Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa S

Luksusowa limuzyna klasy wyższej (segment F), flagowy model Mercedesa, produkowany od 1972 roku. Właśnie wtedy w nomenklaturze marki oficjalnie pojawiła się nazwa „Klasa S” (wcześniej używano jej potocznie). Za poprzedników modelu uważa się serie: „Ponton” (W180 i W128), „Fintail” (W111 i W112) oraz W108. Klasa S to najpopularniejszy samochód w swojej kategorii na świecie - sześć dotychczasowych generacji modelu znalazło ponad 3 miliony nabywców. Najnowsza debiutowała w 2013 roku. „Eska” jest też jedynym Mercedesem w historii, który wygrał plebiscyt na Europejski Samochód Roku (1974 r.).

Generacje Mercedes Klasa S

Klasa S W222

Mimo że ma monstrualne rozmiary, nie wygląda jak wieloryb na kołach. Mimo że tu i ówdzie demonstruje swoją nowoczesność, prezentuje się jak na dostojną limuzynę przystało. I mimo że kosztuje krocie, nie obnosi się z tym ponadnormatywną ilością chromów czy innych “świecidełek”. Taka jest właśnie klasa S - auto, które co prawda robi wrażenie, ale robi to w bardzo dystyngowany sposób.

Prezencja wnętrza to już zupełnie inna bajka. Na jego efektowny, może nawet zbyt widowiskowy wygląd pracuje kilka elementów. Pierwszym jest wykończenie - materiały, pochodzące oczywiście z najwyższej możliwej półki, są mocno zróżnicowane. Sporo zamieszania robią też detale potrafiące przyciągnąć wzrok jak magnes. Kolejnym elementem są gigantyczne wyświetlacze, które - ku uciesze miłośników tabletów - zastąpiły tradycyjne zegary. Klasyczne jest na szczęście rozmieszczenie przycisków pokładowych, ale i tak obsługa kokpitu wymaga zajrzenia do instrukcji obsługi.

Oceniając wnętrze w kwestii komfortu podróżowania, dostrzegamy w zasadzie tylko jeden problem - niemożność odpowiedzenia na pytanie, czy lepiej podróżować za kółkiem, czy lepiej z tyłu. Ogromna ilość wolnej przestrzeni, fotele, dla których określenie “wygodne” byłoby nie tyle niedopowiedzeniem, co wręcz obelgą, jak również przebogate wyposażenie i skrupulatne wyciszenie składają się na obraz limuzyny, z której nie chce się wysiadać - nawet z perspektywą pobytu w najlepszej restauracji czy najlepszym hotelu.

Komfortowe wnętrze byłoby oczywiście niczym bez komfortowego zawieszenia, ale i w tym przypadku Mercedes klasy S W222 pokazuje, że uprzyjemnianie jazdy opanował do perfekcji. Kompensowanie nierówności w stopniu idealnym jest zasługą nie tylko układu jezdnego, ale również elektroniki, która filmuje drogę przed pojazdem i dostosowuje podwozie do zarejestrowanych kamerą przeszkód. Cały ten technologiczny majstersztyk nieźle sprawuje się także podczas pokonywania łuków, mimo że masa auta jest niebotyczna.

Siedzenia z funkcją wentylacji czy masażu, podgrzewane podłokietniki, rozbudowany zestaw multimedialny dla pasażerów z tyłu, system audio gwarantujący doznania słuchowe niczym w filharmonii oraz wykończenia wnętrz z włókna węglowego czy skóry nappa to tylko część z nieprawdopodobnie długiej listy wyposażenia “eski”. Problem w tym, że za większość dodatków (włącznie z kamerą rejestrującą nawierzchnię przed autem) trzeba dopłacać, i to słono. Kogo jednak stać, ten będzie wniebowzięty.

Klasa S W221

Klasa S już z zewnątrz informuje, że mamy do czynienia z samochodem wartym potężną ilość gotówki. Karoseria o gigantycznych rozmiarach i masywnych kształtach prezentuje się może nieco ociężale, ale sprawia, że widząc auto na drodze czujemy respekt. Elegancji dodają nadwoziu liczne elementy chromowane, a nieco agresywności – dwie wyraźnie zaznaczone rury wydechowe. Auto przeszło w 2009 roku face-lifting, który przyniósł karoserii odnowione światła przednie i tylne, przeformowane zderzaki, jak również nowe lusterka boczne.

