Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Saab 9-3

Lata produkcji: 1998 - teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D; od II generacji zaliczany do grupy premium) produkowany od 1998 roku. Saab wprowadził go jako następcę modelu 900 (nie ma nic wspólnego z modelem 93). Pierwsza generacja 9-3 była tylko zmodernizowaną wersją swojego poprzednika. Dzięki współpracy z koncernem General Motors, pod maskę auta trafił pierwszy w historii marki silnik diesla. W 2002 roku debiutował 9-3 drugiej generacji, tym razem jako zupełnie nowa konstrukcja. Znów stworzono ją jednak z udziałem GM, model powstał bowiem na płycie podłogowej GM Epsilon. W 2008 roku 9-3 przeszedł facelifting.

Komentarze redakcji

Powagosław: Saab ma swój charakter, jego samochody można lubić lub nie, ale nie sposób pomylić ich z autami innych marek. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Saab to od dawna marka produkująca jedne z najbardziej oryginalnych samochodów jakie jeżdżą po naszych drogach. 9-3 nie jest wyjątkiem.
Luzacjusz: Saab od dawna urzeka mnie swoją innością. Może to jakieś szwedzkopodobne refluksy podświadomości z dzieciństwa? Gdy koledzy w podstawówce kochali się w dziewczynach z trzeciej klasy, ja śledziłem ruchy tych dwóch pszennych kusicielek z Abby w telewizorze. Dziś koledzy preferują niemieckie fury, a ja hołubię Szweda.

Karoseria Saaba 9-3 ma swój urok - jest prosta i pozbawiona "udziwnień", a mimo to bardzo elegancka i niezwykle charakterystyczna. Niepowtarzalny styl ma również kokpit, który okazuje się na dodatek czytelny, przejrzysty i prosty w obsłudze. Do jego wykonania użyto materiałów o przeciętnej jakości, ale postarano się o dokładny montaż. Słabą stroną wnętrza okazuje się przestronność - na tylnej kanapie jest dość ciasno, a w bagażniku przydałaby się garść dodatkowych litrów.

Dla najbardziej zagorzałych miłośników Saaba wybór silnika dla 9-3 nie powinien stanowić problemu, bo tylko kilka z nich to własne konstrukcje szwedzkiej marki. Wszystkie zasilane są benzyną, mają doładowanie i łańcuch rozrządu, a ich wysokiego spalania lepiej nie ograniczać montując instalację gazową. Znacznie oszczędniejsze, choć przy okazji także bardziej awaryjne, są diesle, z których najbardziej polecamy jednostkę 1.9 z Fiata. Mocnym punktem auta jest zawieszenie zapewniające bardzo dobre właściwości jezdne, a przy okazji dużą dawkę komfortu.

Saab 9-3 II. generacji okazuje się solidnie zbudowanym samochodem - usterkowy dach wersji kabrio, stukające zawieszenie, drobne problemy z alternatorem czy awarie nowoczesnych diesli nie są w stanie nadszarpnąć dobrego wizerunku. Choć szwedzka limuzyna jest dość egzotycznym autem, "pod skórą" kryje wiele podzespołów zaczerpniętych z Opla Vectry. Dzięki temu, większość części dostaniemy łatwo i po niewygórowanej cenie. Dużą zaletą auta okazuje się sytuacja rynkowa - jako, że większość egzemplarzy użytkują fani marki, znalezienie zadbanego egzemplarza to żaden problem.

Dane techniczne Saab 9-3

Silniki

Moc silników 115-280 KM

Poj. silników 1 797-2 792 cm3

Prędkość maks. 195-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,7-13,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Saab 9-3

Średnia ocena modelu

na podstawie 318 opinii

4.22

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Ergonomia

+ Układ jezdny

Wady

- Drobne usterki

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (89%)
NIE (11%)

