Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia I Hatchback

Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia I   1999 - 2008
    Skoda Fabia I
    • Wybierz generację

    • Fabia III (2014 - teraz)
    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia I

Silniki Skoda Fabia I Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia Combi - większa, niż myślisz
 
Nasz test Skoda Fabia Combi

Najpopularniejszy samochód przedstawicieli handlowych doczekał się nowej odsłony. Oto jest. Nowa Skoda Fabia Combi. Przejechaliśmy się nią po Nicei, by sprawdzić, co oferuje.

Skoda Fabia III - ładniejsza, wygodniejsza, bardziej multimedialna
 
Nasz test Skoda Fabia 1.0 MPI Style

Ofensywa modelowa Skody trwa. Po Citigo, Rapidzie i Octavii przyszedł czas na nową Fabię, która cieszy oko, zapewnia wyższy komfort i jest bardziej bezpieczna od poprzedniczki. Zmiany na lepsze nie przeszkodziły w zachowaniu akceptowalnych cen.

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia służbowóz 65,20

Skoda Fabia 57,83

Skoda Fabia prawie_roomster 58,20

Skoda Fabia Szczecin 60,30

Skoda Fabia niebieski żółw 59,86

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

deanna 57,14

KRZYCHU303 50,57

humvee5 95,04

lukas110 81,87

misiaczek777 44,74

Tusia8510 52,22

leppacat 54,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Więcej światła do jazdy w nocy - mini test żarówek H4 Philips X-treme Vision
Więcej światła do jazdy w nocy - mini test żarówek H4 Philips X-treme Vision Witam Pod koniec grudnia, mając na uwadze coraz częstsze jazdy w nocy, postan...
Przebieg
Przebieg Tym razem przesyłam fotkę z przebiegiem 150 tys. mojej "Żabki" Gdzieś na A4 pod...
Upominki - miły gest!
Upominki - miły gest! Witam! Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami miłym akcentem, który miał miejsce...
Grzechotnika czas zabić!
Grzechotnika czas zabić! Witam wszystkich! Skoda pomyka wciąż dziarsko połykając kolejne kilometry lec...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Audi A1
1.4 TFSI CoD (150 KM)
Opel Corsa
1.2 (70 KM)
Opel Corsa
1.2 Twinport ECOTEC (85 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Fabia Rs Skoda Fabia Rs
Rocznik: 2012. Przebieg: 14 025 km. Silnik: 1.4 133KM .
Cena: 49 900 zł
Skoda Fabia Classic Skoda Fabia Classic
Rocznik: 2012. Przebieg: 86 341 km. Silnik: 1.2 44KM .
Cena: 26 900 zł

Ocena auta Skoda Fabia I Hatchback

  • Średnia ocena
    na podstawie 1377 opinii
  • 3,88
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Samochód troche drogi, jeżeli brać pod uwagę usterki. Skrzypienie plastiku świadczy o niedbalstwie konstruktorów (źle dobrane polimery i źle dopracowane profile), pojawienie się denerwującego turkotu po 17tys.km jest oznaką, że celowo zastosowano materiały o niskiej jakości, czyli trzeba się pozbyć samochodu do 3 lat. Autoryzowany serwis od ponad roku walczy dzielnie z wadliwym zamkiem centralnym, swiadczy to o braku ich fachowości. Są również niechlujni, podczas serwisu olejowego zalali silnik 2 cm powyżej dopuszczlnej normy (powyżej przegięcia na bagietce) i nieuczciwi, bo wstawili w ramach naprawy gwarancyjnej nieoryginalne cząści zamienne i nic o tym nie powiedzieli i spowodowali dodatkową usterkę zamka centralnego. Podczas zakupu, sprzedawca zachęcając kłamał i przeważnie udzielał wymijających odpowiedzi na szczegółowe pytania. Nie dotrzymali terminu sprzedaży i jeszcze byli aroganccy podczas rozmowy. Jeżeli ktoś chce wiedzieć gdzie tak jest, to chętnie wskaże ten serwis (proszę napisać...

