewnie ten model jakis trefny ale skoro poszła dycha to na razie zrobione wszystko. Więc myśle sobie jeżdże dalej.Nie mija 20000km i pada trubo. Powoli zaczeły mi lecieć łzy jak wchodziłem do garażu i miałem go odpalic jadąć do pracy. Ale co tam więcej to chyba prosiłem sąsiada który mnie podwoził do pracy niż jak ja sam do niej jechałem swoim autem. Wkońcu zapytał " gdzie twoje auto?" Ja poprostu mu odpowiedziałem " to przeciez VW" tak jak kiedys z pogardą odpowiadało sie "to tylko fiat", mając na uwadze np 125 i 126. Sąsiad juz więcej nie pytał. Do rzeczy - kupiłem turbine i wymieniłem by go w końcu sprzedać. Kiedy przyjechal jakis zainteresowany i odpalil pokazała sie "choinka" na konsoli. Pieknie zaswieciły sie wszystkie kontrolki. Padł jakis moduł. Kolega z serwisu - wcześniej tylko znajomy z widzenia, ale dobrze sie poznalismy przy tym pasacie że zostaliśmy kumplami- powiedział że jeszcze pompa oleju pada. Wystawiłem do sprzedaży w stanie jakim był i znalazłem w ciągu 24h kupca. Przyjechał i powiedział do żony. "No tu sie naprawi i będziemy mieli super niezawodna limuzynę". Zgłupiałem - czy u nas liczy sie tylko znaczek? Niestety pewnie tak. Obecnie mam Citroena Saxo 1.5 D. Zero stresu, nic nie naprawiam bo nie ma co - tylko turlam sie nim do pracy z uśmiechem że potrafię realnie spalić 3.7 litra ON, żona chciała coś większego to kupiłem jako rodzinne auto Lagune III z silnikiem 2.0 Pb. Oboje mamy święty spokój z naprawami. Oba te zakupy sfinasowaliśmy za sprzedaż tego złomu, który odjechał na lawecie spod domu z dumnym nowym posiadaczem. Hehe. P.S. Starałem sie nowemu nabywcy wytłumaczyć, że auto to nic specjalnego i że dużo ma już naprawione, ale on jak zaczarowany pieprz..ł jak mantre - to Volkswagen on jest bezawaryjny. Trudno ja chciałem dobrze bo z natury jestem prawdomówny.

więcej »
1,54
dodano 24.03.2013 07:41:14 przez

Miałem Citroena C5 i myślałem że to jest zawodne auto, ale przejechałem nim 200tyś km i nic sie nie działo...wymieniłem w nim tylko przepływomierz i dwumase przy 190tyś km. I kupił ode mnie kolega to autko i najechał juz 300tys km i nic przy nim nie robi...a ja sie wstydze powiedzieć dlaczego prawie wogóle nie jeżdżę moim Pasatem-srasatem, który wkółko naprawiam. Nie wiem co sie dzieje że niemiaszki tak spieprzyli swoja flagową limuzynę. Auto serwisowane i jak sie to odpłaca? Wszystko sie sypie, silnik to odrazu po zakupie trzebabyło naprawiać...mial zaledwie 3 tyś km i stanął na światłach w centrum Warszawy. Kierowca lawety powiedział mi wtedy że to juz 3 passat w tym miesiącu...krew mnie zalała. Nowe auto i taki badziew. Póżniej okazało sie że to jeden z najbardziej awaryjnych silników na świecie. Więc ostrzegam nie pchajcie sie we współczesne auta z grupy VW. to tylko MIT o bezawaryjności tych aut sprawia że ludzie jeszcze to kupują a ceny tych aut sa tak wysokie. Ja sobie pewnie kupie teraz Dacie , albo wróce do Citroena. Przynajmniej tam po latach eksploatacji pęknie mi klamka albo zatnie centralny zamek a nie padnie SILNIK. Wiem że i poprawiony silnik z systemem common rail też jest porażką. Wiem ponieważ u mnie w firmie kupili to i teraz żałują bo mogli zakupic o wiele taniej Hyundaie i napewno by tak sie nie sypały. Więc uwaga...ludziska błagam na kolanach nie kupujcie tego bo wepchacie sie na własne życzenie w totalne koszty. Lepiej kupcie sobie Fiata czy nawet Renault bo to ponoc teraz bezawaryjne auta ale omijajcie szerokim łukiem auta z grupy VW.

