Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra J

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, oznaczona literą „J”. Na rynku debiutowała w 2009 roku. Nowa stylistyka Astry nawiązuje do modelu Insignia, a odpowiedzialny za projekt auta był Mark Adams. Samochód został zbudowany na nowej platformie podłogowej GM Delta II, którą dzieli m.in. z Chevroletem Cruze. W Wielkiej Brytanii oferowany jako Vauxhall Astra, w Chinach – jako Buick Excelle XT. W 2010 roku Astra IV zajęła trzecie miejsce w plebiscycie European Car of the Year.

Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - inne zdjęcie
Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - widok z przodu
Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - widok z przodu
Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - lewy bok
Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Opel Astra J GTC - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Opel Astra

  • Astra J   2009 - teraz
    Opel Astra J
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra J

Silniki Opel Astra J

Lista silników:
1.4 (87KM), 1.4 (100KM), 1.4 Twinport ECOTEC (100KM), 1.4 Turbo ECOTEC (140KM), 1.4 Turbo LPGTEC (140KM), 1.4 Turbo ECOTEC (120KM), 1.6 Turbo ECOTEC (180KM), 1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170KM), 1.6 Twinport ECOTEC (115KM), 1.6 Turbo ECOTEC (200KM), 2.0 Turbo ECOTEC (280KM), 1.3 CDTI ECOTEC (95KM), 1.6 CDTI ecoFLEX (110KM), 1.6 CDTI (136KM), 1.7 CDTI ECOTEC (125KM), 1.7 CDTI ECOTEC (130KM), 1.7 CDTI ECOTEC (110KM), 2.0 CDTI ECOTEC (165KM), 2.0 CDTI ECOTEC (160KM), 2.0 BiTurbo CDTI (195KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Przy wyborze silnika trzeba kierować się jedną drobną informacją – ten wóz trochę waży. Dlatego wrażenia z jazdy najlepiej wyliczyć według wzoru: moc silnika minus 30KM. Tak więc podstawowy motor benzynowy 1.4l 100KM lepiej omijać, a nieco większy 1.6l 115KM to minimum, jakie jest sens kupić. Na wolnych obrotach nie jedzie, ale jak go rozkręcicie powyżej 4000 obr./min. to nagle okazuje się, że da się go namówić do współpracy. Najrozsądniejsza jednostka ma 140KM i 1.4l. Kiedyś taka moc była ogromna, a teraz pozwala na przyjemne poruszanie się i w mieście i w trasie. Co ważne – ten silnik jest doładowany, dlatego lubi się wkręcać na obroty i płynnie uwalnia moc, gdy turbina się rozkręci. Póki co flagowy motor to 1.6l Turbo 180KM. Napis „Turbo” tylko ładnie wygląda, bo w praktyce większość z was powie: „spodziewałem się czegoś więcej”. Co do diesli 1.3l 95KM to porażka, 1.7l 110KM – ujdzie, a 1.7l 125KM jest w sam raz. Oczywiście nie gwarantuje jakiś zachwycających doznań, ale czuć, że jest przyjemnie elastyczny i już poniżej 2000 obr./min. jakoś zaczyna jechać. Jeśli to mało – jest też drogi i zrywny 2.0CDTI 160KM.

Publikacje o Opel Astra

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Czy warto kupić: używany Opel Astra F (od 1991 do 2002)

Solidne auto za rozsądne pieniądze. Jest nie tylko tanie w zakupie. Szeroka gama niedrogich zamienników oraz silniki świetnie współpracujące z instalacjami LPG to przepis na niskie koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Opla Astrę F?