Wybrane oceny kierowców Saab 9-3

bardzo dobre auto dla kogos kto lubi szybka jazde i ładna linie nadwozia-drogi nowy a uzywany to prawdziwa okazja; mam ... więcejczarny w wersji vector z progami itp moim zdaniem wygladem kasuje bmw merola i audi mimo ze ta bryla juz funkcjonuje pare lat;auto caly czasy wyglada swierzo i zdecydowanie atrakcyjniej niz oklepani konkurenci;saab jest klasa sama w sobie jezeli chodzi i bezpieczenstwo i funckjonalnosc; plyta podlogowa i silnik zaporzyczony od vectry c wyszlo auto zdecydowanie na dobre gdyz auto jest tanie w ekspolatacji; ma pewne niedociagniecia zwłaszcza w jakosci pewnych elementow wnetrza;ogolnie samochod wytrzymaly swietnie sie prowadzi i daje frajde z jazdy a to najwazniejsze ukryj
dodano 15.12.2009 przez
Wszystko obija się o to, jakie egzemplarze wpadają człowiekowi w ręce. Niezależnie od marki samochodu, typu, silnika i czegokolwiek, napiszę ... więcejmaksymę: jak dbasz, tak masz, więc śmieszą mnie opinie ludzi, którzy mówię, że np. ten czy ten samochód to gówno, nigdy więcej tej marki czy cokolwiek. Ja osobiście skusiłbym się na Alfę Romero 156 z silnikiem 2.5 V6. Że niby nietrwały samochód, usterkowy?! xD Jak się ma pipe na oczach , nie potrafi się odróżnić dobrego egzemplarzu od podejrzanego, to trudno się dziwić, że później są narzekania. Ja osobiście nie narzekam na swoje wozidło. Mimo, iż nie do końca podoba mi się jego sylwetka (Saaby mają to do siebie, że trzymają swojej kilkudziesięcio letniej tradycji), mimo iż przydałoby się mu jeszcze trochę koni mechanicznych, nie żałuję wyboru. Karoseria zabezpieczona przed korozją, priorytetem jest tutaj bezpieczeństwo (Saab tego nie ukrywa). Bardzo wygodny, pojemny samochód (bagażnik 500 litrów) i co najważniejsze w przeciwieństwie do tego całego pospulstwa Audi, BMW, Mercedesów, VW , Hond i innych. Takiego drugiego tak szybko nie widać na ulicy, a ludzie i kierowcy wytrzeszczają oczy by dojrzeć znaczek i napisy. Mam z nich śmiech. Wrażenia bezcenne. xD ukryj
dodano 31.08.2008 przez
Chciałbym się podzielić swoją wiedzą z każdym użytkownikiem który zamierza kopić saaba , dlatego poproszę o wnikliwa lekturę: Auto przepiękne , ... więcejnietuzinkowe , ładne nigdy się nie opatrzy , zwłaszcza w wersji AERO. Jednak na wyglądzie zewnętrznym kończy się wszystko co w tym aucie kocham ... no może poza funkcjonalnym środkiem Od samego początku po zakupie miałem ogromne problemy , po miesiącu okazało się że DPF jest zatkany - 2 opcje naprawy (albo czyścimy albo go porostu usuwamy), wybrałem tą drugą - podniosłem przy okazji moc do 210-214 km , kolejnym mankamentem po roku okazało się sprzęgło które także należało wymienić - stare się po prostu zaczęło rozsypywać i stukać po 120 tyś, międzyczasie często były problemy ze spadkiem mocy silnika co było wina zatykającego się zaworu EGR(dolot dopalający spaliny u diesli), jak na nieszczęście rozleciał się ten zawór w drodze na wakacje...poza tym rozerwało gumowa rurę doprowadzająca powietrze do intercollera...koszt nowej ponad 600...na szczęście połączyli to jakąś rurką z aluminium i uszczelnili w trakcie naprawy EGR . w chwili obecnej nie ma chyba nic z osprzętu silnika diesla oprócz wtrysków co może się zepsuć Wnętrze: Plastiki przeciętnej jakości , skóra także po 140000 tyś na autostradzie jadąc 200 coś tam trzeszczy , z wygłuszeniem środka bardzo słabo... Napęd na przód przy tej mocy auta kompletnie bezsensu ...nawet jadąc na 3-jce i przyśpieszając od 60 wzwyż czasem mieli kołami ... Zawieszenie nie na nasze drogi - twardszego nie widziałem w zadnym innym aucie , hamulce bardzo słabe pomimo tarcz -17 Auto generalnie dla ludzi chcących się czymś wyróżnić w tłumie ... jednak zawodność i jakość wykończenia dają dużo do myślenia ukryj
dodano 24.12.2012 przez
Piękny z zewnątrz , serce wielkie i te ruchy !!! - karoseria , moc i jazda = :) Ale te drobiazgi ( ... więcejjakość wykonania ) ujmują trochę radości , a dobija kompletnie serwis ( od wejścia do wyjścia - świat stanął w miejscu w latach 80-tych ) . A to serwis ( jakość , szybkość , ceny , ustalanie i usuwanie przyczyn usterek oraz podejście do klienta , komfort itd.) ma wpływ na kolejną decyzję zakupu nowego auta !!! Ale widać , że nie każdy potrafi się uczyć - jak zarabiać pieniążki i być poważanym . ukryj
dodano 21.04.2010 przez
Zobacz oceny Saab 9-3 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Saab 9-3