Zaglądając do wnętrza nie zaskoczą się ci, którzy po ogromnym nadwoziu spodziewają się ponadprzeciętnie obszernej części pasażerskiej. Oprócz niczym nie skrępowanej swobody ruchów kabina oferuje także fotele, które dzięki dopracowanemu wyprofilowaniu gwarantują królewskie warunki podróżowania. Podkreślić należy ich wszechstronną regulację sterowaną elektrycznie, która mimo skomplikowania konstrukcji okazuje się bajecznie prosta w obsłudze.

W kokpicie otaczającym kierowcę panuje atmosfera niczym nie skrępowanego luksusu. Ekskluzywne materiały wykończeniowe połączono tu z jakością spasowania elementów na najwyższym poziomie oraz bardzo bogatym wyposażeniem. Do cech tych dodano ponadto nadzwyczajną przejrzystość – zegary okazują się czytelne, a obsługa urządzeń pokładowych jest w miarę prosta. „Przyczepić” można się jedynie do samej stylistyki kokpitu – choć nie sposób odmówić jej szykownego charakteru, próżno w niej szukać jakichkolwiek designerskich „smaczków”.

Kto oczekuje od limuzyny układu jezdnego o sportowym „zacięciu”, ten powinien wybrać się do konkurencji Mercedesa (np. po BMW serii 7). Kto jednak podróżując w ultra-wygodnym wnętrzu pragnie przede wszystkim komfortu, powinien wybrać właśnie „Merca”. Klasa S pokonuje większość nierówności tak, jak gdyby ich w ogóle nie było, a poczucie izolacji od tego, co dzieje się na zewnątrz wzmaga dodatkowo perfekcyjne wyciszenie. Spokój podróżowania gwarantują też zaawansowane systemy bezpieczeństwa, które skutecznie wspomagają prowadzenie tego kilkutonowego kolosa.

Jeśli o systemach bezpieczeństwa mowa, już w standardzie nabywca S-klasy dostaje ich całą masę – seryjny jest m.in. asystent wspomagania koncentracji Attention Assist, układ Adaptive Brake wspomagający hamowanie, jak również system Pre-Safe, który zmniejsza skutki ewentualnej kolizji. Jeśli chodzi o elementy podnoszące komfort podróżowania, w standardzie znajdziemy m.in. rozbudowaną klimatyzację sterowaną automatycznie, skórzaną tapicerkę oraz podgrzewanie foteli. A, że cena zakupu flagowego Mercedesa jest zaporowa, to już inna sprawa…

Klasa S W220

Podchodząc do stylizowania W220, Mercedes postanowił zakończyć erę ociężałych klas S, rozpoczynając czasy znacznie łagodniejszych i nowocześniejszych kształtów. Nieco stylistycznej ogłady zafundowano też wnętrzu, fundując mu przy okazji materiały i wyposażenie, o których większość użytkowników aut może tylko pomarzyć. Nie zapomniano oczywiście o wygospodarowaniu potężnej ilości miejsca dla podróżnych, zamontowaniu obszernych i nieprawdopodobnie wygodnych foteli oraz dopracowaniu wyciszenia.

Mimo, że topowa limuzyna Mercedesa sporo waży, nie ma problemów ze sprawnym przyspieszeniem. To oczywiście zasługa mocnych silników, z których najgodniejsze polecenia są benzynowe motory 3.2 i 3.7 - żwawe, nieprzesadnie paliwożerne i bardzo trwałe. Odradzić należy z kolei zakup modelu z dieslem pod maską - oba "ropniaki" gwarantują nie tylko świetną relację osiągów do spalania, ale i sporą usterkowość. Tradycyjnie dla klasy S, komfort jazdy stoi na najwyższym możliwym poziomie.

Jako nowy, Mercedes klasy S W220 kosztował krocie, ale teraz można go kupić w całkiem atrakcyjnych cenach. Nie dajmy się jednak zwieść - umiarkowane koszty zakupu wcale nie oznaczają, że eksploatacja będzie tania. Wręcz przeciwnie - skomplikowana budowa i drogie części generują niebotyczne koszty. Niestety, w kwestii niezawodności auto nie świeci przykładem - pneumatyczne zawieszenie często niedomaga, automatyczna skrzynia "pada" po stosunkowo niewielkich przebiegach, rozbudowana elektryka bywa kapryśna, a wczesne egzemplarze trapi korozja.

