Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Saab 9-3 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Saab 9-3

Lata produkcji: 1998 - 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D; od II generacji zaliczany do grupy premium) produkowany od 1998 roku. Saab wprowadził go jako następcę modelu 900 (nie ma nic wspólnego z modelem 93). Pierwsza generacja 9-3 była tylko zmodernizowaną wersją swojego poprzednika. Dzięki współpracy z koncernem General Motors, pod maskę auta trafił pierwszy w historii marki silnik diesla. W 2002 roku debiutował 9-3 drugiej generacji, tym razem jako zupełnie nowa konstrukcja. Znów stworzono ją jednak z udziałem GM, model powstał bowiem na płycie podłogowej GM Epsilon. W 2008 roku 9-3 przeszedł facelifting.
Saab ma swój charakter, jego samochody można lubić lub nie, ale nie sposób pomylić ich z autami innych marek. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Saab to od dawna marka produkująca jedne z najbardziej oryginalnych samochodów jakie jeżdżą po naszych drogach. 9-3 nie jest wyjątkiem. ~Powagosław
Saab od dawna urzeka mnie swoją innością. Może to jakieś szwedzkopodobne refluksy podświadomości z dzieciństwa? Gdy koledzy w podstawówce kochali się w dziewczynach z trzeciej klasy, ja śledziłem ruchy tych dwóch pszennych kusicielek z Abby w telewizorze. Dziś koledzy preferują niemieckie fury, a ja hołubię Szweda. ~Luzacjusz

Oceny Saab 9-3

Ogólna ocena
4,22
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Całokształt
WADY - Drobne usterki - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

Saab 9-3 II SportSedan
1.9 TiDS 150KM 110kW (2004-2010) 4,46
Auto ma 143000 mil. Kupilem je dwa lata temu jak mialo 95000. Co 8 tys mil zmieniam olej i filtry...i jade i jade i jade. Totalnie bezawaryjny pojazd, bardzo oszczedny, swietny na dalekie wypady. Bardzo polecam automat. Skrzynia (6) ma to do siebie, ze przy predkosci 140km(!)/h utzymuje 2 tys. obrotow co daje spalanie 5.2l/100km. Takie samo spalanie jest przy 120km/h. Przy 160km/h wzrasta do 6.3l/100km. Jedynym minusem tego auta jest...
dodano 2 lata temu przez Pawel
Saab 9-3 II SportSedan
1.9 TTiD PF 180KM 132kW (od 2005) 3,62
Chciałbym się podzielić swoją wiedzą z każdym użytkownikiem który zamierza kopić saaba , dlatego poproszę o wnikliwa lekturę: Auto przepiękne , nietuzinkowe , ładne nigdy się nie opatrzy , zwłaszcza w wersji AERO. Jednak na wyglądzie zewnętrznym kończy się wszystko co w tym aucie kocham ... no może poza funkcjonalnym środkiem Od samego początku po zakupie miałem ogromne problemy , po miesiącu okazało się że DPF jest zatkany - 2 opcje naprawy...
dodano 4 lata temu przez Janko muzykant
Saab 9-3 II SportSedan
2.0t 175KM 129kW (2002-2010) 3,77
Piękny z zewnątrz , serce wielkie i te ruchy !!! - karoseria , moc i jazda = :) Ale te drobiazgi ( jakość wykonania ) ujmują trochę radości , a dobija kompletnie serwis ( od wejścia do wyjścia - świat stanął w miejscu w latach 80-tych ) . A to serwis ( jakość , szybkość , ceny , ustalanie i usuwanie przyczyn usterek oraz podejście do klienta , komfort itd.) ma wpływ na kolejną decyzję zakupu nowego auta !!! Ale widać , że nie każdy potrafi...
dodano 7 lat temu przez Pepe

Dane techniczne Saab 9-3

Moc silników 115–280 KM
Pojemność silników 1,8–2,8 l
Prędkość maksymalna 190–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,5–13,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Saab 9-3
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 8410
Koszt ogólny 14,42 PLN
LPG17.37 PLN
ON32.64 PLN
PB52.01 PLN
Wydatki serwisowe 9,54 PLN Pozostałe wydatki 7,42 PLN

Publikacje o Saab 9-3

Newsy o Saab 9-3

AUTOCENTRUM.PL S.A.