Szukaj

Informacje o Peugeot 607

Lata produkcji: 2000 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
czytaj więcej
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 607

Liczba ocen: 184
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Poważne usterki - Koszty utrzymania - Drobne usterki

Wybrane oceny

3,7
~Niezadowolony z 607
Sedan 2.7 HDi V6 24V 205KM 151kW
Peugeot 607
Witam posiadam Peugeota 607 2.7 v6 205km z 2007r. z automatyczną skrzynią biegów od samego poczatku użytkowania wystepowały liczne problemy takie jak kosztowna wymiana skrzyni biegów ktorej calkowity koszt wynosił okolo 12 tyś zł generalnie auto przez 3 lata było w ciaglej eksploatacji maxymalnie rok ponieważ reszte czasu spedziło w warsztatach i serwisach. Nie polecam kupowania danego auta ponieważ nie zaprzeczę iż samochod wyrożnia się komfortem jazda ma dość ładny wyglad a silnik potrafi zaskoczyć charakterem i mocą to prawdziwymi wadami tego auta są naprawde bardzo duże ceny cześci oraz napraw ponieważ nawet niektore duże serwisy w Poznaniu nie chcą się podjąć naprawy gdy slyszą ze to ten model peugeota ponieważ uważają go za skomplikowany model w ktorym glupia wymiana zarowki wiąže się ze zdjeciem zderzaka po za tym cena czesci w mojej subiektywnej ocenie ze wzgledu na niską dostepnosc oraz absurd tego ze ceny te liczone są tak jak by producenci zapomnieli ze samochod jest wart w obecnym roku okolo 20 tyś a nie 200 tys jak na poczatku produkcji a więc ceny czesci powinny rownież tracić na wartosci. Pozdrawiam Niezadowolony Wlasciciel 607
4,0
~Daddda
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Peugeot 607
Przez pierwsze 8/9lat posiadania samochodu byłem w nim naprawdę zakochany a on sie odwdzięczał bezawaryjnością i małymi kosztami. 2lata temu może 1,5 coś między nami zaczęło się psuć, a dokładnie w nim, nic poważnego same ****rele ale nawarstwiające sie ****rele dają taki sam efekt jak rozwalony rozrząd. Załamujesz ręce.. Do elektryka jeździłem z listą usterek długości papieru toaletowego. Pompujesz pieniądze w jedno, to zepsuje sie drugie. Więc musieliśmy sie rozstać. Uczucia mieszane, ale chyba jednak wole go pamiętać jako tą niezawodną limuzynę która robiłą wrażenie.
3,4
~foto
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
Peugeot 607
Miałem to auto 1,5 roku, piękne, świetnie się prowadzi. ale przy przebiegu 220 000 żywot tych aut zaczyna się kończyć, plaga usterek: Wycieki oleju, sprzęgło, siadające sprężyny, przepustnica, korozja na kielichach, cały wydech, łączniki stabilizatorów a silnik zaczyna chodzić coraz głośniej. Auto sobie gasło aż nie osiągnęło max temperatury i mimo wymiany wszystkich czujników, przepustnicy, cewki, świec, sond, filtrów nikt tego nie potrafił naprawić, śledząc fora zauważyłem, że to nie tylko mój problem. Widziałem sporo ogłoszeń z tymi autami za grosze, przebieg około 230 000 i w sporej części dopiski typu szklanki do wymiany, albo że głośno chodzi. Wydałem na to auto 3000 zł w pół roku a i tak szybciej coś siadało niż ja naprawiałem, mimo sporych inwestycji stan samochodu był kiepski. Miałem potem BMW e39 2.0 z przebiegiem 300 000 a silnik chodził jak nowy ale to nie było auto jakiego szukałem, teraz mam audi a6 2.4 99r. z przebiegiem 250 000 i wygląda jak by miało 50 000, wszystko się świetnie trzyma i jak na razie żadnych problemów. Peugeot był najfajniejszym autem ale się sypał, może tylko źle trafiłem, szkoda że tak się stało bo był najfajniejszym autem jakie miałem i sprawiał sporo frajdy. Może kiedyś kupię młodszy ale z silnikiem 3.0 bo do 2.2 mam już uraz.