dodał: bubu
Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Jestem teraz na kontrakcie we Francji i podrozuje dosc czesto na trasie POL-FR via Niemcy Skoda Fabia 1.4 16V, rocznik 2005. Wedlug producenta samochod ma 75 KM i Vmax=170km/h. Przemierzajac cale Niemcy w poprzek moge sprawdzic moje auto na naprawde dobrych autobahnach. Jakiez bylo ostatnio moje zaskoczenie gdy po zatankowaniu na Shellu V-Power´a (oczywiscie niemieckiego) moja Skoda na lewym pasie autostrady "przekrecila" ze sporym okladem licznik (a jest na nim 200 km/h), bylem w szoku jak z drogi zjezdzal mi gosciu BM-ka serii 5 (on zreszta tez). Tylko ze zaraz skonczyla sie gorka i jak wjezdzalem pod kolejna samochod wytracil predkosc do 160 km/h :(. Mozna pojechac taka Skoda ok 200 mk/h ale przy sprzyjajacych warunkach, z gorki na niemieckiej autostradzie i tam zatankowanym paliwie, uwiezcie roznica jest naprawde wielka jesli chodzi o paliwko, Niemcy maja najlepsze (nie chrzczone). Nawet we Francji leja do baku badziewie! Pozdrawiam wszystkich fanow duzych predkosci, nie zabijcie...

dodał: macrog@wp.pl
Skoda Fabia Hatchback 1.4 (60 KM)

W zasadzie samochód sprawował się dobrze, do momentu pierwszej wizyty w ASO, wówczas powoli zaczął szwankować silnik, zawieszenie i układ kierowniczy. Uważam, że samochód jest dobrze skonstruowany, niestety w ASO spotyka się czasami wadliwy sprzęt diagnostyczny(to sugestia jednego "życzliwego", aczkolwiek bojącego się o utratę pracy pracownika), a przede wszystkim nie wyuczoną załogę (mechanik po licznych jego błędach, które udowodniłem mu sam - jestem technikiem, chociaż laikiem w dziedzinie samochodów, udało mi się dowiedzieć, że certyfikat wywieszony w salonach Skoda P... w pomorskiem są na wyrost. Nie są bowiem szkoleni, jak się dowiedziałem (choć , jak podejrzewam, być może parę osób jest wyszkolonych, aby można pokazać w razie czego papier, generalnie jednak na warsztacie trudno odnieść takie wrażenie) ani w Poznaniu w fabryce, ani w Mlada Boleslaw, a jedynie "starsi ich koledzy co nie co przyuczają, gdy znajdzie się jakich przypadek w serwisie". SKODA AUTO POLAND mogłaby się porządnie...

dodał: pechowiec
Skoda Fabia Hatchback 1.4 16V (75 KM)

samochód nie sprawia większych problemów w eksploatacji polecam dla ludzi spokojnie jeżdżących dobrze rozwinieta sieć serwisowa w Eropie zjeździłem nim 2 razy cała Chorwację w górach się bardzo dobrze sprawował z boksem na dachu i pełnym obciążeniem na tle fiata brava 1.2 nie wypadał wcale żle, choć brava jest samochodem wyższego segmentu. Bagażnik na trasę i pełny sprzęt campingowy troche mały ,ale od czego są boksy .Spalanie z boksem o 1 litr więcej na 100km.Nie jest to samochód dla rajdowca czy człowieka potrzebującego wrażeń na drodze.Wystarczający dla rodziny i do pracy.Możemy pozazdrościć Czechom inwencji i rozsądku. Naprawdę dobry samochód.Pozdrawiam wszystkich fabiowiczów.I tych szalejących z mocniejszymi silnikami jak i tych z dobrym czeskim silnikiem 1.4 drgania na wolnych obrotach są wywołane doborem wtrysku z wolswagena zanika to już w silnikach 1.4 75kM u mnie po około 15tys.olej pełny syntetyk castrolTXT

dodał: Roman
Skoda Fabia Hatchback 1.4 (68 KM)

są chwile kiedy mnie to auto wkurza. Trzeszczy deska rozdzielcza, głośno pracuje dmuchawa nagrzewnicy szczególnie na wyższych obrotach. W lecie w czasie jazdy z otwartymi szczególnie z tyłu oknami potrafi w aucie zrobić się niemiłosierny dudniący hałas. Co do awarii to tak: przebieg 8000 - uszkodzony włącznik stop, przebieg 20000 łączniki stabilizatora, ponownie po przebiegu 40000, po 40000 stabilizator - rozpadły mu się tulejki, które są niewymienialne, po 60000 termostat w układzie chłodzenia silnika się rozleciał, po 64000 coś się dzieje ze wspomaganiem kierownicy- prawdopodobnie padł czujnik obrotów kierownicy, oby nie była to pompa wspomagania (cena 2000 zł) dopiero z tym muszę jechać do serwisu. Niestety gwarancja 2 letnia w Polsce obowiązuje dopiero od początku tego roku. W przypadku np Niemiec wszystkie te usterki musiałby pokryć producent zaś w Polsce musiałem większość napraw pokryć z własnej kieszeni.

