Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Peugeot 607 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Peugeot 607

Lata produkcji: 2000 - 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 607

Ogólna ocena
4,33
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie
WADY - Poważne usterki - Koszty utrzymania - Drobne usterki

Autodiagnoza Peugeot 607

Liczba wpisów: 16
Duże spalanie?
dodał: Dzajfi, 6 miesięcy temu
Chciałbym się dowiedzieć jakie spalanie tego auta w automacie powinno zaniepokoic? Moje w trasie spala ladnie bo 7l. Gorzej jest w mieście bo robie krótkie odcinki i spala jakies 15l .. czy to nie zbyt duzo? Macie jakieś pomysły żeby coś doradzić? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Threads - brak mocy- dynamiki początkowej
dodał: ~piekny-gienus, 6 lat temu
w pierwszej fazie ruszania bardzo słaba dynamika, moc silnika. Samochod ma problemy wkręcic sie na obroty . Po przekroczeniu około 2000 tys/obr- samochod dostaje przyspieszenia - mocy i wszystko OK .Dobra dynamika, przyspieszenie podczas jazdy powyżej tych obrotów. Wyś. nie podaje zadnych usterek. Silnik pali na dotyk. Zadnych drgań, gasnięc, szarpań itp. Wymienione nowe świece. FAP, usuniety, katalizator drożny, EGR czysty, turbina daje kopa - ?????????????
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
dodał: szefu007, 3 lata temu
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr...

Dane techniczne Peugeot 607

Moc silników 109–211 KM
Pojemność silników 2,0–3,0 l
Prędkość maksymalna 190–240 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,0–14,1 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 607
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 154
Koszt ogólny 24,44 PLN
ON31.26 PLN
Wydatki serwisowe 27,37 PLN Pozostałe wydatki 18,46 PLN

Publikacje o Peugeot 607

Newsy o Peugeot 607

AUTOCENTRUM.PL S.A.