więcej »
1,00
dodano 03.11.2013 12:09:46 przez

Już wiem czemu na "pewnych" stronach gdzie ludzie wystawiają swoje auta do sprzedaży za tanioche można kupić igiełki, lalki i inne ślicznoty takie jak Audi i VW z silnikami 2.0 TDI. To jeżdżące miny. Niski przebieg nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji. Czytałem na forach aut koncernu VW, że jak kupujesz 2.0 TDI to nie kupuj auta o oznaczeniu silnika BKP tylko kup BGW i inne takie głupie dyskusje. Szczerze powiem, a raczej napisze, że te dywagacje są gów..o warte. Jaki model bym nie kupił z jakim silnikiem czyli jak tam piszą, BMM, BGW, BKP, BKD, BMR, BMN, BLB to i tak te silniki to BWG - BARDZO WIELKIE GÓW..O. Sory fani aut z niemiec ale współczesne autaz Raichu się sypią na potęgę. Nie dosc że w silniku wymieniałem pompę oleju, pompowtryskiwacze to padła turbina. Na koniec przed sprzedażą kumpel co serwisował VW i Audi powiedział mi bym spieprz..ł ze swojego Passata bo pojawiają się pęknięcia na głowicy przy pierwszym cylindrze. Zna wszytkie wady tego auta to wiedział co mówi. Stwierdził bym go sprzedawał bo uratuje w ten sposób parę tysięcy złociszów. Mówił tez coś o tym bym sie wystrzegał aut z silnikiem z commonrailem po 2008 r produkowane,bo to też jeżdżący gruz. Dlatego obecnie nie mam juz tego auta i przestrzegam innych kolegów i koleżanki z autocentrum by nie kupowali PASSATA, audi czy innych Volkswagenopodobnych gruchotów bo to szajs. P.S. Broń panie Boże nie kupujta aut ze skrzynia DSG. Ponoć niewypał jak silnik 2.0 TDi i 1.4 TSI w którym rozciąga sie łańcuch rozrządu juz po 30 tys km od nowości - płakać sie chce.

więcej »
2,00
dodano 10.06.2014 14:06:18 przez

Przez ładnych parę lat jeździłem VW Golfem IV 1.9 TDI 100 KM i to był jeszcze w miarę bezawaryjny transport. Niewiele w nim robiłem bo w zasadzie nic się nie psuło, jedynie wymieniałem rzeczy ulegające zużyciu. Podkusiłem się i kupiłem passacika z silnikiem 2.0 TDI i teraz wiem, że to porażka. Pompa oleju, a w zasadzie jej napęd to rzecz mega awaryjna. W ciągu roku naprawiano trzy razy aż w końcu przerobiłem to na tzw. tryby by mieć święty spokój. Dalej to już tylko problemy z elektryką i ze wspomaganiem które czasem zgrzytnęło aż w końcu padło. O zgrozo. To auto to porażka, a od Golfa IV którym przejechałem 350tyś km dzielą lata świetlne. Z Passata zrobiliśmy w domu trzecie auto bo ani ja ani żona nie chce nim jeździć. Chciałem sprzedać je jednak nikt nie chce kupić tego szajsu z tym silnikiem. Każdy szuka tylko 1.9 TDI albo 1.6 w benzynie bo to niezniszczalne silniki. A nowości typu FSI i 2.0 TDi można zepchnąć do rowu wcześniej odczepiając tablice rejestracyjne. No więc auto dalej u nas stoi, czasem sie nim przejadę, a jak będzie miał wartość muzealna to wtedy sprzedam. Więcej kasy w jego naprawy nie pcham bo już nie mam siły.

