Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Focus I Kombi

franken@interia.pl, 15 lat temu
Silnik 1.8 TDDI 90KM 66kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 81 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
2,54
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : silnik i karoseria z kłopotami. Zawieszenie - bez problemu. Nigdy więcej Forda !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Nadwozie po 2-gim roku zaczęło rdzewieć
Silnik : Awaryjny, głośny , źle wyciszony, dymił
Inne : Serwis kiepski
2,0
Całokształt
Silnik i karoseria - beznadzieja. Tylko zawieszenie nie sprawialo klopotów
Wrażenia
2,0
Silnik
Głośny,, miedzy 3 a 4 biegiem wchodził w dziwny rezonans , mało elastyczny. Od nowości dymił. W serwisie twierdzili że wszystko ok W czasie 1 roku na gwarancji- miałem 2 awarie że stanął i trzeba było holować do serwisu. Praca silnika z zewnątrz cicha a wewnątrz wibracje i rezonanse o niskiej częstotliwości-trudne do zniesienia
2,0
Skrzynia biegów
natychmiast po gwarancji (1-rok) zaczęła się zacinać 3-ka , już tego nie naprawiałem bo było to bardzo drogie
4,0
Układ jezdny
do 80 tyś nic nie nawalało
Komfort
4,0
Widoczność
przednia szyba łatwo się zaparowywała a trudno odparowywała . Nadwozie po 2-gim roku zaczęło korodować. Tylne drzwi-na dole,klapa bagażnika. Pęcherze widoczne pod lakierem, nawet perforacje To samo tylna klapa. Dłużej nie czekałem. Sprzedałem go po 3 latach miałem dość tego 3-letniego grata. VW Passat 1,9D mimo ze bez turbo dużo lepiej chodził
3,0
Ergonomia
stylistyka trójkątów bez sensu, nie wiadomo po co, odbija się na wygodzie i przejrzystości wnętrza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima była, szybko chłodziła. Z Ogrzewanie już było dużo gorzej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylna kanapa- dzielone TYLKO!!! oparcie . Siedzisko w całości i nieruchome - debilne i bez sensu rozwiązanie !
1,0
Wyciszenie
drgania, wibracje , rezonansy z silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie ok/ naprawy drogie /
1,0
Stosunek jakość/cena
Nowy samochód w 1999 r kosztował ok 60-70 tysięcy. Nowy model !!. To dużo za dużo jak na jego jakość. Nie chciałem sie użerać w sądzie z serwisem i rdzewiejącą karoserią. Wolałem go sprzedać. Kiedyś jeździłem trochę Sierrą kombi 2l. benzyna i chodziła extra myślałem że Focus bedzie podobnie ale rozczarowałem się.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nadwozie po 2-gim roku zaczęło rdzewieć. Tylne drzwi-na dole, pęcherze widoczne pod lakierem, nawet perforacje To samo tylna klapa. Dłużej nie czekałem. Sprzedałem go po 3 latach miałem dość tego auta. VW Passat 1,9D mimo ze bez turbo dużo lepiej chodził
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik nieudany 2 poważne awarie . dymił. Skrzynia zacinała się . Karoseria rdzewiała po 2 gim roku od nowości

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Focus I Kombi