Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,6
Deklaracja producenta
11,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW (w l/100km)
Średnie zużycie
14,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
13.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.6

Lista raportów zużycia paliwa (27)

15,2
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Na trase złote auto jednak po zakorkowanym miescie pali ok 20l gazu na 100% co nie jest dla niego jakims wielkim wyczwyczynem.
15,7
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
15,6
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Na drogach krajowych można zejść poniżej 10 litrów gazu. Na drogach szybkiego ruchu, przy jeździe z prędkością 140-150 km/h i spalanie wyszło 11,8 więc nie jest źle. Gorzej auto wypada w mieście, ale jednak też masa pojazdu robi swoje.
10,3
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Jest ok
11,9
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
11,9
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
11,5
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
17,0
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Spalanie kosmiczne. Wiadomo, prawie dwutonowa limuzyna, automat, napęd na 4 łapy i niemal 200 koni pod maską musi palić. Ale zasięg 250 km w mieście i niecałe 400 w trasie to porażka (oczywiście na LPG). Koszty serwisowania stosunkowo niewielkie, niestety awaryjność dość duża, co oznacza że mimo tanich części zamiennych i robocizny i tak jest drogo.
14,7
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Ogólnie nie jest to oszczędne auto ale, z instalacją gazową naprawdę daje rade. Koszt przejechania 100km jest porównywalny z silnikami 1.6/ 1.8 które mają o połowe mniejszą moc. Mam automatyczna skrzynie i Quattro także przez to też spalanie jest podwyższone myśle że przednio napędówką z manualem da sie zejsć poniżej 10 L na trasie, ale za to tracimy na prowadzeniu i wygodzie :). Quattro jest naprawde ciekawym napędem, jeżdzę również mercedesem CLK który też bardzo dobrze sie prowadzi ale na ostrzejszych zakrętach nie dorównuje A6. Moim zdaniem A6 mogłoby być trochę bardziej nadsterowne ale to tylko moja opinia. Częsci nie są tanie, jest dosć awaryjne chyab najbardziej awaryjne ze wszystkich aut jakie miałem, bardzo często można trafić na bardzo nietypowe, wręcz magiczne usterki trudne do ustalenia przez zwykłęgo użytkownika. Mimo wszystko jest to fajne autko można jechać nim 200km/h na tempomacie i bez problemu sobie radzi, oczywiście spalanie wyjdzie nam wtedy ok. 28 L LPG ale emocje niestety kosztują :)
14,2
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Koszty zawsze chciałbym mieć niższe, ale za to co oferuje ten samochód i biorąc pod uwagę instalację gazową to ekonomika jest na przyzwoitym poziomie. Koszt tankowania gazu jest na prawdę niewielki w stosunku do benzyny.
10,0
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5 Sedan