Komentarze redakcji

Powagosław: To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia.
Luzacjusz: Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam.

Silniki Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S W221 - jaki silnik wybrać?

Flagowe limuzyny najczęściej można spotkać na drogach z dieslem pod maską i w tym modelu też warto pójść w tym kierunku – tym bardziej, że motory wysokoprężne mają konkurencyjne ceny w stosunku do benzynowych, a jak macie firmę i dużo jeździcie, to też sporo zaoszczędzicie. Podstawowy 350CDI o mocy 235KM nieźle radzi sobie z tym ogromnym autem, jak na swoją stosunkowo niedużą liczbę koni. Do tego jest cichy, oszczędny i najtańszy w ofercie. Jeśli planujecie często spieszyć się na drogach, to z diesli zostaje jeszcze widlasta ósemka o pojemności 4 litrów. Moc – 320KM, cena – zaporowa. Jeśli chodzi o motory benzynowe – najmniejszy o pojemności 3.5l i mocy 272KM możecie wziąć zamiast podobnego diesla, jeśli drażni was jego dźwięk. Wersja benzynowa nie jest jednak tak oszczędna, ale bardzo przyjemnie pracuje i z ochotą współpracuje z kierowcą. Najmocniejsze jednostki zostały oczywiście przygotowane przez AMG. Mają 6l i więcej oraz moc od 525 do 612KM. Wszystko jest w nich obłędne – dźwięk, cena, osiągi... . Trochę mniejszy motor z wyższej półki liczy 5.5l oraz 388KM - spokojnie wystarczy, jeśli zabraknie wam funduszy na AMG.

Publikacje o Mercedes Klasa S

Mercedes S 350 BlueTEC L - wzorzec limuzyny
 
Nasz test Mercedes S 350 BlueTEC L

Flagowa limuzyna Mercedesa od zawsze wyznaczała nowe standardy. Nie inaczej jest z najnowszą klasą S, która znacząco wyprzedziła najpoważniejszych konkurentów. Oferuje ponadprzeciętny komfort i ogromną liczbę systemów podnoszących bezpieczeństwo.

Mercedes S 63 AMG - ArcyMocna Gablota
 
Nasz test Mercedes S 63 AMG

Na samym początku chcę przeprosić wszystkich tych, którzy liczą na to, że wymienię wszystkie wady i zalety nowej klasy S. Nie zrobię tego z dwóch powodów. Pierwszy jest prozaiczny - zalet jest tyle, że zanudziłbym Was na śmierć, a wady właściwie trudno znaleźć. Drugi, to 585 KM pod maską testowanego...

Feeria dźwięków, kolorów i zapachów, czyli zapowiedź nowej S-Klasy - Mercedes Klasa S

W ubiegłym tygodniu do sieci wyciekły zdjęcia wnętrza nowego Mercedesa Klasy S. Wiele osób wątpiło w ich autentyczność, a wszystko to za sprawą ogromu zmian, jakie można było na nich dostrzec. Tym bardziej cieszyliśmy się, że zostaliśmy zaproszeni do siedziby Mercedesa w Sindelfingen, gdzie na własne...

Samochody, które zmieniły historię: Mercedes-Benz 300 SD Turbodiesel (W116)

Doskonała relacja osiągów do zużycia paliwa sprawiła, że kierowcy pokochali turbodiesle. Ich złota era rozpoczęła się w maju 1978 roku. Wówczas Mercedes-Benz rozpoczął sprzedaż modelu 300 SD Turbodiesel - pierwszego samochodu osobowego z turbodoładowanym silnikiem Diesla.