dodał: andrzej@abcbazyl.pl
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia III Kombi 1.2 TSI 110KM - galeria redakcyjna Skoda Fabia Sedan Skoda Fabia 1.2 HTP 60 KM - galeria redakcyjna Skoda Fabia I Sedan Skoda Fabia RS 2010 Skoda Fabia Kombi RS Skoda Fabia II Combi Facelifting Monte Carlo (2014) Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia 2010 Skoda Fabia - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
37 488
Przejechany dystans
234 421 667 km
Zatankowanego paliwa
1 218 820 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 855
Wydanych pieniędzy
1 389 099 zł
Średnie wydatki na auto
1 146 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 571
Wydanych pieniędzy
2 506 227 zł
Średnie wydatki na auto
2 068 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 212)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia 1.2 TSI 'Ambition', LHD
2014

Skoda Fabia
Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia I Hatchback

Na podstawie 874 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: rooonin, dodano: 16.01.2013 16:43

Samochód "bajka" dla kobiety (do pracy, wypady po za miasto, na zakupy), która nie traktuje auta jak bolida Formuły 1. Jeśli tylko sie o niego dba, regularnie serwisuje i wymienia płyny ekspleatacyjne i nie wlewa do baku najgorszych odpadów po pieczeniu frytek to nasz samochód potrafi nam się odwdzięczyć na stacji benzynowej. Największe spalanie jakie odnotowałem to 6 litrów zimą w mieście (Łódź),korki i światła. Najmniejsze trasa do 90km/h stała prędkość 3,4 litra ale średnio na takiej trasie wychodzi 3,7l. Przy normalnej jeździe mieszanej spalanie w granicach 4,5 litra. Podane wartości wyliczone na podstawie prowadzonego dziennika spalania dla tego pojazdu a nie wskazań komputera. Komp. zaniża średnio o ok. 0,4l.

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 SDI

autor: ciepły, dodano: 19.12.2013 19:48

ile uzytkowników tyle opinii,czytajac niektóre opinie kierowców o tym samochodzie mozna uznac ze to nie udany samochód co jest bzdura!!!jak na 1.4 dynamika jest swietna spokojnie mozna wymijac,spalanie nawet przy 120km/h wynosiło 5.7-6.0 Auto tylko w miescie duzo pali.Ja dojezdzam do pracy 60 km i moje spalanie wynosi od 5.7 do 6.0 litrów.Auto jest godne polecenia,komfortowe swietnie dopracowane i oszczedne, w takich pienadzach nie dostaniemy nic lepszego.Jest duzo opinii ze 6 litrów to duze spalanie a przeciez to jest mało tylko paliwo jest drogie.Auto wzorowe i godne polecenia!!!

pełny raport Skoda Hatchback 1.4 i 16V

autor: cyc, dodano: 21.01.2010 23:17

Wiec autko nie jest zbyt oszczędne, możne dlatego ze żeby się normalnie poruszać trzeba je ostro cisnąc. Maksymalne spalanie jakie uzyskałem zima przy świrowaniu w mieście to 11 litrów!!!!! Ale w mieście w 8 się mieści przy zwykłej jeździe. Na trasie z poznania do warszawy (ok 330km)przy dosyć dynamicznej jeździe tzn 3 godziny spaliła mi 6,4 litra wiec rewelacyjnie. Auto bez awaryjne, mam od nowego i po 240tys km fabia jeździ jak nowa:) przyspieszenie zaczyna się od 3000 obrotów a na 5 biegu przy 130km/h maksymalna prędkość jaka osiągnąłem to ok 180 wiec to auto pomimo 60 koni nie jest wcale takie wolne:)

pełny raport Skoda Hatchback 1.4
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia I Hatchback

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia I Hatchback

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia I Hatchback
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także