Pb
6,77 - 14,17
Na podstawie 152 raportów spalania
ON
5,00 - 9,20
Na podstawie 232 raportów spalania
LPG
8,17 - 13,00
Na podstawie 21 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Saab 9-3

SAAB 9-3 2001/2 125KM 2.2 TiD Jazda ekonomiczna z używaniem tempomatu od czasu do czasu na odcinkach włączone wszystko normalnie ... więcejclimatronic ,radio,światła tylko wygaszone podświetlenie licznika + zmniejszone natężenie podświetlenia licznika i pokręteł prędkość 60-85km/h spalił mi naj mniej 4,8-4,9l według komputera pokładowego zimą na odcinku 120km . Spalanie 6-6,8 to już żwawsza jazda normalnie przyspieszając prędkość od 100-120km/h da i rade przy tej prędkości 5,8l w zalezności kto jak jeździ ;) 80-90km/h stała prędkość 5-5,6l spali wynik spalania jak latem realne ;) miasto natomiast 8-8,5l to max przy : dużych mrozach ,niedogrzanym silniku + krótki dystans gaszenie odpalanie jeśli jest rozgrzany to miasto 7-7,5l realne zimą krótkie dystanse .Wyniki spalania zależą od kierowcy jak sie nastawia czy na oszczędną jazde czy na ostrą wszystko od tego zależy i nie ma co nażekać na auto ze pali sporo wszystko zależy od nas samych ;) SAAB-a polecam jestem z niego bardzo zadowolony bez awaryjny malo pali jak na 2,2 silnik minus to głoścna praca na nierozgrzanym silniku ale silnik pancerny i niezawodny brak apetytu na olej przynajmniej w moim przypadku . Ale jak sie to mówi jak sie dba tak sie ma jak chce sie jeździć na max od wymiany do wymiany na filtrach i oleju to takie skutki olej i filtry co 9tyś km wymieniane nie co 10tyś km silnik igła przebieg 267tys km ukryj
dodano 26.01.2015 przez
Powiem tak, jest to moj 1 samochód w automacie i na poczatku bylem trochę rozczarowany wynikami spalania mojego Saabolota w ... więcejporównaniu do Waszych opinii - wyglądały słabo. Ale jak się okazalo poźniej bylo to wynikiem nieumiejętnej jazdy i dość cieżkiej nogi - wcześniej jezdziłem manualem i benzynką. Po okresie przejsciowym i wyczuciem skrzyni biegow i silnika, musze przyznać, ze autko sprawuje się bardzo dobrze...w miescie w korkach (Kraków centrum 7-8 oraz 16-18) niestety spala od 9.0 do 10.2 i cieżko zejść z dół. Gdy się jednak trochę przeżedzi, do spokojnie mozna zejsc poniżej 8.0 (mnie udalo się do 7.6 - mówie tutaj oczywiście o przejazdach co najmniej kilkunasto kilomtrowych). Jesli chodzi o trasę, jadąc eko-oszczednie na trasie Tarnów-Kraków (bez odcinków miejskich) udalo mi się zejść do 5,5, a po uwzględnieniu przejazdu przez centrum Krakowa, wjazdu do centrum Tarnowa i to samo w drodze powrotnej miałem 5.9. Jadać inym razem, gdzie na autostradzie (20 km) miałem srednia prędkość ok 170-175, z momentami po 200 a nawet dobiciem do 220 średnie spalanie wuszlo mi na całkiem sensownym poziomie 7.1. Generalnie, jak na osiągi to cena jaka trzeba zapłacic za te przyjemność jest bardzo racjonalna. ukryj
dodano 02.01.2012 przez
Auto lubi sobie wypić. Nie można ukrywać, że konkurencyjne motory o podobnej mocy mogą zużyć o ok. 1-2 litry benzyny/100km. ... więcejChoć na trasie przy oszczędnej jeździe potrafi jak chcemy zejść do ok. 6,5l/100km. Ale nie oszukujmy się, kto tak wytrzyma?:D Miałem okazję usiąść za kierownicą 200-konnego Passata na trasie Kce-Częstochowa. Niby szybszy i bardziej ekonomiczny ale w ogóle tego nie widać a na dodatek gorzej się wyprzedza, trzeba bardziej żyłować, nie mówiąc, że dwa-trzy razy wyprzedzając na zakręcie (droga 2-pasmowa:) poczułem, że mi delikatnie popłynął. W Saabie czegoś takiego nie ma. Powtarzając tą trasę moim Saabolotem w te zakręty spokojnie mogłem wejść z prędkością 10-20 km/h wyższą bez żadnych negatywnych odczuć. Tak więc paliwo paliwem ale liczą się też inne rzeczy. Przeglądy można wykonywać w normalnych punktach - niższa cena le za to ponoć niektórzy mechanicy "boją się" Saabów. Można pojechać do ASO (polecam to w Mysłowicach:) i wtedy mamy trochę drożej ale wychodzimy bogatsi o dodatkową wiedzę, której czasem próżno szukać u "zwyczajnych" mechaników. ukryj
dodano 14.04.2013 przez
Samochód posiadam od 9 miesięcy. Spokojnie nie jeżdze bo mnie to nudzi, ogólnie pali bardzo dużo jak dla mnie Passat ... więcejz silnikiem o 10KM mocniejszy i również z 6-biegową skrzynia pali w trasie o litr mniej i w mieście około 1.5litra mniej. A jezdzac dynamicznie Saabem po mieście cieżko zejsc ponieżej 7.5 litra mowie o samym mieście. Jeżdząc tylko w trasie ale to jak dziadek uzyskałem wynik tez wysoki bo aż 5.2 litra, trasa taka 50 kilometrów to nie trasa odczuwalne zejście spalania jest dopiero wyjeżdzając w trase >100 kilometrów i przy jeździe do 140 mozna uzyskac lepszy wynik ale to też mnie nie zadawala bo spalanie wacha sie w granicy 5.6-6.0. Jak dla mnie to spalanie tragedia może tylko mi tyle pali ale to za dużo a w ostrej jeździe to na 7 litrach nawet po trasie 100 kilometrów nie przejade, porównując z Passatem to SMOK. Saab lubi dużo wypić ale do samochodu oprócz spalanie zastrzeżeń nie mam swietnie sie prowadzi w zakrętach jak i na prostej komfort jazdy satysfakcjonujący i niskie ceny a nawet bardzo niskie serwisowania pojazdu oczywiscie nie w ASO. ukryj
dodano 12.05.2012 przez
Witam, pali jak smok przy takiej pojemnosci i tylko 131km ten samochod to czolg, wyprzedzanie na trasie z rodzina ... więcej(lepiej nie ryzykowac), silnik 130,000 km po przejechaniu 1100 km od wymiany oleju -- na bagnecie kreska jest w tym samym miejscu, ma duzo elektroniki ktora wysiada bylem u elektryka (dobry znawca) stwierdza ze wszystko jest ok a czasami szarpnie autem (zanik pradu) tak mysle, problem z drogowymi swiatlami jedno sie swieci drugie nie dlaczego??????? dobry ten kto zna odpowiedz na to pytanie. Rdza jest na tylnych zakolach (auto smigalo w Danii) solic tak tam to nie sola, kufer dla rodziny 500ltr. Ogólnie wsadzone ze duzo Opla w tego Saaba, z elektryka tez przesadzili , Panowie spalanie stanowczo do poprawy jezdze jak dziadek 90 letnii i mam problem w 3 osoby zejsc ponizej 8.5 lit. trasa 90km spokojna jazda aaa jeszcze jedno dobre paliwo 98 na 95 spalanie jest wyzsze miasto 13,5-14,5 trasa 8,5-9,0. Jestem za olejem napedowym.... odradzam zakupu tego auta z tym silnikiem Pozdrawiam Magic m.gawrys@onet.eu ukryj
dodano 19.01.2009 przez
Zobacz raporty spalania Saab 9-3 Dodaj raport spalania

Publikacje o Saab 9-3

Przeczytaj pozostałe 10 publikacje o Saab 9-3

Newsy o Saab 9-3

Przeczytaj pozostałe 18 newsów o Saab 9-3

Generacje Saab 9-3

2002 - teraz
1998 - 2002

Dealerzy Saab

AUTO POL SERWIS SP Z O.O. S.K.A

Auto-Pol-Serwis Saab Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Mangalia 2

Więcej

KOZŁOWSKI

KOZŁOWSKI Saab Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Małopolska 12

Więcej

MM CARS

MM CARS Saab Katowice

śląskie, Katowice, Lotnisko 81

Więcej

MOTOR CENTRUM SP. Z O.O.

MOTOR CENTRUM Saab Gdańsk

pomorskie, Gdańsk, Miałki Szlak 4/8

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Saab 9-3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 659

Przejechany dystans

505 896 zł

Zatankowanego paliwa

104 349 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

504

Wydanych pieniędzy

281 436 zł

Średnie wydatki na auto

2 606 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

832

Wydanych pieniędzy

261 491 zł

Średnie wydatki na auto

2 421 zł

ZOBACZ 108 dzienników kosztów Saab 9-3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Saab 9-3

Liczba wpisów: 8
komentarzy(14)
komentarzy(2)
komentarzy(3)
komentarzy(4)
komentarzy(1)
komentarzy(4)
Zobacz inne typowe słabe punkty Saab 9-3 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Saab 9-3

Liczba wpisów: 24
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Saab 9-3 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Saab 9-3

Liczba wpisów: 15
Fabryczna instalacja Vialle LPi działa rewelacyjnie. Moc auta na gazie nawet wyczuwalnie lepsza niż na benzynie, nawet praca jest jakaś ... więcejrówniejsza szczególnie na niskich obrotach. Spalanie jest średnio 1,5 l większe od tego z komputera. Zazwyczaj od 8,2 l do 11 w zimie(mierzone: poprzednie tankowanie/przejechane kilometry). Auto kupiłem od znajomego który sprowadził je z Holandii. Niestety auto miało już wówczas 207000 km i jak się okazało na mnie przypadło poniesienie kosztów remontu silnika:-)gdyż gniazda zaworowe i zawory były już powypalane. Również po roku jeden wtrysk nie działał poprawnie. Instalacja mało znana i większość zakładów nawet nie chciała sie podjąć kontroli i usunięcia usterki. Po szukaniu w necie znalazłem specjalistę z firmy LPi Konin, który sprawnie określił przyczynę i wymienił wadliwy wtrysk, dając na czas naprawy bez kosztów auto zastępcze. Generalnie instalacja jest z innego świata. Komputer gazowy nie oszukuje silnika, lecz wykorzystuje jego obliczenia do swojej kalkulacji czasu wtrysku. Instalka zczytuje parametry silnika z ECU i sama przełącza sie na gaz we właściwym dla siebie momencie i zazwyczaj jest to wcześniej niż mi się wydaje przez co w zimie auto praktycznie podgrzewa się w większości na gazie a nie na drogiej benzynie. A propos. Zeszłej zimy wystarczyło jedne tankowanie benzyny do pełna, tej jeżdżę codziennie i już musiałem dolać 20 l i obecnie 13.02 jest jeszcze pół baku :-))) Generalnie polecam tym co chcą oszczędną bezobsługową instalację dającą b.dobre parametry jazdy. Uważajcie na auta sprowadzane z Holandii, tam Vialle było już od ponad 10 lat więc jest ryzyko że tyle auto własnie jeździło na gazie, co może pociągnąć ryzyko remontu silnika... ukryj
dodano 13.02.2013 przez
Problem jest z odpalaniem po nocy. Auto rzęzi przez kilka sekund aby odpalić. Gdy gaz jest wypalony do zera auto ... więcejpo nocy odpala na dotyk więc wydaje się, że jest jakaś nieszczelność ale nie udało się póki co niczego znaleźć.. Druga usterka to zbiornik paliwa który miał zbyt małą pojemność. Generalnie mam mieszane uczucia o tym zakładzie bo po okresowej wymianie filtrów w innym autoryzowanym zakładzie odmówili mi gwarancji u siebie i od teraz za części, które by się zepsuły a podlegają wymianie będą pobierać opłatę za robociznę. To jest jakieś niepoważne, bo ja wymieniałem filtry, nic innego nie było robione i robiłem to u autoryzowanego dealera STAGA! Dla osób spoza Krakowa to duży problem bo aby nie utracić ich gwarancji nawet z wymianą części eksploatacyjnych trzeba do nich jeździć. Dzwoniłem do STAGA do Białegostoku i są zaskoczeni całą sytuacją.. ukryj
dodano 05.11.2014 przez
5 generacja to miód-malina. Jedyna wada to koszt, dla 4 cyl. to ok. 7.000pln. W moim samochodzie instalacja jest od ... więcejpoczątku, kupiłem samochód w sierpniu 2011 (sprowadzony z Holandii) i po przejechaniu ok. 7.000km jest tak, jakby jej w ogóle nie było- przełącza się i pracuje niezauważalnie. Wskazania komputera odbiegają od realiów- w trasie gdy pokazuje 7.5l, w rzeczywistości gazu pali 10.5, w mieście delikatna jazda to min. 12.5l gazu + 0.7-1l Pb. Ale to silnik turbo, masa samochodu 1.5t. Generalnie jestem tą instalacją zachwycony, jeżdżę jak widać niewiele (do 15kkm rocznie), ale nie musiałem za nią płacić, więc same plusy. Saaba turbo z jego spalaniem bez gazu na pewno bym nie kupił/użytkował. ukryj
dodano 17.01.2012 przez
Polecam warsztat MCC Gas s.c. w Warszawie. Pracują w nim prawdziwi specjaliści. Saab z turbo według opinii na forach jest ... więcejproblemowy pod względem instalacji LPG, natomiast panowie z MCC na samym starcie zagwarantowali mi poprawną pracę silnika na instalacji KME którą mi zaproponowali założyć. Instalacja tuż po założeniu wymagała nastrojenia (2 wizyty nieodpłatnie) ale fachowcy poradzili sobie z tym bez problemów. ukryj
dodano 10.12.2010 przez
Kiedy kupilem to auto wiedzialem ze ma duzo mocy. jednak koszty na paliow mnie przerosly. zdecydowalem sie na zalozenie brc ... więcejdo silnikow uturionych., koszt to ok 3 tys. zwraca sie bardzo szybko. nie ma problemow z nim jezdze raz w roku na serwis. gaz zamontowalem w www.EGP.pl w warszawie. firme zdecydowanie moge polecic. fachow obsluga i przedewszystkim szybko zrobione. ukryj
dodano 04.07.2012 przez
Wybralem instalacje BRC i jestem milo zaskoczony. Nie czuję żadnej różnicy w jeździe pomiędzy PB a LPG, spalanie mniej więcej ... więcejna podobnym poziomie chociaż wszystko zalezy od tego jak sie jezdzi. Do tej pory żadnych problemów. Całość zamontowana w EGP w Warszawie. POLECAM! ukryj
dodano 28.03.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Saab 9-3