więcej »
4,46
dodano 26.10.2012 17:47:24 przez

Powinno być dobrze z plusem ale nie ma takiej oceny. Autko bardzo mnie zaskoczyło bo sporo się naczytałem złych opinii o silniku itp. Kupiłem je trochę z konieczności i z lekką rezerwą ( to mój pierwszy VW ). Muszę stwierdzić że jest zupełnie dobre a spalanie i koszty utrzymania bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Jeżdżę na olejach wysokiej klasy wymiany co 30 tyś zawsze wymiana wszystkich filtrów, efekt brak problemów . Tankuję tylko na firmowych stacjach . Mieści się cała rodzina 4 osoby + komplet bagaży na wakacje, 4 rowery i "trumna" na dach ( da się, 2 rowery z tyłu na haku ) i spalanie na trasie około 6,5 litra po polskich drogach. Szok! Ceny klocków i innych materiałów eksploatacyjnych w normie. Wymiana paska z rolkami około 1000 zł u znajomego solidnego mechanika. Auto kupione z niemieckiego leasingu, był pełny serwis udokumentowany ja kontynuuję tą tradycję i to chyba procentuje. Jak dla mnie nieco auto bez wyrazu i najpewniej po skończonym leasingu je zmienię ale polecam każdemu kto chce mieć spokojne, wygodne i dość tanie auto rodzinne . Pozdrawiam .

więcej »
2,23
dodano 01.01.2014 11:07:27 przez

Auto zakupiłem od osoby, która była pierwszym właścicielem i kupiła auto w salonie w Polsce. Samochód miał zaledwie 5 lat i nieduży przebieg 90000km. Auto zadbane, serwisowane i dopieszczane na każdym kroku przez pierwszego właściciela. Przeglądając książkę serwisową zobaczyłem kilka wymian, które nie powinny sie raczej zdarzyć w tak świeżym aucie, czyli wymiana pompy oleju i dwóch pompowtryskiwaczy. Jednak machnąłem ręką gdyż pomyślałem - skoro ktoś wymienił ja mam to z głowy. Jeździłem tak około dwóch miesięcy jak tu nagle coś zazgrzytało i samochód stanął. Laweta i mechanik. Diagnoza pompa oleju. Zdziwiłem sie i mówię do mechanika że to juz było wymieniane. Facet znający sie na rzeczy powiedział, że te silniki to tragedia mówiąc delikatnie. Miał rację. Po kolejnym miesiącu znowu u niego wylądowałem - kolejny pompowtryskiwacz. Postanowiłem pojeździć po tej wymianie jeszcze parę miesiecy i sprzedać. Nie dało się. Po dwóch tygodniach turbina wyzioneła ducha. Tragedia. Sprzedałem to auto jak najszybciej. Teraz jestem szczęśliwy. Nigdy więcej VW.

więcej »
4,92
dodano 14.01.2011 16:55:15 przez

AUTO SIĘ WSPANIALE PROWADZI SILNIK 2.0tdi JEST DOŚĆ DYNAMICZNY! NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW Z TYM AUTEM PRZEJECHAŁEM NIM 130TYS KM PO EUROPIE I PO NASZYCH ŚCIEŻKACH! WCZEŚNIEJ W MOIM POSIADANIU BMW 320d, 530d e60, a6 3.0tdi i powiem wam ze sykoda kasy na te zabawki w passacie znajdziesz idealny pojazd wielozadaniowy na kazda okazje pod warunkiem ze auto kupisz zadbane i z dobrych rak najlepiej dobrze wypasione xenony navi skora itp bo po pewnym czasie zacznie cie denerwowac to i owo jak to zawsze bywa ale majac troche dodatkowych opcji oddalamy zal straconych pieniedzy. Radze nie przejmujcie sie tymi bzdurami na temat wielkiej awaryjnosci 2.0litrowek a po za tym czesci do tego modelu jest od groma!!! kupujcie oryginalne bo ogladalem wiele takich passatow w polsce to w jednym lewa lampa z chin a druga od anglika nastepnz to juz calkiem przekladka w tych autach napewno beda sie dzialy cuda swiata! na serwisy tey radze uwazac jakiekolwiek VW AUDI czy BMW podmieniaja wszstko poczawszy od zarowek TO JEST POLSKA POZDRAWIAM ZMOTORYZOWANYCH!!!