Raporty spalania Peugeot 607

Liczba raportów: 163
Średnie spalanie dla Peugeot 607
8,9 – 11,3
l/100 km
6,7 – 9,1
l/100 km
8,3 – 12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Peugeot 607
Jak dla mnie oszczędny. Wszystko zmierzone na dystansie jednego baku i liczone wg dystrybutora (komputer w miarę wiarygodny przy spokojnej jeździe, przy dynamicznej większe rozbieżności): Dynamiczna jazda w mieście 6,8 (lato) 8,1 (zima) Autostrada bez szaleństw 120-140km/h 5,6-5,8 (lato) 6,1-6,3 (zima) Autostrada 160-180km/h 8,2-8,4 Autostrada 200-220km/h ok.11l/100km Maksymalny zmierzony zasięg bez tankowania 1197km, chociaż raz zabrakło mi paliwa przy 960km :) Wszystko zależy od stylu jazdy. Dla mnie brakuje 7.biegu ;] (5. zbyt sztywnie krótki w porównaniu do 4. i 6.).
5,8
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Peugeot 607
Świetne auto! Polecam wszystkim co lubią wygodne i bezpieczne auta. Trzy lata jeżdżę i nic nie tknąłem. Do pracy dojeżdżam 120 km , jeszcze jakieś zakupy, własne sprawy, wyjazdy służbowe i 100 tysięcy przejechane. Razem przebieg 280 tys. Autem przemieszczam się w rejonie jeleniogórskim więc pod górę i z góry. Niesamowicie ekonomiczny jak bym nie kombinował to około 6L 0N. Jest tylko jedna sprawa na którą zwrócę uwagę. Skrzynia biegów jest manualna. W automacie o takim spalaniu można sobie poważyć. Za automatyczny komfort trzeba sobie doliczyć jakieś 2 litry.
7,0
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Peugeot 607
Średnie minimalne spalanie to wynik spokojnej jazdy z oławy do Wrocławia(27km) w tym jazda po wrocławiu oraz droga powrotna. Natomiast średnie maksymalne spalanie to jazda z domu do pracy lub na zakupy czyli 100% cykl miejski. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to prędkość na autostradzie przy maksymalnej prędkości 70km/h. Nie zauważyłem różnicy w spalaniu między jazdą na tempomacie a bez oraz między jazdą na klimie i bez klimy. W mojej opinii samochód BARDZO oszczędny. Mocny, dynamiczny i ciężki a mimo to moje średnie spalanie wynosi od 7-8 litrów(cykl mieszany z przewagą miejskiego).

Usterki Peugeot 607

Liczba wpisów: 22
Błąd "ESP system defective" - nie działające ESP i reszta
  • Peugeot 607
  • instalacja elektryczna
  • 271 tys. km
Występowanie usterki:
Bardzo proste i banalne rozwiązanie. w 95% przypadków za ten błąd nie odpowiada padnięty jeden z czujników, lecz poniższe dwie opcje: -Centralka ESP umieszczona w nadkolu łatwo ulega uszkodzeniom(buzi buzi z zaspą, głodna kuna, u mnie akurat to drugie) - w moim przypadku kuna przegryzła dwa kabelki do centralki, 2cm opaski termokurczliwej załatwiło temat :) -Kręcenie kierownicą na wyłączonym zapłonie, najczęściej z jednoczesnym przemieszczaniem auta - system "zapomina", że ma czujnik w kierownicy, więc jeśli podmiana czujnika nie daje efektu warto sprawdzić komputer bo trzeba mu ręcznie przypomnieć o tym czujniku :)
1 komentarz
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Drgania silnika podczas odpalania i gaszenia, drgania karoserii na postoju
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Od jakiegoś czasu w mojej Lwicy zauważyłem dziwne drgania podczas odpalania i gaszenia silnika oraz drgania całej karoserii podczas postoju na biegu jałowym np. na światłach, w korku. Po odwiedzeniu serwisu stwierdzono jednoznacznie: dwumasa do wymiany. Koszt w serwisie: ponad 6.000 zł (dwumasa ze sprzęgłem) Wiadomo- trzeba to wymienić ponieważ w najgorszym przypadku po rozerwaniu koła można uszkodzić trwale skrzynię i silnik. Krótko- z hurtowni kupiłem koło dwumasowe z kompletem sprzęgła za 2.000 zł. Koszt wymiany w zaprzyjaźnionym ale profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej- 350 zł Po wymianie sprzęgła i koła dwumasowego, auto cichutko i delikatnie odpala, płynnie wygasza silnik a podczas jazdy odczuwam jakby płynniejszą i dynamiczniejszą jazdę. Oczywiście komfort jazdy się podniósł i już nie czuć drgań karoserii.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Peugeot 607