Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I

Podsumowanie 94 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Ford Focus I 2.0 16V 130KM 96kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
59,21 zł
38
9,4
62,29 zł
10
8,7
57,75 zł
29
Silnik Benzynowy Ford Focus I 2.0 16V 130KM 96kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,7
32,78 zł
7
9,6
26,96 zł
5
10,7
30,05 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (94)

8,3
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
10,0
Ford Focus I
Sedan 2.0 16V 130KM 96kW
9,9
Ford Focus I
Sedan 2.0 16V 130KM 96kW
Jestem pod wrażeniem, jeżeli chodzi o spalanie. Użytkuję 2 lata. Na A4 trasa Tarnów-Kraków 110km/h 8,7l. Oszczędna jazda trasa 15 km w porze letniej - 9/9,5, ta sama trasa ale żyłowanie silnika 10l. Zimą należy dodać plus 1l do tych danych. Na każde 1000 km połyka 10l benzyny, ale to naturalne, w końcu silnik 2.0 musi coś połknąć :). Jedyne co mnie denerwuje to, że bierze olej mimo remontu silnika, no ale cóż.. nie ma samochodu idealnego.
9,7
Ford Focus I
Sedan 2.0 16V 130KM 96kW
8,0
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Bardzo fajne auto, kombi założyłem gaz i mam przejechane 20000 km w pół roku. Przebieg przy zakupie 165 tys. Auto z niemiec było zdrowiutkie, po zimie na naszych drogach zrobiło się troche rude, dobrze że w progi nalałem środka konserwującego. A rdzę na podwoziu cortaninem teraz potraktowałem. Silnik wystarczający 2.0 130 km daje rade. Wiadomo 170 było by lepiej. Jeżdzę po terenie pagórkowatym i górskim. Gaz Landirenzo bez lubryfikacji, dotrysk benzyny. Trafiłem fajną sztukę klocki i zawieszenie itd. z motorcrafta. Postaram się go utrzymać w dobrym stanie.
8,0
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
Dziennik kosztów dla Ford Focus I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,3
l/100km
9,2
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
13,0
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
0,0
Ford Focus I
Sedan 2.0 16V 130KM 96kW
9,9
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
Minimalne spalanie zanotowane w trasie 7,3 l /100, jazda w naprawde ciezkich warunkach zima 70-90 km/h na 5 biegu. Przy normalniej jezdzie w trasie około 8l/ 100. W mieście spalanie około 12l /100, bez szaleństw.
9,5
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Pewne, zgrabne auto o świetnej architekturze i ergonomii. Duża przestrzeń ładunkowa. Bardzo wygodne fotele z przodu. Elastyczny i dynamiczny silnik zachęcający do przyciskania, dający ogromną frajdę i satysfakcję z jazdy. Czytelne i dobrze rozmieszczone wskaźniki kontrolne. Bardzo dobre radio. Nawet z przyczepą auto sprawnie przyspiesza. Pewne, niezawodne hamulce (4xtarcze). Doskonała widoczność umożliwiająca precyzyjne manewrowanie. Duży obszar przednich wycieraczek. Nawet teraz po przejechaniu 165tys km auto uzyskuje fabryczne parametry. Ostatnio na bezpiecznej autostradzie testowałem max prędkość. Wskazówka doszła do końca zakresu ! Wady Dość częsta konieczność wymiany łączników stabilizatorów ale koszt jest niewielki. Chciało by się by mniej palił. Średnia cena 1 km liczona na dystansie 50tys km ze wszystkim: (paliwo, naprawy, OC,AC) to 0,81 zł USTERKI Po kolei w miarę starzenia: Łączniki stabilizatorów, wymiana cewki zapłonowej, awarie el. podnośników tylnych szyb, wymiana linki gazu 2 x naprawa chłodnicy wspomagania (przecieki w punktach styku aluminium ze wspornikami mocującymi), wymiana skraplacza (chłodnicy) klimatyzacji po 160 tys. No i teraz - wibracja w przodzie po mocnym przyciśnięciu powyżej 120km/godz
Ford Focus I