Skarbnica wiedzy o Saab 9-3

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
Saab 9-3 SportSedan uznany za prestiżowy samochód roku, Australia Saab 9-3 SportSedan uznany za bardzo atrakcyjną ofertę rynkową, Szwecja Saab 9-3 SportSedan Arc uznany za…
dodano 23.08.2011 przez
Najwyższa ocena dla Saaba 9-3 SportSedan za Aktywne Zagłówki Saaba (SAHR2), Towarzystwo Ubezpieczeniowe Folksam, Szwecja Saab 9-3 SportSedan uznany za najlepszy samochód rodzinny, USA
dodano 23.08.2011 przez
Najwyższa ocena bezpieczeństwa foteli i zagłówków wg IIHS, USA oraz Thatcham, Wielka Brytania Pierwszy samochód z tytułem "Podwójnego Zwycięzcy" w testach zderzeniowych Instytut Bezpieczeństwa Drogowego,…
dodano 23.08.2011 przez
Złota nagroda „Najbardziej bezpieczny”, Instytut Bezpieczeństwa Drogowego, USA Najwyższa ocena „Znacząco lepszy od średniej” dla Saaba 9-3 SportSedan za wynik o 31% lepszy od średniej…
dodano 23.08.2011 przez
„Drugi najlepszy w swojej klasie” – dla Saaba 9-3 SportSedan (pierwszy Saab 9-5 Sedan) za wynik znacznie lepszy od średniej w segmencie, Instytut Badania Strat…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą