Wszystkie modele

Starsze

9-3 9-5 9-7X 900 9000 99
Opony
Części i akcesoria

Galerie

Saab 9-3

Model klasy średniej (segment D; od II generacji zaliczany do grupy premium) produkowany od 1998 roku. Saab wprowadził go jako następcę modelu 900 (nie ma nic wspólnego z modelem 93). Pierwsza generacja 9-3 była tylko zmodernizowaną wersją swojego poprzednika. Dzięki współpracy z koncernem General Motors, pod maskę auta trafił pierwszy w historii marki silnik diesla. W 2002 roku debiutował 9-3 drugiej generacji, tym razem jako zupełnie nowa konstrukcja. Znów stworzono ją jednak z udziałem GM, model powstał bowiem na płycie podłogowej GM Epsilon. W 2008 roku 9-3 przeszedł facelifting.

Generacje Saab 9-3

Karoseria Saaba 9-3 ma swój urok - jest prosta i pozbawiona "udziwnień", a mimo to bardzo elegancka i niezwykle charakterystyczna. Niepowtarzalny styl ma również kokpit, który okazuje się na dodatek czytelny, przejrzysty i prosty w obsłudze. Do jego wykonania użyto materiałów o przeciętnej jakości, ale postarano się o dokładny montaż. Słabą stroną wnętrza okazuje się przestronność - na tylnej kanapie jest dość ciasno, a w bagażniku przydałaby się garść dodatkowych litrów.

Dla najbardziej zagorzałych miłośników Saaba wybór silnika dla 9-3 nie powinien stanowić problemu, bo tylko kilka z nich to własne konstrukcje szwedzkiej marki. Wszystkie zasilane są benzyną, mają doładowanie i łańcuch rozrządu, a ich wysokiego spalania lepiej nie ograniczać montując instalację gazową. Znacznie oszczędniejsze, choć przy okazji także bardziej awaryjne, są diesle, z których najbardziej polecamy jednostkę 1.9 z Fiata. Mocnym punktem auta jest zawieszenie zapewniające bardzo dobre właściwości jezdne, a przy okazji dużą dawkę komfortu.

Saab 9-3 II. generacji okazuje się solidnie zbudowanym samochodem - usterkowy dach wersji kabrio, stukające zawieszenie, drobne problemy z alternatorem czy awarie nowoczesnych diesli nie są w stanie nadszarpnąć dobrego wizerunku. Choć szwedzka limuzyna jest dość egzotycznym autem, "pod skórą" kryje wiele podzespołów zaczerpniętych z Opla Vectry. Dzięki temu, większość części dostaniemy łatwo i po niewygórowanej cenie. Dużą zaletą auta okazuje się sytuacja rynkowa - jako, że większość egzemplarzy użytkują fani marki, znalezienie zadbanego egzemplarza to żaden problem.

Komentarze redakcji

Powagosław: Saab ma swój charakter, jego samochody można lubić lub nie, ale nie sposób pomylić ich z autami innych marek. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Saab to od dawna marka produkująca jedne z najbardziej oryginalnych samochodów jakie jeżdżą po naszych drogach. 9-3 nie jest wyjątkiem.
Luzacjusz: Saab od dawna urzeka mnie swoją innością. Może to jakieś szwedzkopodobne refluksy podświadomości z dzieciństwa? Gdy koledzy w podstawówce kochali się w dziewczynach z trzeciej klasy, ja śledziłem ruchy tych dwóch pszennych kusicielek z Abby w telewizorze. Dziś koledzy preferują niemieckie fury, a ja hołubię Szweda.

Silniki Saab 9-3

Saab 9-3 II - jaki silnik wybrać?

Obecnie już najtańsza wersja benzynowa, 2.0l 150KM, jest tak naprawdę wystarczająca. 9.5s do „setki”, 240Nm – jeździ się całkiem przyjemnie. Jednak to dopiero początek – wzmocniony wariant ma 210KM i świetnie wkręca się na obroty, do tego dynamikę oraz elastyczność zachowuje nawet przy dość wysokich prędkościach. Co ciekawe można również kupić Saaba 9-3, który „strawi” tankowanie biobaliw. W tym wypadku najsłabszy wariant wyciśnie z 2.0l 175KM – oczywiście dzięki turbosprężarce, zresztą jak cała reszta motorów benzynowych. To w zupełności wystarczy na nasze drogi, w razie czego można też wziąć wersję 200- lub 210-konną – ta druga jest sprzężona z napędem na wszystkie koła, który odejmuje trochę dynamiki. Diesel 1.9TTiD jest mały, do tego w podstawowej wersji liczy tylko 130KM. Kiepsko. Jednak uwaga, bo można się zdziwić. Ma 320Nm i do prędkości autostradowych jeździ co najmniej tak dobrze, jak 150-konna „benzyna”! Do tego można go też kupić w mocniejszym wydaniu – 160-konne może nie pozwala wbrew pozorom wyczuć jakiejś wyraźniej różnicy w jeździe, dopiero przy wyższych prędkościach robi się sporo dynamiczniejsze. Wariant 180-konny jest już ciekawszy – jego 400Nm momentu obrotowego naprawdę wgniata w fotel.

Publikacje o Saab 9-3

Czy warto kupić: używany Saab 9-3 (od 2002 do 2011)

Niebanalny samochód dla indywidualisty, który potrafi docenić elegancką linię nadwozia, minimalistyczne wnętrze oraz rozbudowaną paletę doładowanych silników. Pokrewieństwo techniczne z popularnymi modelami korzystnie wpływa na koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Saaba 9-3 drugiej generacji?

Saab 9-3 II - zabrakło do stypendium?
 
Nasz test Saab 9-3 II – zabrakło do stypendium

Podczas ścieżki edukacyjnej od podstawówki po studia można zaobserwować jedną zależność - niektórzy uczniowie najchętniej wydrapaliby sobie oczy w walce o oceny. Jakby nie było - taka rywalizacja jest warta swojej ceny, bo za zdobyte stypendium można wydać więcej na imprezy w weekendy. A jaką ocenę wywalczył...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Saab 9-3 - nadal ten sam Saab?

Jeśli czytasz te słowa to już wiemy o Tobie tyle, że chcesz wyróżnić się z tłumu i raczej nie należysz do fanów zglobalizowanej motoryzacji. Szukasz stylu i prestiżu. I auta pokroju Forda Mondeo czy VW Passata raczej Cię nie zadowolą. Także za świetnie znaną i jeszcze lepiej ocenianą Vectrą C pewnie...

Saab 9-3 Aero Cabrio 2.8 V6 - Prawie jak w bajce

Moc doładowanego V6, komfort jak w Mercedesie i świetna aerodynamika oszczędzająca fryzurę. Brakuje tylko napędu na cztery koła.

Długo oczekiwany

Po raz pierwszy można go było zobaczyć jeszcze jako pojazd koncepcyjny w roku 2003. Teraz Saab ujawnia wersję produkcyjną modelu 9-3 SportCombi.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Saab 9-3

Społeczność kierowców Saab 9-3autoWcentrum - społeczność Saab 9-3

najwyższe oktanyAuta - Saab 9-3

Saab 9-3 66,89

Saab 9-3 1.8t 64,04

Saab 9-3 74,58

Saab 9-3 Viggen 78,97

Saab 9-3 Saabina 76,22

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Saab 9-3

bogulo 30,11

mariodr1 30,13

mjregulski 30,10

rahim 73,02

grzesiek646 30,19

Strielok 31,39

vasco77 30,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Saab 9-3

Ilość spalanego paliwa na 100 kilometrów jazdy Saabolotem.
Ilość spalanego paliwa na 100 kilometrów jazdy Saabolotem. Ostatnio ćwiczę prawą nogę by przestała naciskać pedał gazu tak mocno. Wydaje mi...
2500 km z SAAB'em
2500 km z SAAB'em Szwed to mój nie pierwszy, a trzeci. Jednak Saab pierwszy, pomimo, że 9-3. Kup...
Kompletna wymiana wnętrza i poprawki na zewnątrz.
Kompletna wymiana wnętrza i poprawki na zewnątrz. Witam, Zacznę od początku - od bardzo dawna chciałem wymienić boczki w drzwia...
Czarna seria ;]
Czarna seria ;] Witam Ktoś niedawno pisał o czarnej serii...no niestety takie tylko tera chyb...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Saab 9-3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Saab 9-3
 

