Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,3
Deklaracja producenta
11,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa: 12.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 17.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe: 10.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa: 13.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 17.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe: 10.7

Lista raportów zużycia paliwa (24)

10,3
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Jest ok
11,9
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
11,9
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
11,5
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
17,0
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Spalanie kosmiczne. Wiadomo, prawie dwutonowa limuzyna, automat, napęd na 4 łapy i niemal 200 koni pod maską musi palić. Ale zasięg 250 km w mieście i niecałe 400 w trasie to porażka (oczywiście na LPG). Koszty serwisowania stosunkowo niewielkie, niestety awaryjność dość duża, co oznacza że mimo tanich części zamiennych i robocizny i tak jest drogo.
14,7
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Ogólnie nie jest to oszczędne auto ale, z instalacją gazową naprawdę daje rade. Koszt przejechania 100km jest porównywalny z silnikami 1.6/ 1.8 które mają o połowe mniejszą moc. Mam automatyczna skrzynie i Quattro także przez to też spalanie jest podwyższone myśle że przednio napędówką z manualem da sie zejsć poniżej 10 L na trasie, ale za to tracimy na prowadzeniu i wygodzie :). Quattro jest naprawde ciekawym napędem, jeżdzę również mercedesem CLK który też bardzo dobrze sie prowadzi ale na ostrzejszych zakrętach nie dorównuje A6. Moim zdaniem A6 mogłoby być trochę bardziej nadsterowne ale to tylko moja opinia. Częsci nie są tanie, jest dosć awaryjne chyab najbardziej awaryjne ze wszystkich aut jakie miałem, bardzo często można trafić na bardzo nietypowe, wręcz magiczne usterki trudne do ustalenia przez zwykłęgo użytkownika. Mimo wszystko jest to fajne autko można jechać nim 200km/h na tempomacie i bez problemu sobie radzi, oczywiście spalanie wyjdzie nam wtedy ok. 28 L LPG ale emocje niestety kosztują :)
14,2
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Koszty zawsze chciałbym mieć niższe, ale za to co oferuje ten samochód i biorąc pod uwagę instalację gazową to ekonomika jest na przyzwoitym poziomie. Koszt tankowania gazu jest na prawdę niewielki w stosunku do benzyny.
10,0
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
14,4
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
11,3
Liczba komentarzy: 1
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Samochod posiadam od 2 lat i zrobilem nim 30 tys. km. Nigdy nie mialem awarii i w sumie to nic sie w nim nie popsulo. Zaraz po kupnie wymienilem kompletny rozrzad - koszt okolo 1100 z robocizna na orginalnych czesciach - czy to drogo? za diesla 1.9 tdi wyjdzie podobna kwota. Po za tym tylko koszty eksploatacyjne: tarcze, klocki, wymienilem rowniez 2 wahacze ktore sie wybily oraz koncowki drazka kierowniczego. W samochodzie mam instalacje lpg, ktora regularnie serwisowana nie sprawia zadnych klopotow - a koszt przejechania 100 km to okolo 33 zl. Mozna wiec powiedziec ze samochod jest wbrew pozorom ekonomiczny.
17,1
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C5
Witam, ja czytam te raporty to jestem w szoku...Jestem ciekawy czy podane wartości spalania są prawdziwe , a ja jeżdżę innym autem niż wy panowie/panie. Owszem mój jest z USA i ma moc z książki 200KM a nie 193KM ale różnice nie powinny być tak duże. Mam tez pytanie , kto z was jeździ tym autem w trasie do 120km/h :) przecież to męka a nie jazda, chyba że mówimy o krajowej 11 :) i kto z was potrafi się powstrzymać od naciśniecia magicznego przycisku przy full gazie pod pedałem przy wyprzedzaniu w automacie. Kolejna sprawa, czytałem o 7,5 sek do 100km/h - przesada:) mierzyłeś kolego ? mój na 17 calowych felgach ma około 9 sek. a max w Polsce na A4 215 - trzeba naprawdę poczekać przy quattro aby zrobic ponad 200km/h. Dodoam, że stan silnika oraz zawieszenia etc. jest pod stałym moim dozorem, wszystko jest wymienione co ma być oleje , płyny równiez w skrzyni, filtry , idt.itd. oceniam jego stan jako wzorowy...to są jego osiagi i prawdziwe spalanie. Jeśli może byc inaczej to z checia sie spotkam i porozmawiam. Być może jest coś nie tak w mojej szczerości :) pozdrawiam!
Audi A6 C5 Sedan