Samochody, które zmieniły historię: Mercedes-Benz S 600 Coupe (C140)

W 1995 roku rozpoczął się nowy rozdział w historii motoryzacji. Ruszyła sprzedaż pierwszego samochodu z systemem ESP. Dodatek podnoszący bezpieczeństwo początkowo był oferowany w Mercedesie S 600 Coupé (C140). Jego popularność jednak błyskawicznie rosła.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa SautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa S

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S 72,83

Mercedes Klasa S SEC AMG 62,55

Mercedes Klasa S 500 SE 56,14

Mercedes Klasa S merol 64,57

Mercedes Klasa S W108 280SE 75,77

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa S

dawid3266 61,21

sawo458 30,09

SiedemTdi 30,10

Przemo11K 43,34

gregbun 89,37

serdel227 30,06

sebastian1809 50,61

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa S

VOLVO S60 2012
VOLVO S60 2012 No po prostu jestem zalamany!!! Syn mojego przyjaciela wlasnie kupil VOLVO s60 ...
Przegrzewający się silnik.
Przegrzewający się silnik. Silnik od jakiegoś czasu przegrzewa się przy staniu w korkach i powolnym jeżdżen...
CD. Szarpanie po dodaniu więcej ilości gazu.
CD. Szarpanie po dodaniu więcej ilości gazu. Pisałem już o tym w poprzednim wpisie, ale zamarł, więc napisałem drugi, aby był...
Szwankująca elektronika po myciu silnika.
Szwankująca elektronika po myciu silnika. Dzisiaj samochód wybrał się do fachowca, który miał wyczyścić silnik. Zrobił to ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa S

od 366 400 zł do 1 067 307

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (204 - 630 KM): 300 Blue TEC HYBRID, S 63 AMG, S 65 AMG, 500, 600

 

Diesel (258 KM): 350 Blue TEC

Skrzynie biegów

automatyczna: , 7-stopniowa

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa S
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S 400 HYBRID 306KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet foteli komfortowych po stronie kierowcy i pasażera - 9 597
Pakiet pamięci ustawień kanapy tylnej - 0
Pakiet dla palących - 423
Pakiet zabezpieczenia pojazdu - 0
Pakiet elementów wnętrza Exklusiv - 3 331
Model specjalny - Edition 1 - 93 489
Pakiet asystenta parkowania - 6 379
Pakiet "Chauffeur"- el. regulacja przedniego fotela pasażera sterowana z tylnej kanapy - 4 799
Pakiet pamięci foteli po stronie kierowcy i pasażera - 4 234
Pakiet komfortowego ogrzewania (podgrzewana kierownica oraz podłokietniki z przodu i z tyłu) - 2 879
Pakiet Exclusive - 50 527
Pakiet PRE-SAFE - 6 775
Linia AMG - 37 260
Pakiet inteligentnych reflektorów ILS w technologii LED - 8 412
Pakiet AIR-BALANCE (system zapachowy z filtrowaniem i jonizacją) - 1 976
Pakiet wspomagania jazdy Plus - 12 702
Pakiet KEYLESS-GO - 8 242
Pakiet przeciwsłoneczny - 5 589
Indywidualny zestaw multimedialny z tyłu - 13 549
Pakiet komfortowych foteli tylnych - 9 033

Cena katalogowa

401 600

Zobacz ofertę Mercedes Klasa S 400 HYBRID 306KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa S najczęściej porównywane z:

BMW Seria 4
430d (258 KM)
Mercedes CLS
63 AMG S (585 KM)
Infiniti Q70
3.7 V6 (320 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 2 000 km. Silnik: 5.0 390KM, benzynowy.
Cena: 325 360 zł 299 000 zł
Zyskujesz: 26 360 zł Zobacz szczegóły »
Ford Kuga Kuga Titanium 2.0 TDCi 140KM 4WD 2014MY Ford Kuga Kuga Titanium 2.0 TDCi 140KM 4WD 2014MY
Rocznik: 2014. Silnik: 2.0 140KM, diesel.
Cena: 134 450 zł 126 450 zł
Zyskujesz: 8 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa S

Wybrane opinie

Mercedes Klasa S Sedan 5.6 SEL (300 KM)

hmm ,wlasnie sie zastanawiam czy by nie sprzedac , kupilem za 17000 tys i wlozylem juz jakies 3000. mialem bmw 735 i niezle jezdzilo i wszystko dzialalo ale to jednak nie to. mercedes jest mejestatyczy z lekka :) szczegolnie ten model. jezdzi sie swietnie i wygodnie. najlepsze jest to ze tym samochodem chce sie po prostu jezdzic. łapie sie na tym ze czasami myślę kiedy bede gdzieś jechał :) teraz mam plan ze zrobie z niego cabriolet i mysle jak to zrobic , a jak sie nie uda to kupie sl z tego rocznika lub w140sec. szczerze to przyjemne auto pomimo tych wszystkich usterek. ale mysle ze je kiedys naprawie - wszystkie. zamknelem na nim licznik na autostradzie i musze powiedziec ze przy 200 czulem jakbym jechal 100 ale przy 260 juz troche przybladłem. prezentacja powala na kolana inne marki , nawet nowe samochody nie robia takiego wrazenia. swietne jest to ze jak ktos ma w126 to podchodzi do mnie i pyta jaki rocznik itd. i gadamy na ulicy.to swietne i nie do osiagniecia przy władaniu bmw czy...

dodał: topler@wp.pl
Mercedes Klasa S Sedan 2.8 V6 (280) (204 KM)

Jest to w tej chwili najlepszy luxusowy samochod na s´wiecie.To juz´ moja 3-cia "s"NIE polecam kupna nowej,ze wzgledu na ogromno nie na Polske cene!Goraco POLECAM "s" z drugiej reki(uzywane)Jesli poswieci sie an to troche czasumazna znales´c´ 2-4 letnie autko na internecie,lub,w magazynach motoryzacyjnych.Najtaniej w Belgii,Holandii,Luxemburgu a w ostatecznos´ci w Niemczech,lub w ...Anglii! Polecam raczej kupno od kogos prywatnie niz z autokomisu.Jedynym wyjatkiem sa uzywane auta sprzedawane w sieci MB,ale te sa juz duzo drozsze niz ,prywatne.Ceny zaczynaja sie od 20.000 euro.za W220, lub od 10.000euro(!!!) za W140.Nawiasem mowiac mialem dwie W140, to sa SUPER autka!,nie do zdarcia i przystosowane do pokonywania KOSMICZNYCH odleglos´ci,nawet po Polskich drogach.Goraco polecam,poniewaz uwazam ze niema lepszego nawet NOWEGO samochodu za 10.000-12.000 euro.

dodał: andym2u@hotmail.com
Mercedes Klasa S Sedan 5.0 V8 (500) (306 KM)

Najlepszy dotychczas zakup. Samochód o małym przebiegu, bezwypadkowy, stosunkowo stary rocznikowo i w związku z tym nie taki drogi, a superkomfortowy , o osiągach porównywalnych do samochodów sportowych z najwyższej półki. Pomimo upływu kilku lat i tak przewyższający osiągami, wyposażeniem i komfortem konkurencję z roku 2007m a w ramach swojej klasy i marki sześciokrotnie tańszy . Nowy tak wyposażony egzemplarz to wydatek rzędu 670000PLN. Moim zdaniem to jedna z najlepszych proporcji ceny do jakości auta, pod warunkiem ,że auto ma mały przebieg i nie było rozbite. Spodziewałem się kłopotów z elektronika ,ale okazuje się ,że jeżeli nikt przy niej wcześniej nie grzebał , spisuje się bez zarzutu. Wpisywałem swoją opinię przed rokiem , a teraz mogę napisać tylko lepszą.

dodał: tozuk13
Mercedes Klasa S Sedan 5.4 V8 (55 AMG) (360 KM)

Chodz W126 nie we wszystkich punktach jest doskonale musze jednak tutaj dac ocene doskonala. Na swiecie nie ma wielu samochodów które maja az jaka jakosc, taki luskus i wyposarzenie, taki komfort, taka moc za az taka "niska" cene która teoretycznie nie spada! Samochod jest juz krok od statusu oldtimera! Pierwsze W126 maja 24 lata (sa one bardzo zadkie!). Katalizatory modeli V8 maja norme Euro1 i za nie wielka sume mozna je przebudowac na D3. Ja zyjac w niemczech nie place duzo za ubezpieczenie (nie wiem jak jest w Polsce). Renault Clio 1.2 znajomej kosztuje zaledwie 30% mniej. BMW 318 coupe kumpla jest o 20% drozsze! Ceny niektórych czesci sa tansze niz ludzie mysla (hamulce komplet przód nowe okolo 75 euro!). Ale zdazaja sie takze wypaly:(

dodał: Marcin -> www.mercedes500.de
Mercedes Klasa S Sedan 3.7 V6 (350) (245 KM)