więcej »
2,38
dodano 15.11.2012 09:37:20 przez

Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego elementu to zostają one wymienione na koszt producenta na nowy typ. Szkoda, że tak późno, dopiero po tylu latach..... VW powinno zwrócić pieniądze osobom, które w poprzednich latach dokonały naprawy na własny koszt i za parę tysięcy złotych otrzymały ten sam wadliwy pompo wtryskiwacz. To samo dotyczy pompy paliwa, modułu komfortu itp. Np. obecnie można kupić samą pompkę paliwa za niewielkie pieniądze a nie całą pompę za ok. 1 00 tys. PLN. Zdecydowanie odradzam wszystkim zakup tego modelu samochodu.

więcej »
3,38
dodano 06.06.2009 22:59:11 przez

Zawiodłem się na tym samochodzie. Może trafiłem taki egzemplarz. Jak na samochód za 153.000,00zł jets to po rpostu tandeta i nie dziwię się, ze ludzie kupują japońskie samochody. Autoryzowane serwisy po prostu KOSZMAR. W większości niekompetentny. W jednym tak mi załatwili przegąd, że samochód jeździł na może 60% mocy przez 4 miesiace i nikt nie potrafił tego naprawić. W końcu wszystko wróciło samo do normy ale do dzisiaj samochód nie pojedzie więcej niż 175km/h. Jak się niem kogoś znajonmego w serwisie to Cię zlewają. Mój kolega pare dni temu czekał na przyjęcie Passata na przegląd 1,5h. Tylko dlatego, że przyjechał wcześniej niż był umówiony aby go zostawić. Od początku 2009 zostawiłem w serwisie prawie 20.000zł, wymieniana była sprężarka, generator od prawego ksenona, żarówka od ksenona, pompka od spryskiwaczy reflektorów, koło dwuwagowe i sprzęgło (przy okazji), popmowtryskiwacz, i cos w klimatyzacji co się rozszczelniło. Niezły ubaw.

więcej »
2,62
dodano 06.12.2011 21:55:48 przez

Miałem ten samochód od nowości więc przestrzegam wszystkich którym marzy się jakiś VW szczególnie z silnikiem 2.0TDI. Tandetne tanie plastiki popsikane srebrnym sprajem. To ma być niemiecka jakość? A wszyscy "znawcy" branży motoryzacyjnej podniecają się "doskonałą" jakością wnętrza. Chyba VW im dobrze płaci za plecenie tych bzdur. Ten silnik w tym samochodzie to chyba jakaś zemsta inżynierów VW. Ilość usterek czasu i pieniędzy jakie zmarnowałem na ten złom do dziś śnią mi się po nocach. Pęknięta głowica, awaria turbosprężarki dwa razy, awaria dwumasowego koła, awaria dwóch wtryskiwaczy. Na koniec 130 000 podobno awaria smarowania, zatarty silnik - wymiana na używany. Pojeździłem jeszcze pół roku i pozbyłem się tego dziadostwa ze znaczkiem VW. Mam nadzieję że Panu któremu go sprzedałem będzie lepiej chodził mimo że w to nie wierzę bo to VW.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus

Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.

Cena: 102 700  ►  86 900 zł

Zyskujesz 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Passat

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od tysięcy służbowych kombi.

Volkswagen Passat - zobacz filmy

Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady W tym samochodzie znacznie łatwiej było o zalety, niż o wady, ale poradziliśmy sobie - zapraszamy do oglądania sporządzonej przez nas listy zalet i wad VW PASSATA.
VW Alltrack, Na każdą okazję
VW Alltrack, Na każdą okazję Na ryby, na grzyby, na lwy by...śpiewał niegdyś Kabaret Starszych Panów. Chyba podobna melodia chodziła po głowie decydentom z Volkswagena, bo zlecili oni inżynierom opracowanie wariantu Passata, który własności jezdne wersji 4MOTION połączyłyby z większym prześwitem i możliwością jazdy w lekkim terenie. Tak powstał model Alltrack, który zaprezentujemy w tym odcinku.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 080
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 140KM 2005-2010 286

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum