Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Subaru Forester II

Podsumowanie 22 opinii Filtruj
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
20 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
14 opinii
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
22 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
18 opinii
Dobrze
1 opinia
Przeciętnie
2 opinie
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (22)

5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 218 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Instalacja LPG, diagnostyka, serwis... wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 227 tys. km
użytkowana przez: 41 tys. km
Bardzo jestem zadowolony, polecam ten warsztat.
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 122 tys. km
użytkowana przez: 76 tys. km
kod silnika EF20FL, żadnych problemów z regulacją zaworów. Bardzo ważny staranny montaż, polecam Jako z forum Subaru
4,3
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 152 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Na razie wszystko jest ok. Już mi się zwróciła instalacja.
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bardzo dobra praca silnika na LPG, przyspieszenie i moc też ok. Instalacja założona przy 140 tys.km (o ile przebieg był prawdziwy:) BRC SQ P&D, jak na razie po przejechaniu 30 tys.km żadnych niespodzianek. Wizyty w serwisie jedynie na przeglądy i wymianę filtrów.
3,5
Subaru Forester II
Kombi 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto naprawdę dobre! Natomiast trzeba mieć świadomość, że częstotliwość serwisowania stosunkowo bezawaryjnego auta zwiększy się co najmniej dwukrotnie - tak było w moim przypadku. Mimo że założyłem instalacje w Warszawie u człowieka, którego wszyscy rekomendują, na każdym forum to niestety miałem kilka niespodzianek. 2.5 turbo bokser NIE LUBI GAZU! - to jest fakt - czy...
4,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Instalacja jak i montaż na bardzo wysokim poziomie.
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
OD 20 LAT WSZYSTKIE AUTA ROBIĘ U NICH I KOLEJNE TEZ , POLECAM , A ZARAZ PROWADZĘ TAM AUTO KTÓRE KUPIŁEM ŻONIE , TEŻ ZROBIĘ WPIS BO TAKI WARSZTAT WARTO REKLAMOWAĆ.
4,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
przebieg: 350 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zakup podyktowany względami ekonomicznymi. Były pewne obawy o sens przy tak dużym przebiegu. Koszt 3000 zł; spalanie 11 - 14 litr/100 km (trasa / miasto). Koszt instalacji już się zwrócił... Silnik pracuje równo, żadnych kłopotów podczas przejechanych 30 000 km... ...po prostu - Subaru...
Subaru Forester II