Najpopularniejsza wersja Saab 9-3

Saab 9-3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Saab 9-3
 

Saab 9-3 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Saab 9-3 Linear Saab 9-3 Linear
Rocznik: 2011. Przebieg: 134 000 km. Silnik: 1.9 96KM .
Cena: 42 900 zł 42 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »

Używane Saab 9-3

Saab 9-3
2.0 benzyna 210 KM
140 000 km, 2008
34 999 PLN
Saab 9-3
1.9 diesel 150 KM
170 000 km, 2005
19 000 PLN
Saab 9-3
1.9 diesel 120 KM
2008
35 900 PLN
Saab 9-3
1.9 diesel
80 000 km, 2008
44 000 PLN

Ocena auta Saab 9-3

Wybrane opinie

Saab 9-3 Hatchback 2.0 (154 KM)

Wszystko obija się o to, jakie egzemplarze wpadają człowiekowi w ręce. Niezależnie od marki samochodu, typu, silnika i czegokolwiek, napiszę maksymę: jak dbasz, tak masz, więc śmieszą mnie opinie ludzi, którzy mówię, że np. ten czy ten samochód to gówno, nigdy więcej tej marki czy cokolwiek. Ja osobiście skusiłbym się na Alfę Romero 156 z silnikiem 2.5 V6. Że niby nietrwały samochód, usterkowy?! xD Jak się ma pipe na oczach , nie potrafi się odróżnić dobrego egzemplarzu od podejrzanego, to trudno się dziwić, że później są narzekania. Ja osobiście nie narzekam na swoje wozidło. Mimo, iż nie do końca podoba mi się jego sylwetka (Saaby mają to do siebie, że trzymają swojej kilkudziesięcio letniej tradycji), mimo iż przydałoby się mu jeszcze trochę koni mechanicznych, nie żałuję wyboru. Karoseria zabezpieczona przed korozją, priorytetem jest tutaj bezpieczeństwo (Saab tego nie ukrywa). Bardzo wygodny, pojemny samochód (bagażnik 500 litrów) i co najważniejsze w przeciwieństwie do tego całego...

dodał: sir_ryszard
Saab 9-3 Hatchback 2.0 T (205 KM)

9-3 jest zbudowany na płycie podłogowej vectry i wiele elementów pochodzi z opla,chociażby chamulce.Nigdy nie byłem zwolennikiem opli bo to mało żywotne auta,ale za to częsci są łatwo dostępne i w umiarkowanych cenach.Gdy wsiadam do mojej 9-trójki coupe aero to uśmiech na twarzy sam się pojawia,bo wiem że jadę naprawę bezpiecznym samochodem(4 poduszki,abs,esp strefy kontrolowanego zgniotu) a dotego szybkim i żadko spotykanym na drodze.W stanach czy we włoszech takimi autami jedżą prawnicy i lekarze.W saabie nigdy nie zobaczycie ćwoka przyodzianego w dresiwo,tylko gościa który jes indywidualistą i ma poczucie estetyki oraz piękna.

dodał: miłośnik marki
Saab 9-3 Hatchback 2.2 TiD (115 KM)

Fajne auto. Z klimatem. Za to cene moglem kupic 3 lata mlodsze toledo, passata czy np. lagune. Nie zaluje decyzji. Moze dlatego ze czasami jestem fanem oldschoolu. Benzyna nie kosztuje mnie duzo. Jest bardzo komfortowe i przy dluzszych trasach mozna w nim odpoczac. Troche marne switala jesli porownywac z nowoczesniejszymi konstrukcjami. Deska rozdz. z samolotu + skora i inne dodatki rekompensuje jednak drobne niedogodnosci. Po za tym kazdy kto choc troche zna sie na samochodach,jak widzi saabika mowi: "Oo Saab... :)"