Udało mi się sprzedac-uf.Obecnie jeżdze Audi S8(360KM)Merc przy nim to stara Warszawa tylko do spokojnej jazdy na wprost.Jakiś kretyn napisał tu krytycznie o Audi w porównaniu z Mercem,jest dokładnie odwrotnie.Tylko komfort jazdy przy niskich prętkościach (do 100)jest lepszy poza tym nie ma żadnych szans- na śliskim,na zakrętach, przy szybkości powyżej 200km,jest znokałtowany!!!! Merc to auto dla emerytów jeżdzących na środkach uspakających i dla nich został skonstruowany.Napęd na jedną oś w tak ciężkim aucie powoduje żę ESP cały czas się włacza i jazda po śliskim jest do dupy.

dodał: Wiarygodny

Galerie Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S 2010 Mercedes S (W222) 350 BlueTEC L 258KM - galeria redakcyjna Mercedes S 350 (W221) 4MATIC Mercedes S 500 (2014) Mercedes klasy S Coupe Concept (2013) Mercedes klasy S Coupe (2014) Mercedes S 500 Coupe (C217) Mercedes S 500 4MATIC Coupe (C217) Mercedes S65 AMG Coupe (2014) Mercedes S 63 AMG (W222) 585KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa S

  • 1.
  • 4,50 Mercedes Klasa S W221 4.7 V8 (500 BlueEFFICIENCY) (435KM) 2011r.
    dodał: Yankes, 26.09.2012

    Sprowadzam auta z Ameryki i montuję już kolejną instalacje firmy Brc naprawdę jest nie zawodna po przejściach w samym wykonaniu montażu znalazłem naprawdę fachowy warsztat gdzie naprawdę estetycznie i profesjonalnie montują instalacje LPG w Bydgoszczy przy Fordońskiej 2 Auto gaz Centrum zamontowali mi już około 15 aut z roczników 2008-2012 naprawdę polecam miła obsługa i doradztwo pozdrawiam Yankes

  • 2.
  • 5,00 Mercedes Klasa S W126 5.6 SEL (242KM) 1989r.
    dodał: WIESIEK TAXI, 16.08.2013

    KOLEJNE AUTO ROBIONE W TYM ZAKŁADZIE, OKOŁO 10 LAT TEMU,CIĘŻKIE WARUNKI PRACY ( TAXI) A AUTO SPRAWUJE SIĘ ŚWIETNIE.POLECAŁEM TEN ZAKŁAD WSZYSTKIM ZNAJOMYM OD CZASU JAK TRAFIŁEM TAM PO RAZ PIERWSZY PRZED 20 LATY ( JE3SZCZE BYLI NA UL MARMUROWEJ) I WSZYSCY MOI ZNAJOMI SĄ ZADOWOLENI.KOLEJNE AUTO TEŻ TAM BĘDĘ ROBIŁ.POLECAM.

  • 3.
  • 5,00 Mercedes Klasa S W140 5.0 (320KM) 1998r.
    dodał: BARTEK .B, 09.02.2013

    TO JUŻ 3 AUTO WCZEŚNIEJ ROBIŁEM MB MODEL 126 W WERSJI 300 BENZ I 560 BENZ LUDZIE SPECYFICZNI ALE WIEDZĄ O CO CHODZI W AUTOGAZIE,POLECAM !!! POZA TYM ROBIŁEM TAM OPLA VECTRE 1,8 ORAZ MERCEDESA A KLASE W 168 Z SILNIKIEM 1,9 I OBA AUTA DZIAŁAŁY SUPER.

  • 4.
  • 2,50 Mercedes Klasa S W221 6.2 V8 (63 AMG) (525KM) 2005r.
    dodał: jozef, 14.12.2010

    Odkąd założyłem gaz owszem jezdze taniej , ale instalacja wymaga częstej regulacji i wymian uszczelek itp. Ale jezdze s klasa i to jest ważne noj za bardzo małe pieniądze.choc myśle że w warsztacie sie niezbyt postarali z ta instalacja.

  • 5.
  • 3,75 Mercedes Klasa S W140 2.8 (193KM) 1993r.
    dodał: wiese7, 03.01.2011

    czasem trzeba coś wyregulować i wymienić w instalacji ale to norma w LPG więc nie narzekam , kilka razy mi się dławił na niskich obrotach i zgasł pozatym jest ok , auto na lpg wymaga troche wiecej uwagi niż sama benzyna.