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra GTC Turbo 76,67

Opel Astra .::SMOK OKTANOWY::. 77,33

Opel Astra III 1.4 ENJOY 84,73

Opel Astra Perełka 77,71

Opel Astra asia 79,10

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

bandit_bb 90,26

lukas_auto 90,84

motorzysta 91,13

maynard_jk 90,27

zullo 81,66

eMJay 82,51

Pitbull_1983 84,32

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Naprawa gwarancyjna
Naprawa gwarancyjna Mój serwis tym razem nie zawiódł. Wykryto nieszczelność przewodu interkulera. Po...
Co potrafi technika
Co potrafi technika Kilka dni wstecz przekonałem się na własnej skórze a właściwie moim aucie że tec...
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie Żywotność oleju, od czasu zakupu auta, spadła z 13% do 4%, tak że to dobry momen...
Obserwacja problemów...
Obserwacja problemów... Problem z odpalaniem za 5-6 razem na razie przestał istnieć, ale.. Ale po przeje...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

od 63 900 zł do 122 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 280 KM): 1.4 Turbo ECOTEC, 1.4 Turbo LPGTEC, 1.4 Twinport ECOTEC, 1.6 SIDI Turbo ECOTEC, 1.6 Turbo ECOTEC, 1.6 Twinport ECOTEC, 2.0 Turbo ECOTEC

 

Diesel (110 - 195 KM): 1.6 CDTI , 1.6 CDTI ecoFLEX, 1.7 CDTI ECOTEC, 2.0 BiTurbo CDTI, 2.0 CDTI ECOTEC

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra 2.0 Turbo ECOTEC 280KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Premium - 5 500
Pakiet Techno - 3 200
Pakiet Foteli Performance 2 - 2 000
Pakiet Foteli Performance 1 - 1 000
Pakiet Foteli Ergonomicznych - 400
Pakiet Dobrej Widoczności 2 - 2 200
Pakiet Dobrej Widoczności - 700

Cena katalogowa

122 600

Zobacz ofertę Opel Astra 2.0 Turbo ECOTEC 280KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Toyota Prius
1.8 HSD (136 KM)
Dacia Logan
Tce (90 KM)
Volvo V40
2.0 D4 DRIVE-E (190 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 51 900 zł
Zyskujesz: 12 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra J

  • Średnia ocena
    na podstawie 107 opinii
  • 4,03
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra Cabrio Opel Astra Sports Tourer Opel Astra I F Sedan - galeria społeczności Opel Astra III 1.8 16V Cosmo - galeria redakcyjna Opel Astra OPC Opel Astra III TwinTop 2007 Opel Astra J Facelifting - galeria redakcyjna Opel Astra J Sedan 1.7 CDTI ECOTEC 130KM - galeria redakcyjna Opel Astra III TwinTop Opel Astra IV Sports Tourer Facelifting
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
78 079
Przejechany dystans
43 776 945 km
Zatankowanego paliwa
2 345 779 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 096
Wydanych pieniędzy
3 820 617 zł
Średnie wydatki na auto
1 248 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
18 130
Wydanych pieniędzy
4 436 374 zł
Średnie wydatki na auto
1 449 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 061)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra J

Na podstawie 206 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciek, dodano: 15.07.2014 19:58

3/4 raportów tutaj jest naściemniane, albo zamiast w miastach jeździcie po miasteczkach. Jeżdżąc po łodzi (prawdziwe miasto, z korkami, remontami itp) astra przy taksówkarskim stylu jazdy brała średnio 10,5l benzyny na 100km. Po założeniu gazu spalanie wwynosi 11,5-12l lpg na 100km. W lecie z klimą 14l lpg/100km. W trasie zależnie od szybkości: w 2 osoby drogami pozamiejskimi z przelotową v=90km/h spalanie wyniosło 8l lpg/100km, przy prędkości 120km/h z klimą bierze równe 10l lpg/100km, potem już idzie mocno w górę, przy przelotowej 140km/h z klimą wciąga 12l/100km jak po mieście. Co do spalania miejskiego jeżdżę powoli, powoli przyspieszam, zmieniam bieg na wyższy przy obrotach 2300-2500 i przewiduję sytuację na drodze. Przy szybkim stylu jazdy spokojnie można osiągnąć 14-15l/100km. Z drugiej strony po Częstochowie astra paliła ok 10,5-11l lpg/100km więc dużo zależy czy miasto jest wielkie i zatłoczone czy jedzie się w miarę płynnie. Ceny części są przyzwoite, choć gdy na raz do wymiany będą przednie hamulce (tarcze+klocki), przewody hamulcowe (skorodowane),kompletny wydech (bo cały przegnił), do tego zrobienie klimy to rachunek wynosi nagle 1500zł - mówimy o dobrym znajomym mechaniku i dobrej jakości zamiennikach. Autem zrobiłem dotąd 40 tys km i mogę szczerze polecić. Trzeba jednak liczyć się z wydatkami rzędu 1-2 tys zł w skali roku na naprawy i przeglądy. Za dbanie samochód odwdzięcza się bezawaryjną jazdą, dzięki czemu zawsze dojedzie do celu. Drażni tylko hałas powyżej 120km/h z powodu kiepsko wyciszonego tunelu środkowego - wystarczy go zdjąć i podkleić od środka gąbką akustyczną i hałas przesuwa się o 20-30km/h do góry

pełny raport Opel Sedan 1.8 16V

autor: AKAN31, dodano: 09.01.2012 12:44

Poziom spalania jest bardzo zróżnicowany i zależy od wielu czynników. Jeśli kierowca podróżuje sam i bez dużego bagażu, komputer pokładowy pokazuje średnie spalanie poniżej 6 litrów na 100 kilometrów. Takie spalanie jest możliwe wiosną i latem, jesienią i zimą raczej nie da się zejść poniżej 6 litrów na setkę. Zaznaczam, że jestem bardzo spokojnym kierowcą. Powyższe dane odnoszą się do jazdy w trasie. Ruch miejski to zupełnie inna para kaloszy. Gdy trafi się na duże korki, pojazd potrafi spalić prawie 9 litrów na setkę. Nie wierzcie w takie bajki, że auto pali 6,5 litra na 100 km w mieście. Ja użytkuję ten samochód już drugi rok i nie udało mnie się zejść poniżej 7,5 litra na 100 km w stołecznym ruchu. Taki wynik jest możliwy wieczorami i nocami, kiedy ruch uliczny jest niewielki. Kiedy przemieszczam się po Warszawie w ciągu dnia, zużycie benzyny waha się w przedziale 8 - 8,5 litra na 100 km (według komputera pokładowego). Płynność jazdy ma bardzo duże znaczenie, gwałtowne manewry bardzo podnoszą spalanie.

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC

autor: grzebyk, dodano: 28.03.2014 21:02

Astra H przebieg 145tys km wersja wyposazenia cosmo samochod posiadam od 3 lat i przejechalem nim przez ten okres 35tys km. Przez ten okres uzytkowania wszystko dziala jak powinno, jedyne co bylo robione to normalne czesci eksploatacyjne (filtry, klocki itp.) a poza tym wymienilem termostat i swiece zarowe. Koszty czesci sa znosne a co najwazniejsze jest spory wybor czesci w zamiennikach. Zawieszenie po tym przebiegu nie wymaga jeszcze zadnych ingerencij ale jak na polskie drogi jest troche za sztywne. Silnik 1.9cdti 120 moim zdaniem jest idealny do tego samochodu ani nie za slaby ani nie za mocny, przy wyprzedzaniu zbiera sie dosc dobrze i zaspokaja sie nieduzymi ilosciami paliwa. Co do przestotrosci to moglo by byc troche wiecej miejsca z tylu ale ogolnie jest ok. jedyna powazna wada tego auta jak dla mnie jest brak temperatury plynu chlodzacego. Srednie spalanie podaje z dojazdow do pracy na odcinku 20 kilometrow w 4 osoby. Maksymalnie spalanie to 8 litrow jakie pokazal mi komputer w zime podczas mrozow i zasp na drogach. ogolnie podsumowojac astra to udany i oszczedny samochód i gdybym mial kupowac jescze raz to napewno zdecydowal bym sie na nia

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.9 CDTI ECOTEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra J

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra J

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Astra J
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także