dodał: Tomek wwa / zapasowe_konto_tomka@wp.pl
Saab 9-3 SportKombi 1.9 TiDS (150 KM)

generalnie jestem wielbicielem SAAB-a więc dla mnie to auto marzenie (już nareszcie spełnione) więc moje opinie mogą być lekko subiektywne. Ogólnie samochód bardzo indywidualny, niepowtarzalny, powodujący, że niektórzy muszą czytać znaczek na masce żeby zobaczyć co to za marka, brak obaw (na razie) o zniknięcie lusterek lamp i innych łatwo dostępnych (i chodliwych) części ze względu na małą ilość aut tej marki i zapotrzebowanie na części - i niech tak zostanie. Polecam - nie będziecie żałować wyboru

dodał: tg-tgart@wp.pl
Saab 9-3 Hatchback 2.0 (154 KM)

Fajny samochod za nieduze pieniadze , dlugowieczny jak sie go polubi .... nie zrzuyca sie w oczy ale jak trzeba to moj rozwija 100km h w 8.5 sekundy ! Mozna spokojnie jechac 180 kmh przez niemcy lub 150 km h przez francje , w polsce wolw predkosc 120 km h ,maxymalnie auto rozwija 215 km h .Polecam Gaz sekfencyjny , super sprawa , tylko pamietajcie gaz spala sie w temp 900stopni C, benzyna 600 stopni C , wiec , znowu nie zylowacsamochodu bez potrzeb wtedy odplaci sie nam dluzszym zyciem...

dodał: Pawel

Galerie Saab 9-3

Saab 9-3X Saab 9-3 I Cabrio - galeria społeczności Saab 9-3 Sport Hatchback Saab 9-3 II SportSedan - galeria społeczności Saab 93 Saab 9-3 SportKombi Saab 9-3 Kombi 2007 Saab 9-3 Turbo X Saab 9-3 SportSedan Saab 9-3 Facelifting
Zobacz inne galerie Saab

Opinie o instalacji LPG

Saab 9-3

  • 1.
  • 5,00 Saab 9-3 I 2.0 i (130KM) 1999r.
    dodał: Kris H, 13.02.2013

    Fabryczna instalacja Vialle LPi działa rewelacyjnie. Moc auta na gazie nawet wyczuwalnie lepsza niż na benzynie, nawet praca jest jakaś równiejsza szczególnie na niskich obrotach. Spalanie jest średnio 1,5 l większe od tego z komputera. Zazwyczaj od 8,2 l do 11 w zimie(mierzone: poprzednie tankowanie/przejechane kilometry). Auto kupiłem od znajomego który sprowadził je z Holandii. Niestety auto miało już wówczas 207000 km i jak się okazało na mnie przypadło poniesienie kosztów remontu silnika:-)gdyż gniazda zaworowe i zawory były już powypalane. Również po roku jeden wtrysk nie działał poprawnie. Instalacja mało znana i większość zakładów nawet nie chciała sie podjąć kontroli i usunięcia usterki. Po szukaniu w necie znalazłem specjalistę z firmy LPi Konin, który sprawnie określił przyczynę i wymienił wadliwy wtrysk, dając na czas naprawy bez kosztów auto zastępcze. Generalnie instalacja jest z innego świata. Komputer gazowy nie oszukuje silnika, lecz wykorzystuje jego obliczenia do swojej kalkulacji czasu wtrysku. Instalka zczytuje parametry silnika z ECU i sama przełącza sie na gaz we właściwym dla siebie momencie i zazwyczaj jest to wcześniej niż mi się wydaje przez co w zimie auto praktycznie podgrzewa się w większości na gazie a nie na drogiej benzynie. A propos. Zeszłej zimy wystarczyło jedne tankowanie benzyny do pełna, tej jeżdżę codziennie i już musiałem dolać 20 l i obecnie 13.02 jest jeszcze pół baku :-))) Generalnie polecam tym co chcą oszczędną bezobsługową instalację dającą b.dobre parametry jazdy. Uważajcie na auta sprowadzane z Holandii, tam Vialle było już od ponad 10 lat więc jest ryzyko że tyle auto własnie jeździło na gazie, co może pociągnąć ryzyko remontu silnika...

  • 2.
  • 3,25 Saab 9-3 II 2.0t (175KM) 2004r.
    dodał: Piotr, 05.11.2014

    Problem jest z odpalaniem po nocy. Auto rzęzi przez kilka sekund aby odpalić. Gdy gaz jest wypalony do zera auto po nocy odpala na dotyk więc wydaje się, że jest jakaś nieszczelność ale nie udało się póki co niczego znaleźć.. Druga usterka to zbiornik paliwa który miał zbyt małą pojemność. Generalnie mam mieszane uczucia o tym zakładzie bo po okresowej wymianie filtrów w innym autoryzowanym zakładzie odmówili mi gwarancji u siebie i od teraz za części, które by się zepsuły a podlegają wymianie będą pobierać opłatę za robociznę. To jest jakieś niepoważne, bo ja wymieniałem filtry, nic innego nie było robione i robiłem to u autoryzowanego dealera STAGA! Dla osób spoza Krakowa to duży problem bo aby nie utracić ich gwarancji nawet z wymianą części eksploatacyjnych trzeba do nich jeździć. Dzwoniłem do STAGA do Białegostoku i są zaskoczeni całą sytuacją..

  • 3.
  • 5,00 Saab 9-3 I 2.0 (154KM) 2001r.
    dodał: Rafał, 17.01.2012

    5 generacja to miód-malina. Jedyna wada to koszt, dla 4 cyl. to ok. 7.000pln. W moim samochodzie instalacja jest od początku, kupiłem samochód w sierpniu 2011 (sprowadzony z Holandii) i po przejechaniu ok. 7.000km jest tak, jakby jej w ogóle nie było- przełącza się i pracuje niezauważalnie. Wskazania komputera odbiegają od realiów- w trasie gdy pokazuje 7.5l, w rzeczywistości gazu pali 10.5, w mieście delikatna jazda to min. 12.5l gazu + 0.7-1l Pb. Ale to silnik turbo, masa samochodu 1.5t. Generalnie jestem tą instalacją zachwycony, jeżdżę jak widać niewiele (do 15kkm rocznie), ale nie musiałem za nią płacić, więc same plusy. Saaba turbo z jego spalaniem bez gazu na pewno bym nie kupił/użytkował.

  • 4.
  • 4,00 Saab 9-3 II 1.8t (150KM) 2003r.
    dodał: witjas, 10.12.2010

    Polecam warsztat MCC Gas s.c. w Warszawie. Pracują w nim prawdziwi specjaliści. Saab z turbo według opinii na forach jest problemowy pod względem instalacji LPG, natomiast panowie z MCC na samym starcie zagwarantowali mi poprawną pracę silnika na instalacji KME którą mi zaproponowali założyć. Instalacja tuż po założeniu wymagała nastrojenia (2 wizyty nieodpłatnie) ale fachowcy poradzili sobie z tym bez problemów.

  • 5.
  • 5,00 Saab 9-3 II 2.0 Turbo (210KM) 2002r.
    dodał: sabturbo, 04.07.2012

    Kiedy kupilem to auto wiedzialem ze ma duzo mocy. jednak koszty na paliow mnie przerosly. zdecydowalem sie na zalozenie brc do silnikow uturionych., koszt to ok 3 tys. zwraca sie bardzo szybko. nie ma problemow z nim jezdze raz w roku na serwis. gaz zamontowalem w www.EGP.pl w warszawie. firme zdecydowanie moge polecic. fachow obsluga i przedewszystkim szybko zrobione.