  • 6.
  • 5,00 Mercedes Klasa S W220 3.7 V6 (350) (245KM) 2003r.
    dodał: Mappet, 22.01.2012

    Instalacja założona super.Samochód zachowuje się tak samo na benzynie jak i na gazie.Nie ma różnicy w pracy silnika na gazie i na benzynie.Wszystk jest super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S

113 komentarzy

95 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Free~Free

Czesc, wlasnie skonczyla się moja dwuletnia przygoda z s500. Faktycznie auto wygodne ale w zwykłej wersji, na tylnej kanapie nie ma rewelacji. Tak samo z pojemnoscią bagaznika. Fajnie się jezdzi ale jak nie zapala się zaden blad. Ktos kto pisze, ze 15 letnia s-ka jezdzi i nic sie nie dzieje to mial chyba resoraka. Utrzymanie i naprawy = skuter wodny w jeden sezon.
Pozdrawiam

~malom~malom

Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem w220 spalanie 8.2 od restartu.
Ostatnio od uruchomienia na rozgrzanym motorze i jeździe 80 mieście 6.8. Wcześniej w124 brał po 10.5-11.1 po mieście

~mercedessofun~mercedessofun

Kupiłem właśnie s 320 cdi 2000r do swojej firmy na przedstawicielstwo auto ma być w perfekcyjnym stanie i robie mu remoncik(lakier jest idealny ponieważ był odświeżany środek piękny choć jest troszkę pęknieć na skórze ale minimalne zero przetarć itp całe wyposażenie 100% sprawne)ale niestety auto jest w średnim stanie technicznym w feu vert na ursynowie za pakiet klima premium i olej premium zapłaciłem 1231zł.teraz wymieniam pompe wody napinacz rolke i pasek oraz kasuje błedy razem ok 1500zł.skrzynia działa świetnie i mam pyt wymieniać odrazu olej i filtr??auto ma na zegarze 394 000km.do wymiany kwalifikuje sie jeden amor z przodu jeden z tyłu ale że trzeba parami to chciałbym komplet czy ktoś wymieniał tam zawias i wie jakie są mniej wiecej koszty?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
9 984
Przejechany dystans
7 247 440 km
Zatankowanego paliwa
347 242 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 554
Wydanych pieniędzy
636 616 zł
Średnie wydatki na auto
1 246 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 447
Wydanych pieniędzy
713 382 zł
Średnie wydatki na auto
1 396 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (511)

Zużycie paliwa Mercedes Klasa S

Na podstawie 334 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: andrew_1977, dodano: 22.03.2010 16:37

No - tu niestety - trzeba się pogodzić z dużym zużyciem paliwa - wiadomo coś za coś - siloniki przejadą milion kilometrów, ale spalają znaczne ilości ON - nawet tak oszczędny silnik jak S300TD (177 PS), pali mi w trasie około 9l/100km w mieście około 15l/100 km, gdzie nowoczesne diesle modelu choćby W220 S320CDI w trasie 7, w mieście 10/100. I tu jest pies pogrzebany.

pełny raport Mercedes Sedan 3.0 Turbo-D

autor: RAFAELLO, dodano: 03.03.2006 12:43

Wersja W116 - spali na bezynie min.9 l/100 KM!!! max. nawet 2 razy tyle.Srednio jest to jednak 10 l. Jeśli chodzi o gaz to spalanie min. to ok.11L natomiast średnie to 13L a max. to 20L. Jak na silnik starej konstrukcji chociaz DOHC z własnymi przeróbkami

pełny raport Mercedes Sedan 2.8 S

autor: kstrong@interia, dodano: 01.09.2013 00:12

Witam ! Moja 190 1.8E pali więcej. Jasne ..., czuję to pod nogą ..., że jak depnę, to zrobi się 12 l/100 km (ale to na własne życzenie). Stwierdziłem, że nie trzeba, i tak szybciej do celu nie dojadę. Jadąc łagognie, analizując sytuację na drodze nie przepala więcej jak 9 l/100. Auto bez gazu, nie dawno sprowadzone, serwisowane w MB, Wszystkie czujniki chodzą korekt, KJ-TRONIK, JAK zegarek, Sonda Lambda, daje sygnał jak w książce. Stąd moje zadowolenie. Tym autem się jeżdzi, a nie jest się wożonym. Pozdrawiam KERMIT

pełny raport Mercedes Sedan 2.6 SE KAT.

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa S

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa S

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa S
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa S, oglądali także