Szukaj

Lista ocen Chevrolet Captiva I (55) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~conti3@gazeta.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Mam manuala, świadomie go wybrałem. Tragedia. 5 biegowa skrzynia to nieporozumienie do jazdy w trasie. Może gdyby dołożyli 6 bieg to i spalanie na autostradzie spadało poniżej 10,5-11L/100km. A tak przy 130km/h jest około 3000rpm i musi być wir w baku. Generalnie jedynka bardzo krótka, uniemożliwiająca szyki długi start spod świateł, bo dwójka nie wchodzi dobrze w tempo, zaczyna pojawiać się problem z trójką, której zimą musiałem czasem...
3,0
~mansoft
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Ciekawe rozwiązanie z trybem \"winter\" w wersji z automatyczną skrzynią biegów oraz ukryty nadbieg po przekroczeniu 120 ale niestety opcja \"kick down\" pozbawiona mądrej reakcji... Tiptronic raczej zbędny w tym samochodzie bo wiadomo, że auto o tej masie musi swoje spalić tym bardzoej w opcji 4x4 - może jakbym z przyczepą po górach się bujał to bardziej bym go potrzebował... ogólnie wolałbym wersję manualną - znajomy ma i spalanie 2 litry mniej
2,0
~Robert
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Przy 110 tys. rąbneło mi sprzegło. Koło pasowe 4 tys., zimeringi 2 sztuki sprowadzane z Belgii 800 zł + osprzet sprzegła 1000 zł. Przez jazde 1000 km ze ślizgającym sie sprzegłem rozpieprzyłem skrzynie i teraz wrzucanie biegów przypomina rąbanie drewna.
4,0
~Rysio
Chevrolet Captiva I
SUV 3.2L 230KM 169kW
Skrzynia bez wodotryskow w postaci 8 biegow ale nie ma z nia problemow zmienia plynnie. W trybie recznym czuje sie moc samochodu i auto rwie jak szalone ale mi brakuje wsaznika kiedy zmieniac bieg na wyzszy/nizszy.
1,0
~Aurelinus
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Tragedia. Jeśli skrzynia pada w okolicach 70-80.000 km przebiegu to nie ma o czym mówić. Nie jest to wypadek wyjątkowy. Moi znajomi mają identyczny model i te same usterki, min. skrzynię biegów. Wymiana skrzyni biegów to 7000-8000 zł.
4,0
~lasso
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
5-co biegowy automat radzi sobie i sekwencją wcale się nie bawię, więc łopatek do zmiany przy kierownicy mi nie brakuje, gwałtowne dodanie gazu przy np.70km/h to w miarę sprawna redukcja z 5 na 3 i niezły start do wyprzedzania
5,0
~dominik.gd@interia.eu
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Automat-moim zdaniem bardzo dobry,no i jest możliwość ręcznej zmiany biegów W razie potrzeby jeśli chcemy mocniej przycisnąc i szybciej ruszyć ze świateł oraz przy jezdzie terenowej tzw.tiptronic spisuje sie znakomicie.
4,0
~kkk
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Skrzynia biegów leniwa ale niezawodna i bez usterek przez 5 lat a kupowałem go używanego. Słyszałem że steris wgrywał nowe oprogramowanie automatu żeby zmieniał szybciej biegi ale wtedy były problemy
4,0
~Paweł po 40 - tce
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Automat perfekcyjny ale skrzynia nie posiada kontrolki oleju i poprzez przetarty przewód chłodzenia zatarta do czerwoności (naprawa 4 tysie )
4,0
~nowak131
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
To moje 4 auto posiadające skrzynie automatyczną.Nie czuje się zmiany biegów,mogłaby być trochę lepiej zestrojona na niższych biegach.Jak dotąd bezawaryjna
Chevrolet Captiva I