  • 6.
  • 5,00 Saab 9-3 I 2.0 i T (185KM) 2001r.
    dodał: Jaroszek, 28.03.2011

    Wybralem instalacje BRC i jestem milo zaskoczony. Nie czuję żadnej różnicy w jeździe pomiędzy PB a LPG, spalanie mniej więcej na podobnym poziomie chociaż wszystko zalezy od tego jak sie jezdzi. Do tej pory żadnych problemów. Całość zamontowana w EGP w Warszawie. POLECAM!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Saab 9-3

Saab 9-3

165 komentarzy

113 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

rzeszotalskirzeszotalski

Mam Saaba 95 rok. prod. 2011. Auto jest z Włoch i potrzebuje nawigacji na Polskę. Może ktoś podpowie, jak to załatwić.

olo1310olo1310

Do czejzee: Witam
Jestem zainteresowana płytka do navi Saab 9-3 rok 2008.
Jaki jest koszt takiej płytki
pozdrawiam

szymongloszymonglo

Szukam mapy Polski do navu Saab 9-3, 2006, sport kombi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Saab

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
3 497
Przejechany dystans
2 610 602 km
Zatankowanego paliwa
134 242 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
676
Wydanych pieniędzy
384 656 zł
Średnie wydatki na auto
2 635 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
951
Wydanych pieniędzy
274 970 zł
Średnie wydatki na auto
1 883 zł
Zobacz dzienniki kosztów Saab (146)

Testy zderzeniowe Saab 9-3

Najnowsze testy zderzeniowe Saab 9-3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Saab 9-3 2.0t Cabriolet

Saab 9-3
2004

Saab 9-3

Saab 9-3
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Saab

Zużycie paliwa Saab 9-3

Na podstawie 386 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: TomekJ, dodano: 21.10.2012 21:17

Jeśli ktoś szuka ekonomicznego auta to źle trafił ale tragedii nie ma. Średnie zużycie paliwa w mieście to 12,5 litra, na trasie 10,5 przy prędkości 120-140 km/h. Co dziwne auto pali mniej w mieście przy dynamicznej jeździe, realne jest spalanie na poziomie 11 litrów w mieście ale mniej raczej nie. Polecam mocniejsze wersje bo zużycie paliwa minimalnie większe a różnica w dynamice jazdy ogromna. Części do Saaba 9-3 są w zaskakująco przystępnych cenach tak samo jak serwis. Proszę wsadzić między bajki opowieści o super drogim serwisie. Serwis i tak odwiedzam żeby przywitać się z mechanikiem bo auto jest niezawodne - oczywiście gdy jest odpowiednio serwisowane. Wyposażenie jest bogate, wnętrze jest bardzo trwałe i łatwe w utrzymaniu czystości. Nadwozie nie rdzewieje no chyba że było byle jak naprawiane. Generalnie polecam ten model ale z silnikiem 185 KM lub więcej

pełny raport Saab Hatchback 2.0 i

autor: zsak, dodano: 13.12.2010 08:44

Autko ma 200000 przebiegu robione serwisy w aso, olej co 15000 pełny syntetyk mobil1 Spalanie bardzo ładne w trasie na tempomacie tak przy 140km/h nawet na 6 l miłe zaskoczenie,podnosi się gdy podciągam go na poszczególnych biegach powyżej 5000ob,jazda płynna bez żyłowania,chociaż czasem przy wyprzedzaniu trzeba.Silnik bez jakiś usterek raz simering padł,zimą 10,1 l nie wiem skąd taka różnica,w zeszłym roku 9 nie przekraczał z tym że używany aktualnie na dystans 6km dziennie może z tego ta rużnica nie ma czasu się nagrzać.

pełny raport Saab SportSedan 2.0t

autor: Tomaj, dodano: 15.05.2014 09:15

Auto bardzo ekonomiczne, pod warunkiem nauczenia się go. Na początku auto paliło mi 13l choć muskałem gaz teraz gdy jeżdżę normalnie, hamuje biegami i przewiduje zachowania na drodze srednio pali 9l jeżdżąc 75%w mieście, Poznaniu.. Zaznaczę, że cały rok jeżdżę z klima i zazwyczaj ruszam pierwszy ze świateł. 6,2l osiągnołem jadąc ze spokojem do Gdańska przepisowo jak Bóg przykazał przewidując sytuacje na drodze. I na co komu diesel...

pełny raport Saab SportSedan 1.8t

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Saab 9-3

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Saab 9-3

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Saab 9-3
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Saab 9-3, oglądali także