Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (695) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 485 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~M
Ford Focus II
Sedan 1.6 Duratec 100KM 74kW
Ten element przekonal mnie do kupna tego samochodu. Z tylu ma wielowahaczowe zawieszenie. Dodatkowo fabrocznie dokupilem sportowe zawieszenie i alu 16\" na dobrych Michelin\'ach -auto prowadzi sie jak marzenie -na zakretach mozna jechac pelnym ogniem bez chwili zawahania. Ze wszystkich aut klasy kompakt ktore prowadzilem (m.in nowy Lancer i Octavia II) to auto na zakretach daje nawiecej frajdy z jazdy. Owszem -dziury czuc i tu nie ma sie co...
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Tutaj może zacznę od seata. Jak go kupiłem byłem pod wielkim wrażeniem jego trzymania na drodze i tego jak nie wzruszenie się prowadzi przy dużych prędkościach. Dodatkowo był bardzo bezpieczny a jego podsterowność była bardzo łatwa do opanowania. Zdejmując nogę z gazu szybko wracał na swój tor. Był też w miarę komfortowy na początku wydawał mi się sztywny ale po pewnym czasie złoty środek między komfortem a prowadzeniem. Nawet nie myślałem że...
5,0
~Ene22
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Brawa dla inżynierów Forda – układ jezdny to zdecydowanie najmocniejszy punkt samochodu. Układ kierowniczy bardzo bezpośredni – pojazd błyskawicznie i bardzo precyzyjnie reaguje na ruchy kierownicą. Zawieszenie jest dość twarde ale bardzo dobrze zestrojone. Mimo tego, że Focus jest dość wysoki zakręty można pokonywać ze znaczną prędkością bez obawy o zmianę toru jazdy czy nawet wychylenie pojazdu, niezależnie czy jedziemy samotnie...
5,0
~Smieszko
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Niesamowicie zaskoczyłem się obecnością układu kierowniczego zmiennego elektrycznego. Na początku miałem wrażenie że daje mniej informacji od zwykłego wspomagania mechanicznego, ale po przyzwyczajeniu muszę stwierdzić że "coś daje, a coś zabiera". Nie jest tak łatwo teraz wyczuć stan nawierzchni ale jednocześnie kierownica reaguje na każdy przechył samochodu a nie tylko przy skręcie kół. Jeśli chodzi o zawieszenie - prawie komplet został...
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Co tu dużo pisać - ZNAKOMITY. Jest komfortowy wg mnie bardziej niż w golfie 5 a zarazem bardziej bezpośredni i lepiej trzymający sie drogi oraz bardziej przewidywalny. Ciężko wytrącić go z równowagi, a jak już straci przyczepność to lekko ucieka przód który bardzo łatwo naprostować zdejmując nogę z gazu. Co ciekawe nigdy przy takiej sytuacji zmiana obciążenia nie zarzuciła mi tyłu co właśnie potwierdza doskonale dopracowane tylne zawieszenie....
3,0
~atos55
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Sportowe zawieszenie - za twarde, może takie być ale gdzie regulacja za pomocą guzika (sport/komfort)??? Układ kierowniczy precyzyjny ale nerwowy, można ustawić, \'\'komfort\'\': czyli taki normalny ale na długich łukach trochę za bardzo oporny, \'\'normalny\'\': dla meni idealny, trochę bardziej szarpie na dziurach ale fajnie czuć jak się jedzie, \'\'sport\'\': trochę za ciężko chodzi - subiektywne moje odczuciu ale mimo wszytko przy...
5,0
~Tuptup
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Potwierdzam generalną opinię o Focusach Mk.2 - jeżdżą bardzo dobrze. Układ kierowniczy zapewnia poczucie kontroli nad pojazdem, samochód prowadzi się precyzyjnie i pewnie, zarówno na krętych drogach, jak i przy prędkościach autostradowych. Układ jezdny jest sprężysty, samochód nie buja się, nie wychyla na zakrętach, jest stabilny przy dużych prędkościach. Jeździłem samochodami 5x droższymi od nowego Focusa, i naprawdę - Mk.2 nie ma się czego...
3,0
~Andy
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Zawieszenie w zachowaniu wzorowe nie mam nic do dodania. Za to trwałość zdecydowanie gorsza niż w jedynce. Focusy I (5 szt.) sprzedałem przy przebiegu od 280 do 350 tyś. i w tylnym zawieszeniu kompletnie nic się nie działo. W tych nowych to jakaś masakra mniej więcej od 80 tyś przebiegu zużywają się elementy stalowo gumowe w tylnich wahaczach. W serwisie oczywiście chcą wymienić całe wahacze ale można same elementy stalowo-gumowe. Problem jest...
5,0
~MK_nowy
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Układ jezdny - tego chyba nie trzeba opisywać osobom, które choć raz prowadziły ten model. Majstersztyk osiągniety w poprzednim modelu nie stracił na komforcie, dozie bezpieczeństwa w obecnej wersji. Od 2008 jest seryjnie montowany ESP, który wkracza do akcji w momencie, gdy wysiądzie zdrowy rozsądek. Zakręty - przyjemność, prosta, koleiny pokonuje bez problemu. Jeżdżę wersją Gold, która ma zamontowane sportowe zawieszenie, twarde, trzeba się...
5,0
~Roberto
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Chyba najmocniejszy punkt Focusa. Bez wahania daje 5 gwiazdek ! Auto trzyma się jak przyklejone do dorgi, zarówno na prostej, jak i na ostrych zakrętach pokonywanych ze sporą prędkością. Na prawdę trzeba się baaaaardzo postarac, żeby wyprowadzić go z równowagi, właściwie to jeszcze mi się to nie udało ;]. Ale w razie czego, w gotowosci czuwa system ESP. Zawieszenie sztywne, ale bez przesady. Zapewnia zarówno spory komfort, jak i pewność...
Ford Focus II